Suzuki GS500 topic #21 - Vol gas de herfst in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie demper!

Zo ik meld me hier ook maar weer eens, laatste keer is alweer een tijdje geleden!
De GS is nog in mijn bezit, voor degene die het nog weten dat ik stil kwam te staan door een rood brandend olielampje.. Ik had geluk en het was de oliesensor ipv pomp ofzo :) Meevaller dus, en ik rijd dus inmiddels weer vrolijk rond. Ondertussen ook nog eens verhuisd en andere drukke tijden gehad dus vandaar..

Mijn plannen zijn nog steeds om dit jaar toch eens iets anders te gaan rijden, dus waarschijnlijk moet de GS dan weg maar er is ook nog wel een kans dat ik m er gewoon bij houd. Hoop eind de zomer toch wel iets te hebben, liefst eerder natuurlijk, maar heb ook nog 4 afspraken voor tattoo staan + moeten ook nog andere auto dit jaar.. Dus daar gaat het geld helaas eerst naartoe!
welke richting word de volgende motor?
 
de bedoeling was 2x<12 u maar dat werd iets meer. heen in 2 dagen naar barcalona gereden. en vanaf porto ging ik huiswaarts dacht dat de ketting het nog wel een dag zou uithouden als ik niet zou stoppen _O-

na iedere stop kwam er 3 cm ketting bij :X


rest van het verslag
10 dagen overwinteren in Spanje. 25-01-2011/03-02-2011

Mooi verslag man! Zou graag eens met je mee gaan(als dat kon), maar dan zou ik dat ook wel met een transalp doen, of: een KLE500. Das meer mijn smaak.
Maar die ketting is wel raar bezig geweest?! Waar zit die ''rek'' in? uitgelubberde asjes/busjes??
 
Mooi verslag man! Zou graag eens met je mee gaan(als dat kon), maar dan zou ik dat ook wel met een transalp doen, of: een KLE500. Das meer mijn smaak.
Maar die ketting is wel raar bezig geweest?! Waar zit die ''rek'' in? uitgelubberde asjes/busjes??
zoiets. _O- aangezien ik er verder niks aan kon zien. maar na iedere pauze trok hij over mijn bok heen B|

volgend jaar februari ga ik weer maar dan iets beter voorbereid en wat minder hotels O-)
 
zoiets. _O- aangezien ik er verder niks aan kon zien. maar na iedere pauze trok hij over mijn bok heen B|

volgend jaar februari ga ik weer maar dan iets beter voorbereid en wat minder hotels O-)

In zo'n situatie zou ik toch liever afhankelijk zijn van een Honda, als van een Kawasaki, maar goed :P :+
 
In zo'n situatie zou ik toch liever afhankelijk zijn van een Honda, als van een Kawasaki, maar goed :P :+
oud :X
P10206271.jpg


3 uur eerder
P10206241.jpg


nieuw *O*
P1020661.jpg
 
Das een beste verslapping na 3 uur, probeerde je constant wheelies te maken ofzo :? :P




Moet zeggen dat dit topic in tijden niet zo levendig is geweest *O*

Zullen we dit jaar weer een weekendje Luxemburg plannen :?

Kan ik kijken of de GS er mee zin in heeft dan vorig jaar :')


in 4000 km van standje 15 goed naar 40 in 4000km totaal versleten. :X

maar Luxemburg klinkt goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Das een beste verslapping na 3 uur, probeerde je constant wheelies te maken ofzo :? :P




Moet zeggen dat dit topic in tijden niet zo levendig is geweest *O*

Zullen we dit jaar weer een weekendje Luxemburg plannen :?

Kan ik kijken of de GS er mee zin in heeft dan vorig jaar :')



heb al een weekendje duitsland in de planning :) mag alleen niet op de gs ;( maakt veel te veel herrie. Klappen uit de uitlaat als ik het gas loslaat :+ als er nou een Ekeur op zat zou ik de gok wel wagen mja. Ik ga maar op de Duc, ookal rijdt dat wat rotter in de haarspeltbochtjes en heeft wat oudere bandjes. Hopen op droog weer :) vorig jaar sneeuw langs de weg in april brrrr
 
dit jaar mn rijbewijs en motor gehaald, in de planning weekendje limburg met een groep van 20, mn vader en oom gaan hier al 25j heen en ik nu dus ook, zit er in 1dag limburg 1xbelgie 1x duitsland (eiffel) heb dr nu al zin in
 
ik zal wel weer overal belanden in me eentje of met een groepje. vanuit mijn werk een hoop lange weekenden. :]
 
wij hebben een staan caravan in renesse, dus zit er goed in dat ik straks ook vanuit stage (toekomstig werk) zo door rij naar rensse lekker zonnetje erbij en door t zuiden GENIETEN!
 
wij hebben een staan caravan in renesse, dus zit er goed in dat ik straks ook vanuit stage (toekomstig werk) zo door rij naar rensse lekker zonnetje erbij en door t zuiden GENIETEN!
2 uur Antwerpen 5 uur Parijs en 6 uur Nürnberg _O- gas erop en gaan })
 
ja lijkt me inderdaad een goed idee om naar luxemburg te gaan,
de routes staan al gepland, de groep zelf is echter super gezellig in vindt t met mooi weer een rustige route van 150/300km lang zat,
ziet er dus naar uit om een andere keer ff door te rijden
 
VRAAG?

onder mijn gs zit de standaard uitlaat,
op mn scooter had ik een zelfde martriaal soort uitlaat eronder zitten, deze deed ik regelmatig inspuiten met WD40 als de uitlaat redelijk goed warm was zodat deze langer mooi blijft.
is dit ook handig om voor mn motor uitlaat te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan