Suzuki GS500 topic #25 - Waar we doorknallen met die handel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Ik had de vorige keer een vraag over wat voor demper ik het beste kon gebruiken bij mijn gs500.
Heb mij toch bedacht en wil graag mijn eigen uitlaat polijsten etc. en die er weer onder plaatsen. Gewoon netjes maken en opnieuw spuiten(zwart).

De originele uitlaat komt er weer onder. Als het goed is, hoef ik toch niks af te stellen? want de orginele uitlaat komt er gewoon weer onder.

Ik hoor graag van jullie

Dat heb je juist geredeneerd :+
 
Na 7 jaar is mijn gs vandaag ingeruild op een 2004 fz6 fazer voor de vrouw.

Iemand interesse in een achterwiel voor een gs500 met slechte band of klepsteltooltje ?
 
Willen tosti-ijzer, Corney28 van het tooltje afzien.. dan sluit ik me aan als 3e in de rij!
 
Hey Bas,
Heb jij toevallig nog een knetter net sloten setje (kontact en tank) voor weinig? :)
Uiteraard incl passende sleutels :P
 
Laatst bewerkt:
Yessss...temp begint weer te stijgen...dus tijd om aan GS Cafefighter je te werkuh...
full
 
Hey Bas,
Heb jij toevallig nog een knetter net sloten setje (kontact en tank) voor weinig? :)
Uiteraard incl passende sleutels :P

Hej Dirk!

Ik heb nog een hele hoop slotensets van het oude model. Allemaal met 1 sleutel. Redelijke staat, maar werken prima. Ook heb ik een slotenset van een 2003 model liggen. Super nette staat en het slot werkt als nieuw. Ook met 1 sleutel. De prijs is €47,50- inclusief verzenden.

Sleutels zijn eenvoudig bij te maken bij een gereedschapszaak of sleutelmaker.

Hoor graag van je!

Groeten Bas
 
Hej Dirk!

Ik heb nog een hele hoop slotensets van het oude model. Allemaal met 1 sleutel. Redelijke staat, maar werken prima. Ook heb ik een slotenset van een 2003 model liggen. Super nette staat en het slot werkt als nieuw. Ook met 1 sleutel. De prijs is €47,50- inclusief verzenden.

Sleutels zijn eenvoudig bij te maken bij een gereedschapszaak of sleutelmaker.

Hoor graag van je!

Groeten Bas

Jow Bas,

Past de tankdop van een 2003 ook op een oud model? En is de stekker van het contact slot gelijk? de montage van het contact mag iets anders zijn, deze moet ik toch aanpassen voor de Aprillia kroonplaat.

Gr. Dirk
 
Jow Bas,

Past de tankdop van een 2003 ook op een oud model? En is de stekker van het contact slot gelijk? de montage van het contact mag iets anders zijn, deze moet ik toch aanpassen voor de Aprillia kroonplaat.

Gr. Dirk

De tankdop past ook op een oud model tank en de stekker van het contactslot is exact hetzelfde.
 
Heren en misschien dames,

Mooie paas aanbieding bij mij in de schuur.



1200 euro voor deze nette motor

bj 2000 nog geen 10.000 km gelopen
bandjes moeten vernieuwd worden.

zie motorshopper of voor andere vragen pb gerust.
 
Hey, long time no see.
Ik ben op zoek naar een garage in amsterdam, liefst ergens in oost.
De reden is dat ik zelf te weinig ruimte heb om te sleutelen hier, anders had ik t zelf gedaan.
Mn remmen lopen steeds aan, gisteren ontlucht en na een kort ritje zitten ze weer vast.
Van alles gelezen wat het zou kunnen zijn, maar door gebrek aan ruimte en gereedschap in mn studentenkamertje ga ik het laten doen...
Dus de vraag, weet er iemand een garage in amsterdam in de buurt van oost?
bedankt
 
Zit je toevallig in Delft?
nee natuurlijk niet dat staat er ook O-)

Ik kan je klauw wel een poetsbeurt geven als ik klaar ben met mijn tentamens, hoef je hem er alleen nog maar op te zetten :P
 
Laatst bewerkt:
Zit je toevallig in Delft?
nee natuurlijk niet dat staat er ook O-)

Ik kan je klauw wel een poetsbeurt geven als ik klaar ben met mijn tentamens, hoef je hem er alleen nog maar op te zetten :P

motoport amsterdam wilde 200 euro voor t reviseren... gelukkig zit de motor in een heel uitgebreid pakket van anwb, dus die zijn onderweg, kijken er in ieder geval naar. Heb wel eerder remmen gereviseerd, dus als de anwb toch nog duur wordt zal ik het zelf moeten doen.
Motoport vertelde me wel dat t waarschijnlijk komt door het doorrijden in de winter, en dat de pekel dan de stalen zuigers en aluminium klauwen lekker aan elkaar laat oxideren.

edit: ben wel regelmatig in Delft, daar wonen de ouders van mijn vriendin. Haar vader is bezig een yamaha xs750 uit 197x een cafe racer van te maken. zal binnenkort fotootje posten. Ik help m met het elektra gedeelte. Laatst helemaal gek geworden dat de koplamp niet wilde branden, er achter gekomen dat 1 stekker niet goed contact maakte...
 
Laatst bewerkt:
Haha 200 eu voor revisie. Volgens mij betaal je bij huisleverancier Bassie 1/10e van die prijs voor een andere klauw.
 
Laatst bewerkt:
Haha 200 eu voor revisie. Volgens mij betaal je bij huisleverancier Bassie 1/10e van die prijs voor een andere klauw.
Ja daarnaast heb ik nog een net gereviseerde klauw liggen. alleen ligt die in delft..
Waar kan ik het beste revisieset bestellen voor de zuigers?
bij roukama kom ik op 78 euro uit. op louis.de zie ik ze niet staan onder bremsen..
 
Ja daarnaast heb ik nog een net gereviseerde klauw liggen. alleen ligt die in delft..
Waar kan ik het beste revisieset bestellen voor de zuigers?
bij roukama kom ik op 78 euro uit. op louis.de zie ik ze niet staan onder bremsen..

Wat voor setje heb je dan? Alleen voor de voorrem?
Of is dat inclusief nieuwe zuigers?

Revisiesetje kostte mij 25 euros ofzo
 
Zoals beloofd blijf ik spammen.. Morgen heb ik eindelijk m'n AVD en als het lukt wil ik graag gelijk voor een motortje bellen :)))

http://www.speurders.nl/overzicht/n..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

http://www.speurders.nl/overzicht/m..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

Deze twee lijken me heel wat, wat vinden jullie, experts? De zwarte is een bij een dealer te koop, maar de andere is 200 euro minder in de vraagprijs...qua uiterlijk maakt het me niets uit tussen deze twee...welke zou legitter zijn ? Alvast bedankt :)
 
Iemand die nog een goede website weet voor een revisiesetje voor de rubbers en dichtingen van de voor en achter rem voor het model van 89-91?

Op japparts vind ik bij het model van 89-91 enkel 2 verschillende revisiesetjes voor de achterrem (voor hetzelfde model, 2 verschillende?) Maar voor de voorrem vind ik er geen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan