hello,
heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
dit is tot nu toe de best klinkende uitlaat(klik hier voor geluid) die ik heb gehoord voor de GS500, is een mooi diep geluid en een mooi prijsje
hello,
heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
dit is tot nu toe de best klinkende uitlaat(klik hier voor geluid) die ik heb gehoord voor de GS500, is een mooi diep geluid en een mooi prijsje
hello,
heeft iemand ervaring met deze uitlaat?
dit is tot nu toe de best klinkende uitlaat(klik hier voor geluid) die ik heb gehoord voor de GS500, is een mooi diep geluid en een mooi prijsje
zucht iets over rugpijn
Haha, de dag dat ik mijn motorblok ging halen had ik een heleboel blaren op mijn handen. 2 anderen hadden het gesjouwd voor me. Het blok in het frame krijgen zonder krik was wel erg zwaar. Volgende keer haal ik wel een goeie krik erbij.
Misschien handig om houtjes of andere dingen te hebben die je onder het blok kan zetten. Ik deed er wel lang over om het blok erin te krijgen. Hoe dichter je het blok bij de bout-uitsparingen kan laten rusten, des te makkelijker je 'm erin krijgt.
ik denk dat ik gewoon de wielen/voorvork uit het frame trek en dan het frame zo over het blok op de grond heen zet, ben tenslotte maar in m'n eentje
Eindelijk de rechterkap er ook af kunnen halen door een gleuf in de rotte imbusje te maken en met de hamer op de schroevendraaier meppen. Van het imbusje is niks meer van over.
Als het zooitje toch eraf ligt, gelijk maar aan het poetsen geslagen voor de komende meeting :-)
Olie ook netjes bijgevuld ( tsja alweer na een goeie 3 a 4 weken ). Niet gek als je gelijk moet gassen met koude motor op de snelweg.
[afbeelding]
Blok nog oppoetsen met polijst pasta. Rechter carterkap is grotendeels al gedaan.
Alleen jammer aan de kap bij het stuur is dat die nu wel dikke krassen heeft van het inzagen in de imbus. Morgen even kijken of er een lakstift te scoren is. Dit is geen zicht zo en is spul is toch al beschadigd van de vorige eigenaar..
Boutje eerst vlak gezaagd en dan hoekje eruit gezaagd, zodat de schroevendraaier er tegen kon zetten en dan meppen met de grote hamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Boutje is eruit, maar zonde van dit zooitje.
kuip is al verneukt, dus maken is er toch niet meer aan ( gescheurd bij aantal ophangpunten ).
Bedoeling is gewoon om ooit de gs gewoon weer te maken met een kuip die NIET kapot is.
Hiervan kan ik gewoon bewijs van leveren..
Beide kanten zaten maar met jawel 3 of 4 boutjes vast.
uitboren hielp niet, torx erin slaan hielp niet,
Moer op moer en dan los draaien ging ook al niet, wat dan wel ? Ja proberen op de verkeerde manier
Dremel volgende keer, als de kuip niet gescheurd is
Mister koek, ben je al bezig met het aanmaken van het volgende topic?
Zo, de carburateurs zijn klaar bij Frank. Hij zei dat de pilot screws op 3 en 1/4 omwentelingen stond, en daar heeft ie ze op terug gezet. Is dat juist aangedraaid voor de nieuwere carbs van de gs500 (2005, geen oud model)?
Wel jammer, morgen is de meeting
Had ze nou maar opgehaald, kon je morgen mee.
Hopen dat ie 360km gaat houdeniets is er niet goed in het blok ( Koppeling/korf of bak )
Die ratel / gebonk zit er al wel een tijdje in.
Voor een 2005 model is het officieel 3 slagen terug maar aangezien ze fabrieksaf vrij arm lopen lijkt 3+1/4 me prima.
Had ze nou maar opgehaald, kon je morgen mee.
Hopen dat ie 360km gaat houdeniets is er niet goed in het blok ( Koppeling/korf of bak )
Die ratel / gebonk zit er al wel een tijdje in.