Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker nuttig :+

De motor is geschorst hoor, hij komt echt niet de openbare weg op :+

Maar zou het kunnen passen? Leuk hobby-object voor m'n motor zonder voorkant lijkt me zo })
Als je zonodig een andere voorkant dr in wil kun je beter mn VFR voorvork kopen met voorwiel en remklauwen, die kun je dr zo inschuiven :P
Heb je nog dubbele schijf ook.

Owja, die voorvork enzo wil ik evt wel versturen, want daar kan ik iets aan verdienen en is wat minder lomp om in te pakken dan die kuip :P
 
Laatst bewerkt:
Als je zonodig een andere voorkant dr in wil kun je beter mn VFR voorvork kopen met voorwiel en remklauwen, die kun je dr zo inschuiven :P
Heb je nog dubbele schijf ook.

Owja, die voorvork enzo wil ik evt wel versturen, want daar kan ik iets aan verdienen en is wat minder lomp om in te pakken dan die kuip :P


Dat klinkt interessanter })

Ik mail wel ff (en ik heb je ook toegevoegd @ msn)
 
Voor degene die interesse hadden in onderdelen, uiterlijk maandag laat ik horen wat ik van plan ben met mijn GS500. Dus of die in onderdelen weg gaat of niet. Degene die al gereageerd hadden voor onderdelen hebben natuurlijk voorrang... zal hun dan wel een pb of email sturen!
 
Okay, der komt geen lame-ass gs550 voorkant in m'n (2e) gs500 maar dat van een vfr *O* (dubbele schijfrem)

Ik ben alleen nog wel op zoek naar wat onderdeeltjes, dus als hier iemand iets van heeft?

Schakelpedaaltje
Km teller
Toerentellerkabel
Toerenteller
Koplamp
Tellerhouder
Knipperlichtschakelaar
Run on/off schakelaar
Gashendel (dat draaigedeelte met kabelaansluiting)
Koppelingshendel

:}
 
Laatst bewerkt:
[me="Beunhaas86"]heeft de koppakking lek :( [/me]

Mn linkerlaars glimt als een showroommodel :P .

Dr is nog wel mee te rijden, hij verbruikt alleen wat olie. Wie weet er wat een setje pakkingen kost (alleen koprevisie pakkingen)? En zou ik de kop moeten laten vlakken voordat ik hem weer monteer?? Ik wil het wel in 1 keer goed doen natuurlijk.

Kop NIET (laten) vlakken! Daar kun je je nokkenassen mee verneuken. Bovendien is het maar een klein kopje, een 4 cil kop gaat veel eerder krom trekken.
 
ROTFLMAO, €2250 voor een gs uit '91 met 71k op de teller _O-

Voor dat geld heb je er zo'n beetje een uit '97 met de helft op de teller :+











en een die er dan wel uit ziet :P
 
Of deze op marktplaats dan! _O-

Hoe word je rijk:

*Zet een brommerkapje voor op je GS.
*Noem het vervolgens een streetfighter.
*Vraag er 2150 euro voor

_O- _O- _O-

vergeet niet dat hij hem ook heeft laten spuiten, weetjewatdatkost!
en, om het helemaal af te maken, de standaard gepolijste plaat op de standaard uitlaat vervangen voor een traanplaat! Vetbruutheftig toch??? :P





En dan staat er deze op marktplaats die ik dan wel weer erg vet vind, en die vraagt maar 750 euro!

:^ al is dat kontje niet je van het.
 
Net wat je smaak is :P ... geef zelf de voorkeur aan wat meer standaardonderdelen 8-)
 
Traanplaat om je demper :N
Dacht zoiets alleen bij scootahs te zien B|

En die van Mennoh, no offense maar....dit is... :r

Dan nog liever een Falco :+ :+
 
kort vraagje van een beginnend gs 500 rijder...

ik wil graag m'n achtervering wat straffer afstellen.. nu heb ik wel een beetje
gezocht via dit forum maar ik krijg dan zoveel hits dat ik het spoor een beetje bijster
raak. ik heb al geprobeerd met de speciale sleutel hem te gaan verstellen echter het lijkt
alsof ik eerst iets van de achterbrug constructie moet loshalen/verwijderen?

bvd..
 
kort vraagje van een beginnend gs 500 rijder...

ik wil graag m'n achtervering wat straffer afstellen.. nu heb ik wel een beetje
gezocht via dit forum maar ik krijg dan zoveel hits dat ik het spoor een beetje bijster
raak. ik heb al geprobeerd met de speciale sleutel hem te gaan verstellen echter het lijkt
alsof ik eerst iets van de achterbrug constructie moet loshalen/verwijderen?

bvd..

Ik kan het nu wel helemaal gaan uitleggen hier, maar je kunt beter even gewoon het handboek uit de startpost downloaden, daar staat het precies in ;)
 
kort vraagje van een beginnend gs 500 rijder...

ik wil graag m'n achtervering wat straffer afstellen.. nu heb ik wel een beetje
gezocht via dit forum maar ik krijg dan zoveel hits dat ik het spoor een beetje bijster
raak. ik heb al geprobeerd met de speciale sleutel hem te gaan verstellen echter het lijkt
alsof ik eerst iets van de achterbrug constructie moet loshalen/verwijderen?

bvd..

Je hoeft niets los te halen :) Ik kreeg het zelf beter voor elkaar met een lange schroevendraaier en een hamertje dan met het tooltje. Om de cijfertjes te kunnen zien ( 1 - 7 ) moet je het ff schoonmaken :Y
 
hey Sandy ga je morgen ook naar de Paas/voorjaars show bij Joppen motoren. Ik wel *O*

En hopelijk een testritje op de Husqvarna 570SM *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan