Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd, dat 'stervormige deel' is dus het deksel waarachter het oliefilter zit. die zit vast met die drie boutjes, en er zit een O-ring tussen. ik zou eerst maar even kijken of je 1 van die 3 boutjes wat strakker aan kunt draaien (steeksleuteltje 12 ;) ) dan kan het al opgelost zijn. anders gewoon naar de dealer brengen, de oring kan dan kapot zijn of scheef zitten. klusje van niks, maar als je toch nog garantie hebt.. :P

Ten eerste: geen steeksleuteltje gebruiken. Ten tweede: niet zomaar verder aandraaien als je er geen gevoel voor hebt, dan ff momentsleutel gebruiken :Y (10 Nm is genoeg)
 
Besloten mijn gs500 uit elkaar te halen en in onderdelen weg te doen. Al aan het mailen geweest met aantal mensen, maar er is nog genoeg ;) Dus wie iets zoekt laat maar horen. Even paar links naar foto's:

http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_1.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_2.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_3.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_4.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_5.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_6.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_7.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_8.jpg
http://www.alwayslambal.nl/tekoop/suzuki_9.jpg

Is trouwens GS500e, uit 1991 (model 1992) met 65k op de tellers...

Mailen kan op ronald_wesselius apestaartje hotmail.com
 
Mijn nokkenasketting is 157mm tussen 21 pinnen, kan dit een ratel veroorzaken ?
Hij mag maximaal 158mm zijn tussen 21 pinnen.

ketting.jpg
 
Ten eerste: geen steeksleuteltje gebruiken. Ten tweede: niet zomaar verder aandraaien als je er geen gevoel voor hebt, dan ff momentsleutel gebruiken :Y (10 Nm is genoeg)

je hebt gelijk, uiteraard.. zowel steeksleutel als ringsleutel zijn trouwens nogal lastig te gebruiken daar, tenzij je je uitlaat eraf haalt :P busje werkt t makkelijkst.
 
ik ben gewoon uit de OP geflikkerd -O-
ben dan niet een van de die-hard posters maar had het idee dat ik vaak genoeg in het vorige topic stond...

@motochaly wat voor een uitlaat zit er onder je gs. en als t geen standaard ketel is...
Paulcrombach (apenpiemel) hetemail.cum

groeten paul
 
Besloten mijn gs500 uit elkaar te halen en in onderdelen weg te doen. Al aan het mailen geweest met aantal mensen, maar er is nog genoeg ;) Dus wie iets zoekt laat maar horen. Even paar links naar foto's:

suzuki_1.jpg

suzuki_2.jpg

suzuki_3.jpg

suzuki_4.jpg

suzuki_5.jpg

suzuki_6.jpg

suzuki_7.jpg

suzuki_8.jpg

suzuki_9.jpg


Is trouwens GS500e, uit 1991 (model 1992) met 65k op de tellers...

Mailen kan op ronald_wesselius apestaartje hotmail.com

Zow, kijkt iets makkelijker :Y
 
@kansloos²: Ik heb je er weer bijgezet in de OP. In de OP staan wat links naar foto's die ineens niet meer goed zijn blijkbaar zie ik nu. :X Zal de OP wel even fixen.

daarom maar dan zeg ik wel of die het gelijk wil maken of of voor zaterdag iedergeval wil doen want zaterdag is immers de big day he ;)

Als je garantie hebt, altijd gewoon terug gaan naar de winkel waar je garantie hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onder mijn model 2006 best wel oude gs-pijpjes gehangen dus denk niet dat dat een probleem is ;-)

greetz
 
Sjit vergeet steeds foto voor in de op te posten en op me werk heb ik ze natuurlijk niet.

Heb wel ff andere foto gekregen, dus pleur deze eerst maar ff in de op.

Directe Link

 
Laatst bewerkt:
Hallo Motochaly

Ik heb nog wel interesse in de het zadel alstie nog waterdicht is! Die van mij vertoont gaatjes, en alstie nat wordt met wassen krijg je een natte reet:S Wat is je vraagprijs ervoor? Je kunt me mailen op marspek802 apedinges hotmail punt com!
 
Vandaag ff een bagagerekje in elkaar geknutseld van een stoeltje en een bagagedrager van een fiets. Natuurlijk wordt het geheel nog gespoten maar ik wilde jullie graag al wat piccies delen, :9

full

full

full


Het is mig/mag gelast. Ik denk alleen dat ik nog wat moet verzinnen voor extra versteviging.
Wat vinden jullie ervan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan