Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij viertakt hoort ook gewoon een bruine bougie. Wit is te arm en je motor wordt dan te heet. Motor die te arm staat is vaak wel iets sneller, maar goed voor je motor is het niet.
 
Vandaag voor het eerst gereden met mijn Gs-je..
Ik heb uiteindelijk evenveel km gelopen als gereden.. Je raad het al, GS hield ermee op.

Wat het probleem is weet ik niet, vermoed iets vergeten tijdens monteren of iets fout gemonteerd, maar dat zal later wel blijken! Het word in ieder geval haasten!
 
Vandaag voor het eerst gereden met mijn Gs-je..
Ik heb uiteindelijk evenveel km gelopen als gereden.. Je raad het al, GS hield ermee op.

Wat het probleem is weet ik niet, vermoed iets vergeten tijdens monteren of iets fout gemonteerd, maar dat zal later wel blijken! Het word in ieder geval haasten!

hmm, das wel erg vervelend -O-
 
tochni dieje off switch/noodschakelaar aan de rechterkant per ongeluk ingeduwd zekers?
Ik heb da foutje int begin eens gemaakt |(
 
Nee nee, dat knopje heb ik niet aangeraakt :) ..
Net weer proberen te starten, en toen sloeg ie weer direct aan..
Even warm draaien en gekeken maar kon niks vinden, toen toch maar weer een stukje gereden.. Deed het eigenlijk goed alleen viel opeens weer uit.. Ik vermoed een benzine probleem, maar dat ga ik morgen is even uitvogelen..

* Werkt het benzinesysteem van een GS met het vacuum gebeuren? *
 
Laatst bewerkt:
Nee nee, dat knopje heb ik niet aangeraakt :) ..
Net weer proberen te starten, en toen sloeg ie weer direct aan..
Even warm draaien en gekeken maar kon niks vinden, toen toch maar weer een stukje gereden.. Deed het eigenlijk goed alleen viel opeens weer uit.. Ik vermoed een benzine probleem, maar dat ga ik morgen is even uitvogelen..

* Werkt het benzinesysteem van een GS met het vacuum gebeuren? *

jup. en zorg maar dattie t 100% doet voor zaterdag, als je met mij en john mee wilt rijden hebben we geen tijd om stil te vallen :P ik heb niet zon zin in 200zoveel kilometer snelweg en john was t dr ook mee eens, dus we gaan binnendoor :] *O* ben de route al aan t uitvogelen en omzetten in kaartjes enzo.

'kort' gezegd:

Eindhoven - Son - Breugel - Lieshout - Beek en Donk - Gemert - St Anthonis - Boxmeer - Beugen - Gennep - Kleve - Emmerich am Rein - S’Heerenberg - Vinkwijk - Braamt - Doetinchem - Hummelo - Toldijk - Baak - Zutphen - Eefde - Gorssel - Deventer - Wesepe - Raalte - Lemmelerveld - Ommen (langsaf) - langs Dedemsvaart - Slagharen - De Krim - Nieuwlande.

maar Rambabbel, als jij een leuke route weet vanuit Ommen dan denk ik dat we ons beter bij jou kunnen aansluiten, op mijn routeplanner iet het er vanaf daar nogal saai uit. Hoe laat wou jij vertrekken? als ik een hele ruwe gok moet maken, kan t toch al snel rond 6-7 uur zijn eer we in Ommen zijn, als we om de geplande 2 uur vertrekken. Als jij dat niet erg vind..
 
Laatst bewerkt:
'kort' gezegd:

Eindhoven - Son - Breugel - Lieshout - Beek en Donk - Gemert - St Anthonis - Boxmeer - Beugen - Gennep - Kleve - Emmerich am Rein - S’Heerenberg - Vinkwijk - Braamt - Doetinchem - Hummelo - Toldijk - Baak - Zutphen - Eefde - Gorssel - Deventer - Wesepe - Raalte - Lemmelerveld - Ommen (langsaf) - langs Dedemsvaart - Slagharen - De Krim - Nieuwlande.

maar Rambabbel, als jij een leuke route weet vanuit Ommen dan denk ik dat we ons beter bij jou kunnen aansluiten, op mijn routeplanner iet het er vanaf daar nogal saai uit. Hoe laat wou jij vertrekken? als ik een hele ruwe gok moet maken, kan t toch al snel rond 6-7 uur zijn eer we in Ommen zijn, als we om de geplande 2 uur vertrekken. Als jij dat niet erg vind..

Zo te zien een hele mooie rit voor de boeg :Y
 
Nog even voor de mensen die zaterdag naar de meeting komen

Ik was ervan uitgegaan dat iedereen pas laat in de avond aan zou komen, dus ik weet niet hoe we het nu het beste kunnen regelen met warm eten.

- Eten jullie dan allemaal thuis tussen de middag warm, en doen jullie hier een paar sneeën brood met een glas melk :?

- Willen jullie de snackbar op de hoek onveilig gaan maken :?

- Eten jullie onderweg een warme hap :?

- Willen jullie hier warm eten (Soep met brood o.i.d.) :?

Wel belangrijk om te weten, want dan moet ik er rekening mee houden met boodschappen doen, en ondanks dat ik jullie ontzettende kanjers vindt, sta ik liever niet de hele avond in de keuken als er om het kwartier een GS aankomt :N
 
Nog even voor de mensen die zaterdag naar de meeting komen

Ik was ervan uitgegaan dat iedereen pas laat in de avond aan zou komen, dus ik weet niet hoe we het nu het beste kunnen regelen met warm eten.

- Eten jullie dan allemaal thuis tussen de middag warm, en doen jullie hier een paar sneeën brood met een glas melk :?

- Willen jullie de snackbar op de hoek onveilig gaan maken :?

- Eten jullie onderweg een warme hap :?

- Willen jullie hier warm eten (Soep met brood o.i.d.) :?

Wel belangrijk om te weten, want dan moet ik er rekening mee houden met boodschappen doen, en ondanks dat ik jullie ontzettende kanjers vindt, sta ik liever niet de hele avond in de keuken als er om het kwartier een GS aankomt :N

ik vind niet dat we daarvoor op jou moeten rekenen, jij hebt al genoeg gedaan. we fixen zelf wel wat :) enne.. waar zit die snackbar precies?:P

ps t exacte adres van jou huis zou ook wel fijn zijn om te weten.
 
Laatst bewerkt:
Heeeej mensen!

Ik ben er terug, net van vakantie! Hmm zaliig.

Ik zie net dat jullie mijn ontwerpje hebben gebruikt, dat is superleuk!

Nu ineens een vraagje: Zou de politie mij aanhouden als ik overdag zonder gemonteerde koplamp rijd?


Nu voorts heb ik voor de vakantie een stommiteit begaan: ik ben over mijn eigen spatbord gereden. Die voorste. Ik had ze nog niet vastgemaakt en wou even optrekken in de garage. Met gevolg dat die eraf viel, recht onder het wiel. Met resultaat dat er diepe krassen op staan ... Dik balen |( en een deuk in me ego ... Maar ik heb er al een nieuwe besteld, dat was goedkoper als te laten herspuiten.
 
Heeeej mensen!

Ik ben er terug, net van vakantie! Hmm zaliig.

Ik zie net dat jullie mijn ontwerpje hebben gebruikt, dat is superleuk!

Nu ineens een vraagje: Zou de politie mij aanhouden als ik overdag zonder gemonteerde koplamp rijd?


Nu voorts heb ik voor de vakantie een stommiteit begaan: ik ben over mijn eigen spatbord gereden. Die voorste. Ik had ze nog niet vastgemaakt en wou even optrekken in de garage. Met gevolg dat die eraf viel, recht onder het wiel. Met resultaat dat er diepe krassen op staan ... Dik balen |( en een deuk in me ego ... Maar ik heb er al een nieuwe besteld, dat was goedkoper als te laten herspuiten.

Huh maar dat spatbord monteer je toch met je voorwiel eruit, want het past niet tussen de gemonteerde vorkpoten door, dus moet je vanaf onder erin schuiven (als je voorwiel dus weg is...)

Hoe kan je dan optrekken?
Of is mijn spatbord breder dan die van jullie :+
 
ik vind niet dat we daarvoor op jou moeten rekenen, jij hebt al genoeg gedaan. we fixen zelf wel wat :) enne.. waar zit die snackbar precies?:P

ps t exacte adres van jou huis zou ook wel fijn zijn om te weten.



Exacte adres waar mijn huis woont:
Valeriaan 3
Nieuwlande :Y *O* :P

Als ik uit het raam kijk, zie ik een meter of 100 verder de snackbar :Y (Op loopafstand :X )

Maar ik zal alsnog soep op het boodschappenlijstje zetten, soep is zo gemaakt, makkelijk op te warmen, en dan kun je daarna altijd nog bekijken of je naar de snackbar gaat :Y

Ik kan er anders ook wel een maaltijdsoep van maken :Y

Huh maar dat spatbord monteer je toch met je voorwiel eruit, want het past niet tussen de gemonteerde vorkpoten door, dus moet je vanaf onder erin schuiven (als je voorwiel dus weg is...)

Hoe kan je dan optrekken?
Of is mijn spatbord breder dan die van jullie :+

1 woord: Belg ;)
 
Laatst bewerkt:
Huh maar dat spatbord monteer je toch met je voorwiel eruit, want het past niet tussen de gemonteerde vorkpoten door, dus moet je vanaf onder erin schuiven (als je voorwiel dus weg is...)

Hoe kan je dan optrekken?
Of is mijn spatbord breder dan die van jullie :+


Die geraakt er mooi tussen hoor 8-) je moet wel eerst dat metalen plaatje losmaken.

Zou plitie mij tegenhouden zonder verlichting overdag (geen gemonteerde koplamp?)??
 
Die geraakt er mooi tussen hoor 8-) je moet wel eerst dat metalen plaatje losmaken.

Zou plitie mij tegenhouden zonder verlichting overdag (geen gemonteerde koplamp?)??


Als ze je bij kunnen houden wel denk ik :Y

Vortuig voldoet dan niet aan de eisen bladiebladiebla

Gewoon een zaklampje monteren dus :P
 
Is het mogelijk dat ik jouw op het industrieterein van emmen voorbij zag komen? Ik zit hier sinds vandaag op stage :P


davidqy7.jpg


Lijkt me niet heel aannemelijk :N
 
Maar ff een keer professioneel af laten stellen dan '( :W €€'s

Eerst maar weer ff de decibel killer erin gedaan. :W :9 geluid ;(

Loopt hij met db-killer erin wel goed?

Zo ja is het je afstelling...

Als het euvel er blijft ondanks db-killer denk ik toch dat je eens je carb's eens een interne schoonmaakbeurt moet geven ;) :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan