Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoooo en het is bijna zover *O* net effe bij de dealer geweest nieuwe Oring erin gezet dus hij kan weer gaan met de banaan *O*

foto_bewerking_01.jpg
:?

Bedoel je niet gaan met die

gal-suzuki-gs500-1.jpg
:? :+
 
ik werd derstrax bijna ingehaald bij het volle gas optrekken door een sm op zen achterwiel. wat trekt een 25kw gs toch zielig op -O-

als het nu niet op zen achterwiel was dan was het logisch, maar hij was zelfs een standing wheelie aant doen, trek je normaal heel traag op '(
 
he dreetje heb jij toevallig nog een pomp om het matras op te blazen! greetz

ik heb geen pomp om je matras op te blazen :N

Ik heb wel een pomp om je luchtbed op te pompen :Y ;).

Ik zou het trouwens erg knap vinden als jij je matras op kan pompen, ik heb er nog nooit een ventieltje aan gezien :+
 
Net thuis van het werk....ff klaarmaken voor vertrek wat rond 8uur zal wezen.

Ik heb er zin in !!!!!!!!!!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
hehe,

Daarnet een minimeeting gehad met Circuit Maniac. Aangename kennismaking!
We zijn samen Van VDH in Kontich naar Malle gereden. Tot aan garage Verboven. Ik had mijn camera bij en heb heel de weg gefilmd. Maar helaas was het cassetje alzo versleten dat er enkel zwart op staat. Sorry CM. Een van de dagen ga ik er nieuwe kopen en dan maken we wel nieuwe shotjes ergens.

Ik vond het superleuk om samen te rijden! Zalig weertje ook!

Hopelijk volgende keer meer GS'jes van Antwerpen.
 
Mechanieker waar ik ga rade mij aan de sproeiers te vergroten, zonder meer. (wat zou jij dan nog veranderen?).

Die kerel zit al 32 jaar in het vak en weet dus waar hij over spreekt. Motor te lang arm laten staan is goed voor je motorblok op te smoren!

Ben 5 maten groter gegaan in sproeirs, standaard zit er in een 25kw sproeiermaat 130.
Is nu dus 135 geworden.

Sorry voor late reactie, hele dag gaan w-surfen.

@swatlord blij te horen dat ze terug naar behoren werkt
 
Ik mag vandaag nog ff van 8 tot 17 werken... -O-
full
Hoogvliet O-)

9 - 13 O-)




Hallo allemaal ik meld me hier nu ook aan in het Topic

Heb afgelopen donderdag me rijbewijs gehaald dus mag eindelijk de GS uitlaten *O* *O*

Zal me ook maar gelijk even voorstellen

Ben youri 20 jaartjes kom uit vlaardingen

Gister al een aantal kilometers gereden en rijdt echt fantastisch mag eigenlijk nog niet pasje komt pas volgende week vrijdag binnen :N

@revz wil je me toevoegen in de OP

[afbeelding]
[afbeelding]

*O* Gefeli *O*

Tot spot :Y
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik pr!li (of hoe schrijf je het?) gespot heb in vlaardingen. Je ging net tanken ergens bij/op de holysingel /willem de zwijgerlaan.

bij deze: :W
 
Denk dat ik pr!li (of hoe schrijf je het?) gespot heb in vlaardingen. Je ging net tanken ergens bij/op de holysingel /willem de zwijgerlaan.

bij deze: :W
Zou heel goed kunnen :Y

toch niet die gast die nog eens heb staan helpen m'n velgen schoon te maken he :P
 
Zou heel goed kunnen :Y

toch niet die gast die nog eens heb staan helpen m'n velgen schoon te maken he :P

Velgen schoonmaken kan ik me niets van herinneren, dus dat zal wel niet. Toen ik de gs nog had, heb ik door omstandigheden ook niet veel mensen irl gezien, maar wist nog dat er een mf'r met gs uit vlaardingen kwam, dus kon haast niet missen toen ik die rooie raket zag en ja hoor.....een stickert. Heb het by the way ook nog in het gespot topic gezet.
 
waarom staat er total loss in je ondertitel?
iets voorgehad?


Uuhh, ja...beetje...

Ben onderuit gegaan met de cbr (zie avatar) en heb zowel stoeprand als lantaarnpaal te pakken gehad, dus helaas bleef er niet veel van het kuipwerk over. na het verwijderen van alle plastic bleek dat het blok gescheurd was en de dynamo had zo'n opdonder gehad, dat de krukas krom was, dus beyond repair. daarbij waren de voorpoten ook nog eens krom en zou het frame voor de zekerheid ook nagekeken moeten worden. Al met al niet echt meer de moeite waard. Nu dus weer op zoek naar een andere.

Owja, heb zelf trouwens niks aan overgehouden behalve beetje stijf de volgende dag en wat blauwe plekken en natuurlijk de welbekende deuk in ego.
 
Uuhh, ja...beetje...

Ben onderuit gegaan met de cbr (zie avatar) en heb zowel stoeprand als lantaarnpaal te pakken gehad, dus helaas bleef er niet veel van het kuipwerk over. na het verwijderen van alle plastic bleek dat het blok gescheurd was en de dynamo had zo'n opdonder gehad, dat de krukas krom was, dus beyond repair. daarbij waren de voorpoten ook nog eens krom en zou het frame voor de zekerheid ook nagekeken moeten worden. Al met al niet echt meer de moeite waard. Nu dus weer op zoek naar een andere.

Owja, heb zelf trouwens niks aan overgehouden behalve beetje stijf de volgende dag en wat blauwe plekken en natuurlijk de welbekende deuk in ego.
Lantaarnpaal :X
Blij dat je het er zelf zo goed bent uitgekomen :Y

All risk verzekerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan