Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ex-GS500e bezitter heb ik nog in de aanbieding:

setje: nieuwe voorvorkkeeringen + 1 flesje voorvorkolie.

Mocht iemand hierbij belang hebben, dan hoor ik het graag op:
blinkybill83@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of er nog mensen op zoek zijn naar onderdelen voor hun GS, maar ik heb nog zat liggen waar ik vanaf moet :)

- Tank
- Voorvork
- Voorwiel
- Voorband (75%)
- Schijfrem voor
- Schijfrem voor Wave helemaal nieuw + nieuwe remblokken
- Achterwiel
- Achterband (95%)
- Schijfrem achter
- Remklauw achter
- Remklauw voor + rvs remleiding
- Voorspatbord
- Zijkappen
- Achterbrug
- Achterveer
- Stuurtje
- Carburateurs
- Spanningsregelaar
- Knipperrelais
- Tellers
- Luchtfilter huis + filter
- meer klein spul

Mocht je iets hiervan kunnen gebruiken of iets anders zoeken wat er niet tussen staat, stuur me dan even een mailtje (ronald _ wesselius @ hotmail . com). Uitlaat is trouwens weg en blok komt al iemand voor kijken...
 
ahoi,

ik denk niet dat ik er al tussen sta :)

Suzuki gs500UF op 25kw (nu nog) ;)
Bij de weg, Model uit 2005.
Zou hem voor geen geld van de wereld willen missen.
Nu nog enkel een rijbewijs en we zijn vertrokken!
(nog 7 lange maanden wachten voor ik mag beginnen :()

Foto's

 

[zeikert mode]
Ik had een brommer voor ik 16 was...
Ik had een motor voor ik 18 was...
Ik reed op mijn motor voor ik een rijbewijs had...
Maar geen 7 maanden ervoor al! |(

En 25kw of 35kw, zo hard gaat ie toch niet.

Voor geen geld willen missen....hmm...bied 1500 euro en ik doe er een mooie strik omheen voor je O-)

[/zeikert mode]

Hey welkom! *O*
Mooie fiets! En hou de glimmende kant boven *D :]
 
[zeikert mode]
Ik had een brommer voor ik 16 was...
Ik had een motor voor ik 18 was...
Ik reed op mijn motor voor ik een rijbewijs had...
Maar geen 7 maanden ervoor al! |(

En 25kw of 35kw, zo hard gaat ie toch niet.

Voor geen geld willen missen....hmm...bied 1500 euro en ik doe er een mooie strik omheen voor je O-)

[/zeikert mode]

Hey welkom! *O*
Mooie fiets! En hou de glimmende kant boven *D :]

Beste :)

Heb ik ooit gezegd dat ik duizelingwekkende snelheden doe met mijn 500cctje, ik dacht het niet... Tuurlijk is het geen beest met 200pk, maar op dit moment is het voor mij ruim voldoende, heb al motoren van 50 tot 500 cc gehad en zou geen enkele willen wegdoen.
"Voor geen geld willen missen" idd, deze motor is 100% wat ik zoek (en ja, ik heb er al meer dan één gehad en al op meer gereden) (ben op mijn 8 jaar begonnen met rijden) Maar daar gaat dit alles niet over, of wel?
En ik rijd btw niet op de baan maar heb een groot privé terrein ter mijner beschikking ;)
dus ik zie niet direct waar die reactie vandaan kwam, maar "onzen lieven heer" moet er van alle soorten hebben zoals een wijze man mij ooit eens heeft gezegd.

Het gaat je goed
 
haha, zal best allemaal. Maar ik wil niet bot overkomen hoor. Maar ik denk dat je over een jaartje echt wel wat meer PK's wil. Toen ik de mijne kocht vond ik hem ook supergaaf.
Nu kan ik niet wachten tot mijn 25kw periode erop zit. (ook al rij ik nu volvermogen).
 
Hier in België is de max snelheid 120 per uur, en mijn gs500f zal toch wel een 150 echte km moeten rijden, dus ik zie niet in waarom ik nog veel zwaarder zou willen. Ik vind het nog aangenaam om op mijn 125cc te rijden, elk heeft zijn eigen doel en smaak. En qua optrekken, tot 100 gaat het alvast zeer lekker (sneller kan ik niet op de banen waar ik rijd) dus wat zal het mij een worst wezen dat mijn motor maar 150 kan na 2 km rijden :) Niet iedereen heeft dezelfde drang zich steen dood te rijden, mr Killersmurf wil alvast nog een paar jaar leven.

Ieder zijn goesting zou ik zeggen ;)
 
@rambabbel

niet beginnen aan een nieuw blok voor je GS, been there done that |( als je blok weer in orde is gaat dr wel weer wat anders stuk....

een SV is ook te begrenzen O-)

Heb net nieuwe voor + achterband... en geen geld voor een nieuwe motor... dus dat word hem niet. Wat zou er nog mis zijn als er een ander blok onderzit dan?
 
Beste :)

Heb ik ooit gezegd dat ik duizelingwekkende snelheden doe met mijn 500cctje, ik dacht het niet... Tuurlijk is het geen beest met 200pk, maar op dit moment is het voor mij ruim voldoende, heb al motoren van 50 tot 500 cc gehad en zou geen enkele willen wegdoen.
"Voor geen geld willen missen" idd, deze motor is 100% wat ik zoek (en ja, ik heb er al meer dan één gehad en al op meer gereden) (ben op mijn 8 jaar begonnen met rijden) Maar daar gaat dit alles niet over, of wel?
En ik rijd btw niet op de baan maar heb een groot privé terrein ter mijner beschikking ;)
dus ik zie niet direct waar die reactie vandaan kwam, maar "onzen lieven heer" moet er van alle soorten hebben zoals een wijze man mij ooit eens heeft gezegd.

Het gaat je goed


Dat moet je die jongen niet kwalijk nemen, hij kan af en toe wat lomp doen alsie jaloers is.

have fun ;)
 
Schone verbouwingen man:)
Zeer originele en mooie GS500
Ik vind het erg dat de mijne niet volledig blauw is, maar nog een wit achter stuk.
Zou da mogelijk zijn zo een stuk bij suzuki te bestellen? en evnt. Prijs :?
 
zo! ik weet dat niet iedereen een liefhebber is van een ruitje op een naked, maar kan niet anders zeggen dan dat ik r toch erg tevreden over ben :-)

253647024.jpg


253542496.jpg
 
haha, zal best allemaal. Maar ik wil niet bot overkomen hoor. Maar ik denk dat je over een jaartje echt wel wat meer PK's wil. Toen ik de mijne kocht vond ik hem ook supergaaf.
Nu kan ik niet wachten tot mijn 25kw periode erop zit. (ook al rij ik nu volvermogen).

:^ Wat duurt wachten tot oktober lang als je eenmaal hebt geproefd aan 100pk...
 
Weet dr iemand een goedkoop adresje voor Rimstriping en knipperlichten??

Wat sommige sites (zoals optitune) ervoor vragen... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan