Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de weg,

Wees spaarzaam met die strip, ik had er 1 van 6 meter d8 ik en ik had 3cm strip over. Het is maar net gepast.
Ook moede voor het aanbrengen den boel goe afkuisen met benzine ofzo dat het volledig proper is (anders kleeft het nie)
 
Weet dr iemand een goedkoop adresje voor Rimstriping en knipperlichten??

Wat sommige sites (zoals optitune) ervoor vragen... :X

Twee weken geleden deze knippers besteld bij louis.de en ze hebben wel een aardig aanbod van knipperlichten voor leuke prijzen. Voor de verzendkosten hoef je het ook niet te laten, die zijn namelijk 7,95 euro. Heb ook nog een 'mini-tourenscheibe' gescoord, want een ruitje staat helemaal niet verkeerd op een naked ;). Verder nog wat andere spullen, want ja.. als je toch aan het bestellen bent...
 
full


Striping iets van 10 dollar dacht ik...
 
Tjah dat weet ik ook, maar daar zijn ze ook te duur.

En het schijnt met een fohn redelijk goed te lukken hoor.

Pils pils pils :9


Ik heb er op de motorbeurs in Utrecht gekocht. Kostte 6 euro, was zonder fohn goed aan te brengen. Maar een beetje motorzaak heeft ze ook en als ze meer dan 9,95 vragen vind ik het afzetters. :9
 
Joaah ik plof morgen dinsdag wel ff langs Motoport Hengelo...

Ebay zijn ze nog goedkoper maar dat gezeur met een creditcard welke ik niet heb, heb ik geen zin in.
 
GS500 rijders!!

Ik heb zelf ongeveer een jaar een GS500E gereden, en altijd met plezier met het forum meegelezen. Ik heb inmiddels mijn GS verkocht en een Kawasaki ER-6f ABS 2007 terug gekocht.

Ik moet zeggen dat ik echt super heb leren rijden op de GS en dat we samen ook een innige band hadden. Hij heeft me ook echt nooit in de steek gelaten en ik heb dan ook altijd goed voor hem gezorgd!

Ik heb echter nog een aantal onderdelen en extra`s in de aanbieding, van het beste beestje. Ik dacht, misschien kan ik er hier mensen gelukkig mee maken!

- Setje valbeugels. Er is wel eens op gevallen (ik niet gelukkig), maar keurig netjes bijgewerkt.
- Schijfrem voor. Echt bijna helemaal nieuw. minimaal 5mm dik!! Enkele km mee gereden
- Kuipspiegel links, inclusief bevestigingmateriaal
- Setje spiegelverbreders voor de kuipspiegels
- Ombouwset om van gekuipt naar naakt te gaan! Koplamp, bevestigingen, moertjes, boutjes, alles zit erbij! Zelfs de orginele stekker om de lamp goed aan te kunnen sluiten!

Mocht iemand van jullie interesse hebben, hoor ik dit graag! Vragen en foto`s zijn geen probleem! Mijn e-mail is: 1985.hans@gmail.com
 
Grats met uwen aankoop btw :) (ER-6f)

Ik had echter nog een vraag voor iedereen hier,
Ik trek de laatsten tijd nogal veel wheelies op mijn gs500f, is dit zeer slecht voor de motor?
Voor de banden weet ik dat het nie 100% zuiver is, maar zijn er nog andere dingen die er aan stuk kunnen gaan?
 
Ik trek de laatsten tijd nogal veel wheelies op mijn gs500f, is dit zeer slecht voor de motor?
Voor de banden weet ik dat het nie 100% zuiver is, maar zijn er nog andere dingen die er aan stuk kunnen gaan?

Doe je het op de koppeling? Dan is het voor het blok niet zo heel schadelijk. Zorg wel dat je het niet lang doet, je blok krijgt dan namelijk op sommige plekken geen olie. Als je wel eens hard neerkomt kan het slecht zijn voor balhoofdlagers etc. En slecht voor de banden? Welnee, je bespaart juist slijtage van de voorband :+
 
Wheelies door de koppeling snel los te laten zijn wel schadelijk voor je blok. Voor je banden maakt het vrijwel niets uit. Let er wel op dat de werking van je voorvork goed is, dus demping en speling in orde. Als dat niet zo is heb je een veel grotere kans op een kromme vork of grote speling op het balhoofd.
 
1) jah, tis nen gs500f, raken jullie anders van de grond? (met de motor ;))
2) Ik denk eerder aan mijnen achterband, durft nogal vaak ff doorslippen

Maar kga het tot een minimum beperken je pense :)
enkel als er veel volk passeert *O* })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan