Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
[joebarmodus]Gooi er anders Glycerylmethanol in[/joebarmodus]


Maar ff serieus: Zou het iets helpen als je dat kleine tuitje aan het eind van de demper eruit haal? (waar je rook uitkomt zegmaar)

Je kan ook je originele uitlaat open maken, en alles wat dempt eruit slijpen. Dat is ook een mogelijkheid. MV Aguste (ex-gs rijder) heeft dat ook gedaan. Alleen krijg je dan meer een tracktor achtig geluid, niet echt een race geluidje :o
 
Je kan ook je originele uitlaat open maken, en alles wat dempt eruit slijpen. Dat is ook een mogelijkheid. MV Aguste (ex-gs rijder) heeft dat ook gedaan. Alleen krijg je dan meer een tracktor achtig geluid, niet echt een race geluidje :o

Hij rijd nog steeds gs hoor :Y

ff btw, mn gs staat te koop :Y

Dus als hier nog mensen rondhangen die nog geen gsje hebben maar wel 1 willen :P
 
Gisteren wat "stout" ;) geweest en op de openbare weg gereden. 0 - 100 gaat vrij vlot,
100-120 al wat trager en 120 - xxx gaat zeer traag naar mijn aanvoelen. Meer dan 135 (op teller) kon ier er niet uithalen, motor was nog niet helemaal ten einde, maar de baan wel :)
 
je kan idd je ori uitlaat leeghalen.
zoals fastrocker heeft gedaan, maar naar ik heb gehoord van velen was dit geluid niet aan te horen.

ik vond mijn uitlaat te stil en heb de rivetten eruit gehaald zodat ik het achterste stuk eraf kon halen, ik heb dan van het achterste stuk (demper bestaat altijd uit een voor- en achterkamer) de dempingswol eruitgehaald en de demper door geslepen (is nu nog zo'n 2-3cm lang en was daarvoor ongeveer 10cm)

nu kom ik net iets boven die laser systemen (maar echt niet veel)

mijn tip, vind een goedkope aftermarket demper (2dehands en niet een ori demper van een ander motor)

ik zal foto's trekken van hoe het bij mij is gebeurd (niet letten op de lelijkheid van de demper, voor 75€voor bochten en demper mag ik niet klagen)
maar volgens mij kan mijn demper helemaal niet los? Of ik moet de slijptol erin zetten...
Me GS is nu in ieder geval klaar om om te laten bouwen naar 25kw, heb em verder helemaal opgeknapt :9~
Ik ben benieuwd naar je foto's :)
 
Nou heb de coca-cola in het onstane gat waar de bougie uit komt erin gedaan en wat een geluid komt er uit :9~ :9~

Hij loopt nu ook al 50 km harder denk dat ik de andere bougie er ook maar gaat uithalen en daar ook coca-cola in doet misschien loopt die dan weer 50 km harder en komt er een nog harder geluid uit

Het huismerk heb ik niet geprobeerd zag er een beetje goedkoop uit

Nothing beats THE REAL THING !
en btw
Als je de enige echte koopt , hou je mij in ieder geval aan het werk... 8-)
I work there..... ;)
 
Ik ben opzoek naar een (rode) blok spoiler en een dubbele koplamp voor op mijn GS. heeft iemand die tekoop?
 
Weet iemand hoeveel tijd/werk het kost om een 25kw gs weer terug te zetten naar vol vermogen (alleen motorisch dus)?
 
Weet iemand hoeveel tijd/werk het kost om een 25kw gs weer terug te zetten naar vol vermogen (alleen motorisch dus)?

25 minuten *D

*Edit: dan zet ik de tijd pas wanneer ik al het benodigde gereedschap klaar heb liggen

[me="Johnnn"]doet er zolang over om tank/kappen/luchtfilter/carburateurs eraf en terug erop te zetten (tenminste, als je 2 setjes carbs hebt, anders moet je die weer open maken enz...).[/me]
 
Laatst bewerkt:
Iemand die zich ook wat ergert aan het bovenaanzicht van een GS500e met kuip.
Heb es zitten nadenken hoe ik dit wat kan eleganter maken had eventueel gedacht aan Tuning gaas voor autospoilers te verscnijden en in te plaatsen. Heb voor alle duidelijkheid wat foto's erbij gezet.

Misschien heeft iemand hiervoor een ander idee of heeft dat reeds gedaan. Dicht doen met polyester is geen optie. Dan kan je niet meer aan de bevestgingen voor de voorste kuip.

Deze foto is niet mijn motor (aangezien hij uit elkaar ligt) maar heeft perfect weer wat ik bedoel met het gapende bovenaanzicht. :?
full
 
De oudere modellen zijn allemaal ook als Naked bedoelt. De volle kuip was iig altijd een beetje aftermarket geweest, en aftermarket is nooit perfect. Maar idd, ik vind het ook niet mooi.

Ik denk dat je er nauwelijks iets aan kunt doen. Je zou er glasweefsel en plamuur tegen kunnen plakken, maar dan steek je er ontzettend veel werk in, met nauwelijks resultaat.

Zo laten, en alleen tegen de voorkant aankijken :] :+
 
Dat gaas is mooi als je daarmee aan de zijkant een open stukje opvult. Maar een groot gat tussen kappen en frame staat ontzettend goedkoop en amateuristisch! :N
 
Opvullen heeft volgens mij niet veel nut.
Er zit tijdens het rijden nogal wat "flexibiliteit" in de kuip.......
Dus al wat je doet om het strak te maken gaat dan opeens werken , met scheuren als gevolg.
Dus koop dan liever een later model met originele kuip....
 
:W Mensen

Bij deze de groeten vanuit een veelal zonovergoten Zuid-frankrijk.

Ik zie al dat ik over 2 weken heel wat pagina's bij heb te lezen.
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan