Suzuki GS500 Topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebbers heb ik nog een aantal onderdelen te koop van mijn gesloopte gs500e.
- achterwiel met vrijwel nieuwe band (100km ofzo gereden) 85 euro
- voorspatbord 5 euro
- luchtfilterhuis + goed filter 5 euro
- achterremklauw + pomp + slangen enzo compleet 25 euro
- achterbrug 20 euro
- achterveer 5 euro
- toerenteller 10 euro

Verder heb ik nog wat kabels, stepjes, en kleine dingen, dus mocht je iets zoeken kan je ook even mailen of ik het nog heb. Meeste grote dingen zijn verder wel weg.

Heb ook nog een nieuwe wave schijfrem (voorwiel) met nieuwe remblokjes voor 160 euro.

Hier kijk ik niet zo heel vaak meer, dus je kan beter mailen op ronald _ wesselius @ hotmail . com (zonder spaties)

Foto's zijn te vinden op marktplaats daar staan ook een aantal advertenties.
 
denk dat je met een prop last krijgt van onbalans zeker bij hogere snelheden...
weet alleen niet hoeveel en of je er last van hebt met rijden....

t is "maar" je achterband natuurlijk....

(weer een post waar je veel aan hebt)

Dan zou je ook onbalans krijgen als je je kunstof ventieldopje vervangt voor een roestvaststalen exemplaar (iets wat overigens wel een vereiste is voor hogere snelheden) :+
 
maar??? je achterband....bij motoren zijn allebij de banden zeer belangrijk!!! ze zouden toch geen prop schieten als het risico's met zich meebrengt...als het kan kan het, kan het niet, doen ze het niet!
 
En een beetje beunhaas plakt hem gewoon zelf *D

Nu alleen die gieter (originele tank) nog even in orde maken _O-

@MotoChaly, toevallig nog een knipperlichtarmpje (rechts)voor over?
 
En een beetje beunhaas plakt hem gewoon zelf *D

reperatiedoos%20voor%20band.jpg


:z
 
Idd de welbefaamde knaken Simson plakkers, die heb ik ervoor gebruikt :Y

Zo 1 met een oranje bies eromheen zoals op de foto;
image002.jpg


Wel ff een fatsoenlijk setje bandenlichters erbij gepakt offc. O-)

Had er foto's van willen maken, maar zoals gewoonlijk had mijn camera weer geen zin |(
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik van motor ben verandert, de GS heeft zijn dienst gedaan als opstapper en nu ga ik op een Bandit stappen. Nu mijn hart zal altijd ook een beetje bij de GS is blijven net als een eerste lief vergeet je ook niet je eerste brommert. Hij staat nu naast mijn Bandit in de garage te koop en eerlijk gezegd zal het pijn ;( :? doen om die te zien vertrekken naar een volgende eigenaar maar 2 machientjes is te gek, je kan maar op ene rijden e.

Voor wie interesse heeft, hij staat te koop voor een zacht prijsje, ik dacht aan een 1500€ en hij mag de deur uit.

full



Specs:

GS500e Bj. 1996
Kmstand 31000km
TCP kuip volledig zonder schuifschade en racegaas in de holle gedeeltes
Nieuwe achterband en remmen vooraan en achter
Boss Demper (prachtig geluid al zeg ik het zelf, je zou niet zeggen dat het een 500cc
met zo'n diep gegrom.

Extra onderdelen om hem terug naked te zetten zijn er ook bij:

Voorlicht, middenbok, originele uitlaat, originele richtingaanwijzers

Al bij al een degelijke brommert voor die prijs en 1 waar je niet direct kosten aan moet doen om die in topvorm te krijgen


Voor de nieuwsgierigen onder jullie dit is mijn nieuwe aanwinst.

Suzuki Bandit Bj 1999
569.jpg
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Zoo.. heb afgelopen weekend mijn "nieuwe" motor (1999) opgehaald bij de dealer en nu in 4 dagen tijd al bijna 1000 km gereden :+ :]

Nu heb ik alleen nog een aantal onderdeeltjes nodig:

- Ruitje (voor het kuipmodel.. 1999) zonder barsten/afgebroken dingen/scheuren lichte krasjes is niet erg maar moet niet te gek zijn)
- Onderdeel 6 van deze tekening (geeen idee hoe je het noemt) Reiding.com ik bedoel het zwarte gedeelte waar je tellers "invallen" (bij mijn toerenteller is hier een stukje uitgebroken en daar moet dus een "nieuwe" voor komen.)
- Kleppen-stel-gereedschapje (zo'n metalen hulpstukje waarmee je de shims eruit kunt halen)

(ben nu aan het klooien op foto's online te krijge.. zal ff dure :P)
 
Ik ga er binnen nu en 2 weken nog een apart topic op MF aanmaken, maar ik plaats hem hier alvast. Mocht je iemand weten die er naar opzoek is of aan het rondkijken.....


TE KOOP:
GS500E Slingshot
Bouwjaar: 1990
Km stand: 55.000
Altijd dealer onderhouden, bonnen aanwezig!

Specs:
-25KW op kenteken
-Volledige kuip
-Laser uitlaat systeem

Alle originele onderdelen krijg je erbij (knippers / voetsteunen / uitlaat)
Verder krijg je er nog bij:
-extra set carburateurs
-nieuwe tandwielen set (voor+achter)
-bagage rekje
-onderhoudsboekje








VRAAGPRIJS: €1550,-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er binnen nu en 2 weken nog een apart topic op MF aanmaken, maar ik plaats hem hier alvast. Mocht je iemand weten die er naar opzoek is of aan het rondkijken.....


TE KOOP:
GS500E Slingshot
Bouwjaar: 1990
Km stand: 55.000
Altijd dealer onderhouden, bonnen aanwezig!

Specs:
-25KW op kenteken
-Volledige kuip
-Laser uitlaat systeem

Alle originele onderdelen krijg je erbij (knippers / voetsteunen / uitlaat)
Verder krijg je er nog bij:
-extra set carburateurs
-nieuwe tandwielen set (voor+achter)
-bagage rekje
-onderhoudsboekje
-Setje rood/witte zijkappen + rood voorspatbord

[~[url="http://aycu40.webshots.com/image/31319/2005871797963684299_rs.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://aycu04.webshots.com/image/29283/2005827749801758431_rs.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://aycu28.webshots.com/image/31227/2005816879889866526_rs.jpg"]afbeelding~][/URL]

VRAAGPRIJS: €1550,-

verkoop je hem ook in onderdelen :+ :+ :+ :P
ik heb je pakketje gekregen nogmaals bedankt !
 
Dan zou je ook onbalans krijgen als je je kunstof ventieldopje vervangt voor een roestvaststalen exemplaar (iets wat overigens wel een vereiste is voor hogere snelheden) :+

een collega bij mij op het werk heeft wel zijn wiel moeten balanseren toen hij een haaks ventiel ipv een rechte er op zette....

maar die rijd op een zzr 1100 iets meer snelheid dus :P
 
Haaks ventiel is idd is toch wel wat zwaarder dan een prop die grotendeels een bestaand gat (te kort aan materiaal) opvult... :Y

Anders zou je je band ook opnieuw moeten balanceren als er een kiezelsteentje tussen je profiel zit O-) en als je daar aan begint ben je meer aan het sleutelen dan aan het rijden (heb ik de laatste tijd ook, en dat terwijl ik best heel veel rijd) :X
 
Laatst bewerkt:
nou jongens heb al wat onderdelen verzameld en ben nog steeds op zoek(iemand nog een remhendel liggen ) maar ik hoop dat ik over een weekje weer kan rijden. :]
maar ja dan zal het wel shit weer zijn terwijl we nu geweldig weer hebben om te rijden ;(

greetz
 
hehehe tommy_85 rijdt altijd zodra die de kans krijgt!!!
Gs500e met laser open exhaust...rijdt heerlijk, brult heerlijk! top...
Zijn er ook afkickklinieken voor mensen die het liefst de hele dag rondblazen? :P hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan