maarten mak
Die hard MF'er
- 6 nov 2003
- 577
- 16
Mooi dat je m een tweede leven geeft, zoeen was vroeger mijn eerste motor.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig hoor. Zo ''en wil ik er ook nog wel eens bij hebben.Hallo Wouter.
Leuk dat je de Katana nieuw leven in blaast.
Vanuit mijn jonge jaren een bekende motorfiets!
Heel toevallig heb ik december 2020 exact dezelfde Katana voor een prikkie gekocht en op het nippertje gered van de verbouw tot caferacer.
Zelf heb ik hetzelfde plan als jou en wil hem zoveel als mogelijk origineel op de weg krijgen.
De mijne heeft zo'n 3 jaar geleden nog gelopen en het blok staat los.
Zelfs het originele boekje heb ik erbij met achterin een citaat dat de motor bij 45dkm gereviseerd is.
Motor staat nu op 73dkm.
Miste ook wat onderdelen zoals het complete luchtfilterhuis.
Inmiddels heb ik die weer compleet.
Dit is voor de 1ste keer dat ik deelneem aan een forum , dus ben benieuwd of dit doorkomt.
Gr Wim
dit was nodig omdat de motor uit zwitserland komt. Zwitserland is geen deel van de europese unie dus moest ik de gva aanvragen. Dit kon ik trouwens rechtstreeks via website van de overheid. Alle gegevens van het inschrijvingsbewijs, copy van alle documenten, foto's van de motor van alle kanten uploaden. kost 76€Ben je zeker dat je voor zo’n oude brommert een validatie document of GVA nodig hebt? Ik heb vorig jaar mijn motor (bj 1975) ingevoerd uit NL en had hiervoor enkel E705, aanvraag tot inschrijving en NL kentekenbewijs nodig. De Suzuki dealer kan je aan een GVA duplicaat helpen (reken op zo’n 150€) maar ik denk niet dat je dit nodig hebt...