Suzuki GS750 1977

Vandaag wat onderdelen bij elkaar gezocht:
full
 
Is misschien wat off topic, maar we hebben het wat te druk gehad met het maken van kontjes en verbouwen van frames e.d.
full
 
Het is weer even geleden, maar druk druk druk... Nog wel wat tijd gehad voor een mooi Alu tank en zitje:
full
 
Thanx voor de tip! kan zo'n achterbrug zonder al te veel verbouwingen?

Je moet hem nog even opblazen😉
Je maakt mooie zitjes en tankjes! Voor je gs is een achterbrug van een gixxer750 '88/89 ook een idee, deze heb ik gebruikt in mijn project en staat erg mooi en past met weinig aanpassingen.
Ik volg je project!
 
Thanx voor de tip! kan zo'n achterbrug zonder al te veel verbouwingen?
Ja dat kan, je moet de passing van het frame wat breder maken maar dat is goed te doen. de achterbrug is iets te breed voor het frame.
Als je de standaard schokbrekers wilt gebruiken zul je ook bevestigingen moeten lassen op je achterbrug. Of de mono gebruiken die erop zit.
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals Tanx!

Ja dat kan, je moet de passing van het frame wat breder maken maar dat is goed te doen. de achterbrug is iets te breed voor het frame.
Als je de standaard schokbrekers wilt gebruiken zul je ook bevestigingen moeten lassen op je achterbrug. Of de mono gebruiken die erop zit.
 
Zo eerst oma weer eens ff wegjagen,

Mooi setje Akront wielen gekocht en de lagers ervoor zijn nu binnen, dus lekker verder rommelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan