Graag verder contact per e-mail.
Via mijn onderschrift kan je mijn gegevens wel vinden.
Morgen ben ik weer op de zaak.
Ik heb een probleempje..
Gedurende de laatste twee ritten ervaar ik het euvel dat mijn rechter knipperlichten wisselvallend reageren op de L+R schakelaar en op de alarmlichtenschakelaar. Ook de rechter richtingaanwijzer op het dashboard gaat in dat geval niet aan. Vandaag, bij het wegrijden deden ze het weer, maar gedurende de rit gebeurde er helemaal niets als ik richt aangaf naar rechts.
Linker knipperlichten hebben dus helemaal geen problemen. Grootlicht, toeter, stadsverlichting, remlicht, handvatverwarming doen het ook allemaal. Motor start verder ook prima.
Iemand een idee?
Stekkers zitten onder de linker voorkap, waar je richtingaanwijzer ook in zit. Maar ik zou ook de bedieningsunit van de raw's even open schroeven en die contacten ook meepakken. Uiteraard zitten er bij de raw's zelf ook nog stekkertjes. Het relais zit, zoals Roeleey al zei, achter het motorblok boven de achterbrug. Ongeveer thv je standaard.Heren,
Bedankt voor de antwoorden! Ik zal eerst beginnen met de stekkertjes en daarna doorgaan naar de relais. Weten jullie uit het hoofd of in het onderhoudsboekje staat waar de stekkers e.d. zich bevinden? Of tips waar ik moet beginnen?
Zal sowieso een projectje zijn voor na het afstuderen. Tot die tijd dan maar even geen.
Gewoon thuis in de garage en het werkplaats handboek in de openingspost erbij pakken!Zijn er toevallig nog mensen die in mijn regio wonen en die weten waar ik de motor het beste kan binnen doen voor onderhoud?
Welkom Niels!
Leuk dat je hier ook aanwezig bent
Gewoon thuis in de garage en het werkplaats handboek in de openingspost erbij pakken!
Genoeg mensen om tips te geven in deze groep.
Stekkers zitten onder de linker voorkap, waar je richtingaanwijzer ook in zit. Maar ik zou ook de bedieningsunit van de raw's even open schroeven en die contacten ook meepakken. Uiteraard zitten er bij de raw's zelf ook nog stekkertjes. Het relais zit, zoals Roeleey al zei, achter het motorblok boven de achterbrug. Ongeveer thv je standaard.
Hallo mede GSR rijders,
Ik ben een beginnende motor rijder. Ik heb sinds een week een Suzuki GSR 600 uit 2006 gekocht.
Tijdens het rijden viel het me op dat de motor uitvalt tijdens het terugschakelen. Het gebeurd als ik de koppeling inknijp. Ik zie ook dat de touren teller dan helemaal op 0 staat.
Als ik de koppeling nog op tijd los laat dan loopt die weer. Als ik hem te lang in knijp dan pakt die hem niet automatisch op maar moet ik de start knop gebruiken.
Komt dit probleem jullie bekend voor of weten jullie wat het kan zijn?
Gr TK91
Allereerst, welkom in het prachtige GSR forum!
Mbt je probleem: hoe hoog draait je GSR in toeren wanneer hij stationair loopt? Dit zou bij warme motor ongeveer 1300 tpm moeten zijn. Ik heb ook last gehad van afslaande motor, na het aandraaien van de stationair stelschroef was dit gelijk verleden tijd.
Hey. Ik moet zondag werken. Wttn?Welkom TK91!!
Toevallig zondag iets te doen?
Hey. Ik moet zondag werken. Wttn?
Goedemorgen mede GSR rijders!
Zoals sommigen wellicht al hadden meegekregen staat er een ritje gepland voor zondag 5 juli a.s. Dit zal een rit zijn in het zuiden des lands (West-Brabant/stukje Zeeland) gevolgd door een BBQ. Ik heb meer dan voldoende ruimte om de 1,5m te kunnen waarborgen voor de mensen die dat wensen. Mooie gelegenheid om een lekker stukje te rijden en eventueel nieuwe mensen te ontmoeten!
Mocht je willen aansluiten, stuur mij dan even een privébericht!