Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat je kleppen stellen. Probleem opgelost. Is een bekend probleem bij de gsr. Na het stellen nergens meer lastig van en lopen als een zonnetje
Ik moet zeggen dit klopte helemaal. Kleppen zijn gesteld (was ook wel nodig) en het probleem is nu ook helemaal weg:). Iedereen bedankt voor het meedenken
 
Hallo allemaal, ik ben Stephan uit Rotterdam, en ben sinds een week de trotse eigenaar van een Suzuki gsr600 uit bouwjaar 2009😁

tot nu toe een geweldige fiets, wel heb ik een vraagje over het contactslot die doet nog wel eens een beetje moeilijk. Je moet de sleutel wat onnatuurlijk naar je toe trekken om hem te kunnen ronddraaien. Hebben meer van jullie daar “last” van? En zo ja is er iets aan te doen?
 

Bijlagen

  • B8CE0F6B-CEFD-42A6-B4AD-CC934C6966E8.jpeg
    B8CE0F6B-CEFD-42A6-B4AD-CC934C6966E8.jpeg
    496,5 KB · Weergaven: 29
Mooie versie GSR, heel veel veilige kilometers ermee gewenst :t
De door jou omcirkelde kuipruit heb ik gekocht bij Suzuki zelf maar ben bang dat die ze niet meer verkopen (heb de mijne al 10 jaar). @SoezM had er volgens mij ook een die ze eraf gehaald heeft, ze is echter niet heel actief hier.
Je heb gelijk ze zijn niet meer te bestellen😭😭. Net bericht gekregen van Suzuki dealer
 
Mogguh,
Hier nog een rookie vanuit Rotterdam met een GSR-600A.
Ik kwam hier langs voor het vinden voor een oplossing op het probleem waar squashedraven ook last van heeft/had.
Bij de aankoop kreeg ik 3 maanden garantie. Ik ga even terug om de kleppen te laten stellen.
Waarom meld je je dan ook niet even aan? Zo gezegd, zo gedaan.
Gelijk even een vraagje, ik ben echt een noob. En zou graag wat meer informatie willen hebben hoe ik mijn motor het beste onderhoud.
Hebben jullie tips? Ik denk dat ik hier op het forum ook al een hoop terug zal vinden. Maar extra info is altijd welkom :).
Cheers
 

Bijlagen

  • GSR600A.jpg
    GSR600A.jpg
    376,6 KB · Weergaven: 14
Hoi Duuude.
Om gelijk je vraag te beantwoorden over onderhoud. Ik kijk grotendeels naar werkplaats handboek (handig om te hebben).
Maar je eigen oordeel is ook belangrijk. In mijn geval hoe eerder hoe beter.
BV je banden kunnen nog genoeg profiel hebben maar kunnen al best oud zijn en kleine scheurtjes vertonen.
Ik doe zelf zoveel mogelijk behalve motorisch en neem je tijd.
 
Mooie versie GSR, heel veel veilige kilometers ermee gewenst :t
De door jou omcirkelde kuipruit heb ik gekocht bij Suzuki zelf maar ben bang dat die ze niet meer verkopen (heb de mijne al 10 jaar). @SoezM had er volgens mij ook een die ze eraf gehaald heeft, ze is echter niet heel actief hier.
Klopt, ik heb/had het ruitje ook.... maar waar??? Heb gezocht maar niet gevonden.
Vond het hoge ruitje persoonlijk trouwens weinig schelen op de snelweg. Kreeg veel meer de wind alleen op mn kop. En met het lage ruitje op mn hele bovenlichaam. Vind ik prettiger rijden.
 
Kan ik iemand verblijen met een cover? Mag voor €10 inclusief verzenden weg.
 

Bijlagen

  • IMG_20210612_184203.jpg
    IMG_20210612_184203.jpg
    590,5 KB · Weergaven: 20
Benieuwd naar de gezichten achter de andere GSR rijders hier?
Zondag 11 juli 2012 gaan we gezellig een rondje maken door het prachtige Drentse landschap en aansluitend een hapje eten.
Zin in?

We verzamelen om 10.30 bij:

Parkeerplaats Oude Postweg Spier

Afslag 29 (Dwingeloo) aan de A28
52.818599, 6.459507

Vervolgens gaan we een mooi stukje rijden en rond 14.00-14.30 een hapje eten bij:

Pannenkoekenrestaurant De Strohoed
Schoonloërweg 19, 9442 PL Elp
52.880420, 6.6477437
Mocht je na het eten nog zin hebben rijden we nog een stukje door tot we terug zijn bij het beginpunt.
Hopelijk tot dan!
 
Benieuwd naar de gezichten achter de andere GSR rijders hier?
Zondag 11 juli 2012 gaan we gezellig een rondje maken door het prachtige Drentse landschap en aansluitend een hapje eten.
Zin in?

We verzamelen om 10.30 bij:

Parkeerplaats Oude Postweg Spier

Afslag 29 (Dwingeloo) aan de A28
52.818599, 6.459507

Vervolgens gaan we een mooi stukje rijden en rond 14.00-14.30 een hapje eten bij:

Pannenkoekenrestaurant De Strohoed
Schoonloërweg 19, 9442 PL Elp
52.880420, 6.6477437
Mocht je na het eten nog zin hebben rijden we nog een stukje door tot we terug zijn bij het beginpunt.
Hopelijk tot dan!
Even uit de vergetelheid helpen... O-)
 
Hé heren. Ik wil me bij deze afmelden van deze pagina na 6jaar gsr is het iets anders geworden. Het is wel een suus gebleven maar veranderd naar een v-strom 1000. Bedankt voor alle info hier en de gezellige ritjes

veel veilige km allemaal en houd het glimmende boven
 
Voor wie meegaat a.s. 11 juli een gpx bestand van de route die we gaan rijden.

Hopelijk tot zondag :W:]

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Route 11 juli 2021.gpx
    254,5 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Wat is het stil🙃 hoe was de tocht?
heb zelf afgelopen za een mooie tocht van 350km gemaakt met collega’s.. goede inwijding vd de gsr met nu ook een ghost uitlaat er nu op 🥳
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan