Suzuki GSR *Deel 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net voor mijn verlof nog op een Stuk ijzer van een camion ofzo gereden... Gelukkig Niet gevallen Maarten wel wat schade aan de voorvelg, de verf is er wat af. Zijn de velgen van aluminium?
 
Laatst bewerkt:
mijn gps-houder blijft ook zitten, centrum gelijk wat en waar...

een motor is al zoveel sleuren en werken als je afstapt (helm/oordopjes/sjaaltje/tanktas/...), die houder past gewoon niet meer in mijn handen da n :9

@GPS bezitters :-)

Kunnen jullie eens een paar fotokes posten waar op het stuur jullie de GPS geplaatst hebben en hoe de kabelkes zijn weggewerkt?
Dan heb ik eens een idee hoe dat eruit ziet met zo'n GPS ding erop ;-).

Want ik heb ook aant rondkijken voor ene GPS. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Zumo 660. Wat zijn jullie ervaringen?

Thanks

Greetz Andy
 
Laatst bewerkt:
@GPS bezitters :-)

Kunnen jullie eens een paar fotokes posten waar op het stuur jullie de GPS geplaatst hebben en hoe de kabelkes zijn weggewerkt?
Dan heb ik eens een idee hoe dat eruit ziet met zo'n GPS ding erop ;-).

Want ik heb ook aant rondkijken voor ene GPS. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Zumo 660. Wat zijn jullie ervaringen?

Thanks

Greetz Andy
Ik vind de zumo 660 geweldig
puntje van aandacht: je moet 'm wel z'n taak laten afmaken, dus niet tijdens het berekenen uitzetten, of tijdens het opstarten uitzetten of andersom, want daardoor is hij bij mij al een aantal keer vastgelopen en moet je hem resetten...
Vastzetten met zo'n ram-bolletje vlak naast m'n linker spiegel en de kabels in een tanktas.
 
mijn gps-houder blijft ook zitten, centrum gelijk wat en waar...

een motor is al zoveel sleuren en werken als je afstapt (helm/oordopjes/sjaaltje/tanktas/...), die houder past gewoon niet meer in mijn handen da n :9
Ik heb ook een ram-bolletje voor m'n vrouw gekocht, zodat we de zumo op beide motoren kunnen gebruiken, dus het is voor mij zowiezo niet handig om dan de kabel weg te werken, want dan kan hij niet meer op de andere motor :9
 
:Z o wat vroeg. Zeker in me vakantie.

Vandaag gaat het gebeuren. Ik kijk naar buiten, jahoor, REGEN. -O-

Eerst maar ff een bakkie en dan ga ik ervoor. :]
 
Ik heb ze, *O*
Hyperpro veren. Rijdt geweldig.

xpzmhg.jpg


6i4d2e.jpg


rti60y.jpg


2qi0ehc.jpg


14bi43o.jpg


vi0av.jpg
 
Wat merk je dan?
minder wiebelig? stabieler met remmen?


Stuurt strakker. Voorheen vond ik hem in de bochten ,vooral de wat snellere, wat wiebelig.
Ook er als er nu een hobbel in de weg zit voel ik die minder.
Met hard optrekken is dat lichte gevoel in mijn stuur weg.
Heel hard remmen heb ik nog niet geprobeerd ivm de bakken met regen die naar beneden kwamen.
Het deinen op de snelweg, in de vrachtwagen sporen, is ook 80% minder (kan ook 75 of 85% zijn).
Het remmen probeer ik te doen als het weer droog is.
De monteur heeft wel laten zien dat het achterwiel bij hard remmen nu langer op de grond blijft als bij de originele vering.

Ik vind het echt de moeite waard. Nou kan ik misschien die schaamranden eraf rijden. B|
 
vering is zeker de beste investering op een motor/GSR
volgende beurt gaat ook onze GSR er aan

door het contact met de weg blijft je motor gewoon langer bestuurbaar
en bij het remmen blijf je ook contact met de weg houden en kan je dus ook nog klappen opvangen wat anders niet mogelijk was omdat je al was ingeveerd
 
Stuurt strakker. Voorheen vond ik hem in de bochten ,vooral de wat snellere, wat wiebelig.
Ook er als er nu een hobbel in de weg zit voel ik die minder.
Met hard optrekken is dat lichte gevoel in mijn stuur weg.
Heel hard remmen heb ik nog niet geprobeerd ivm de bakken met regen die naar beneden kwamen.
Het deinen op de snelweg, in de vrachtwagen sporen, is ook 80% minder (kan ook 75 of 85% zijn).
Het remmen probeer ik te doen als het weer droog is.
De monteur heeft wel laten zien dat het achterwiel bij hard remmen nu langer op de grond blijft als bij de originele vering.

Ik vind het echt de moeite waard. Nou kan ik misschien die schaamranden eraf rijden. B|
klinkt goed. zijn ook precies de dingen waar ik me aan erger die verholpen worden...
nou, staat op het verlanglijstje dus :)

stomme DPD kon m'n adres niet vinden (zelfs selectvracht weet het te vinden) dus nu komt m'n achterband morgen pas -O-
zaterdagochtend bij Goedhart de diagnose-afspraak, ben benieuwd wat daar uit komt...
hij voelt nu wel extreem wiebelig en licht aan de voorkant :/
 
Heb je die veren zelf gedaan gezien de mooie fotoreportage of kon je aanwezig zijn? Wat heeft het je in totaal gekost? Ben wel benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik kon er op wachten en mocht overal bij zijn. Was totaal geen probleem. De totale kosten waren 385 euro. En hij is ongeveer 1,5 uur bezig geweest. Maar met een lekker bakkie koffie is dat zo voorbij. Ik moest alleen in de regen naar Alphen aan de Rijn rijden en in de regen weer terug naar Den Haag. Hij heeft de veerpoten gedemonteerd en de originele veren vervangen door progressieve veren en wat dikkere olie. Achterveer heeft hij vervangen door een paarse veer , uiteraard ook progressief. Maar je kan ook voor een zwarte kiezen. Persoonlijk vind ik paars leuker want het valt meer op en je ziet gelijk dat er wat aan gedaan is.
 
Okee das opzich een nette prijs moet ik zeggen. Ik ga nu eerst ff wat kilometers maken. Heb hem net en zoals je op mijn andere forum heb gelezen is de GSR net terug van de garage.

Wat ik wel binnenkort al wil veranderen is de kentekenplaathouder. Heb je toevallig wat suggesties en is dat makkelijk zelf te veranderen?

Ik hoor van je.
 
@GPS bezitters :-)

Kunnen jullie eens een paar fotokes posten waar op het stuur jullie de GPS geplaatst hebben en hoe de kabelkes zijn weggewerkt?
Dan heb ik eens een idee hoe dat eruit ziet met zo'n GPS ding erop ;-).

Want ik heb ook aant rondkijken voor ene GPS. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Zumo 660. Wat zijn jullie ervaringen?

Thanks

Greetz Andy

Heb 2 foto's voor je:
nav.jpg


nav2.jpg


04082010040.jpg


Hopelijk heb je hier wat aan. Op de laatse foto kun je zien dat 1 van die snoeren van de navigatie is, die dus achter dit kuipje weg gewerkt is. Als ik nog meer foto's moet maken hoor ik het wel. Beetje dom van mij dat ik geen foto heb gemaakt met de Zumo erop

Kwam er gisteren ook achter dat ik een barst in mijn schermpje heb zitten :? :(
Iemand idee hoe dit kan komen, ik zelf zit te denken aan steenslag oid. Voorzover ik weet heb ik niks geraakt...
Baal als een stekker, heb ook geen idee wat voor merk dit scherm is, kan dus ook niet even kijken wat een nieuwe kost.
Iemand een idee hoe ik dit kan fiksen?
 
Laatst bewerkt:
Okee das opzich een nette prijs moet ik zeggen. Ik ga nu eerst ff wat kilometers maken. Heb hem net en zoals je op mijn andere forum heb gelezen is de GSR net terug van de garage.

Wat ik wel binnenkort al wil veranderen is de kentekenplaathouder. Heb je toevallig wat suggesties en is dat makkelijk zelf te veranderen?

Ik hoor van je.


Kentekenplaathouder kan ik je niet mee helpen. Ik heb de originele nog maar er zijn er hier genoeg die hem veranderd hebben neem ik aan.
 
Kentekenplaathouder kan ik je niet mee helpen. Ik heb de originele nog maar er zijn er hier genoeg die hem veranderd hebben neem ik aan.
Ja klopt gewoon even zoeken in dit topic en je vindt al een schat aan informatie...
 
Hopelijk heb je hier wat aan. Op de laatse foto kun je zien dat 1 van die snoeren van de navigatie is, die dus achter dit kuipje weg gewerkt is. Als ik nog meer foto's moet maken hoor ik het wel. Beetje dom van mij dat ik geen foto heb gemaakt met de Zumo erop

Thanks voor de fotokes. En inderdaad jammer dat er geen foto bij is met de zumo erop *D . Maar maakt niet uit, zo heb ik al een idee hoe het eruit gaat zien.

Volgende week eens bij point2 binnenspringen en eens zien wat zij voorstellen qua model. Ze kunnen hem daar blijkbaar ook installeren op de moto. Altijd handig :)
En ze hebben momenteel een actie op de zumo lopen *O*

Greetz Andy
 
Okee das opzich een nette prijs moet ik zeggen. Ik ga nu eerst ff wat kilometers maken. Heb hem net en zoals je op mijn andere forum heb gelezen is de GSR net terug van de garage.

Wat ik wel binnenkort al wil veranderen is de kentekenplaathouder. Heb je toevallig wat suggesties en is dat makkelijk zelf te veranderen?

Ik hoor van je.


Ik heb eentje van Rizoma...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan