- Onderwerp starter
- #526
staaf semtex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje... proefrit ging goed. Niets op aan te merken. Toen ik terug kwam had ik een beetje moeite om de vrij te vinden en ineens brande het lampje ook niet meer. Koppeling was los dus hij moet wel in zijn vrij hebben gestaan. Kwestie van wennen en misschien eenmalig of moet ik ergens rekening mee houden? Voor de proefrit werkte alles nog. Mvg
Staat nog een RR te koop bij Ophey motoren.
Gsx-r 750 2012 ,mankeerd ook vanalles aan maar na vijf jaar rijden wil ik ,m nu nog niet kwijt,naja er valt over te praten mits....
m'n clipon is krom, maar voor de prijs van die ene OEM buis met klem, kan ik er ook een leuk pimpie compleet setje van Gilles, Vortex, of PP Tuning op zetten
Nou is de vraag: Doen? en zoja: Welke? (en hoe zit het met 0/6-7 graden/verstelbare clipons?)
Goed even mezelf gequote
Iemand?
Anyone? ..Bueller?
Buis is van een R6,dat andere spul is weer iets anders,past zo in het huis.
Laat mij maar even weten wat je wilt.
Gaat Marten lekker weer knutselen aan de Gixxer...
Doen en welk merk je koopt is vaak smaak en prijs.
Je zit wel dieper dus lager voorover.Er is een merk die ook de OEM hoogte heeft.
Hallo!
Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.
Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.
Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Gefeliciteerd! Veel plezier ermeeHallo!
Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.
Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.
Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Hallo!
Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.
Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.
Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Oke,wacht het even af maar heb je al wel een prive bericht gestuurdAls Roel de R6 buis niet hebben wil dan ik graag Marten.
Oke,wacht het even af maar heb je al wel een prive bericht gestuurd
Hallo!
Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.
Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.
Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Persoonlijk leken de verstelbare van PP Tuning me wel wat, maar wat deze aan hoek verstelbaarheid hebben
missen ze weer qua lengte verstelbaarheid (en dat word heel vervelend als de leidingen en kabels het niet redden)
Willem,
Dat klopt want het wil niet zo lukken met daty prive bericht,iets met de naam von grumble of zo.
Mooi,ga ik even voor jouw naar de Harkema...
Mooi dingHallo!
Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.
Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.
Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Via een relais direct aan de accu met de kentekenplaatverlichting als schakelcontact?Staat wel op jouw buis,De Hunekop Harrekieten.
Ik kan met een gerust hart naartoe,komt goed.
Het restant Suzuki is weer schoon dus ie kan weer in elkaar,is dit keer niet helemaal uitelkaar geweest was nog mooi schoon niet waar de ketting had gesputterd had met vet,wat een meuk.
Moet nu nog wat bedenken voor de stroomvoorziening van mijn Tomtom,volgens mij krijgt deze te weinig stroom,zit aan de kentekenplaat verlichting.