Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

We zijn er!
Wij lopen ff een rondje.

image.jpg
 
Iedereen weer veilig thuis gekomen ? En @Roy "R" je camera nog gevonden?
Ik vond het een leuk en geslaagd weekend, nu heb ik ook een gezicht bij de namen. En volgens mij heeft iedereen wel war verbeterd en geleerd
 
Prima vermaakt, zelfs nog wat redelijke tijden kunnen rijden. Leuke groep. Lekker biertjes gedronken en sterke verhalen verteld.
Nog even met 2 the Ex mee gereden.
Helaas zal door een verloren camera en een onwillige laptop het uiteindelijk filmpje nog even duren.

Mochten er rijders foto’s bestellen ontvang ik er graag 1 om te kunnen gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Geweldig genoten!!! 🥳 gezellige avond en een hele leuke dag gehad!! Gelukkig is iedereen ook weer heelhuids naar huis gegaan.
Leuk ook om met de meeste wel geloof ik even gesproken te hebben.
Assen was een nieuw circuit voor mij dat was wel even wennen maar met m’n goede voornemens in m’n achterhoofd na Zandvoort vorige maand heb ik zeker wel lekker gereden. Of kwam dat toch door m’n solo sessie 🤔 _O-
Die sessie heb ik trouwens wel mijn snelste tijd gereden: 2:47_O-_O-_O-

Al met al: het was een super weekend! Bedankt iedereen! Ik heb me op en top vermaakt en weer lekker rond gestuiterd *O*
 
Geweldig genoten!!! 🥳 gezellige avond en een hele leuke dag gehad!! Gelukkig is iedereen ook weer heelhuids naar huis gegaan.
Leuk ook om met de meeste wel geloof ik even gesproken te hebben.
Assen was een nieuw circuit voor mij dat was wel even wennen maar met m’n goede voornemens in m’n achterhoofd na Zandvoort vorige maand heb ik zeker wel lekker gereden. Of kwam dat toch door m’n solo sessie 🤔 _O-
Die sessie heb ik trouwens wel mijn snelste tijd gereden: 2:47_O-_O-_O-

Al met al: het was een super weekend! Bedankt iedereen! Ik heb me op en top vermaakt en weer lekker rond gestuiterd *O*
Reed jij met dat roze/paars in je pak? Dan ben je met je “solo” sessie waarschijnlijk bij ons in het groepje terecht gekomen en uiteindelijk bij de GT en start finish er weer uit gehaald door een andere instructeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan