Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

1e ritje van 2020. Wat een genot
 

Bijlagen

  • 3F72E744-9F2C-4F13-8727-BA2E393FF4D7.jpeg
    3F72E744-9F2C-4F13-8727-BA2E393FF4D7.jpeg
    192,7 KB · Weergaven: 12
Waar een paar Ali stickers alwel niet goed voor zijn. Lijkt heel wat zo 👌🏻
Weer een ✔️ Van het lijstje af.
Zoals het nu lijkt ga ik vrijdag samen met een kameraad met de motoren naar de testbank om alles even te checken en indien nodig de afstelling bij te stellen. Ben benieuwd hoeveel pony’s er ontsnapt of dood gegaan zijn in 15 jaar 🤣
DD8BD7C4-44E6-47C4-B44D-7CDA9768F520.jpeg
 
Waar een paar Ali stickers alwel niet goed voor zijn. Lijkt heel wat zo 👌🏻
Weer een ✔ Van het lijstje af.
Zoals het nu lijkt ga ik vrijdag samen met een kameraad met de motoren naar de testbank om alles even te checken en indien nodig de afstelling bij te stellen. Ben benieuwd hoeveel pony’s er ontsnapt of dood gegaan zijn in 15 jaar 🤣
Bekijk bijlage 1459279
Tof. Zijn sommige ali stickers toch goed😛
 
Waar een paar Ali stickers alwel niet goed voor zijn. Lijkt heel wat zo 👌🏻
Weer een ✔ Van het lijstje af.
Zoals het nu lijkt ga ik vrijdag samen met een kameraad met de motoren naar de testbank om alles even te checken en indien nodig de afstelling bij te stellen. Ben benieuwd hoeveel pony’s er ontsnapt of dood gegaan zijn in 15 jaar 🤣
Bekijk bijlage 1459279

Nice maar echt heel goedkoop zijn deze toch ook niet echt ?
 
Waar een paar Ali stickers alwel niet goed voor zijn. Lijkt heel wat zo 👌🏻
Weer een ✔ Van het lijstje af.
Zoals het nu lijkt ga ik vrijdag samen met een kameraad met de motoren naar de testbank om alles even te checken en indien nodig de afstelling bij te stellen. Ben benieuwd hoeveel pony’s er ontsnapt of dood gegaan zijn in 15 jaar 🤣
Bekijk bijlage 1459279
Tof. Zijn sommige ali stickers toch goed😛

Ziet er netjes uit, vooral benieuwd hoe goed ze blijven zitten?
 
Waar een paar Ali stickers alwel niet goed voor zijn. Lijkt heel wat zo 👌🏻
Weer een ✔ Van het lijstje af.
Zoals het nu lijkt ga ik vrijdag samen met een kameraad met de motoren naar de testbank om alles even te checken en indien nodig de afstelling bij te stellen. Ben benieuwd hoeveel pony’s er ontsnapt of dood gegaan zijn in 15 jaar 🤣
Bekijk bijlage 1459279
Blanke lak er overheen zodat ze blijven zitten?
 
Mr.Bean net op de koffie gehad (kan nog veel van hem leren en kunnen beiden lang lullen :t ) en er is hoop voor mijn K4tje..."C28" en de STVA zag er inderdaad niet picobello uit...eerder "hersteld" door een motorzaak:X.
 
Iemand enig idee waar ik deze stickers voor op de kont (zwarte vlakken) voordelig kan bestellen of evt een geheel grijs metallic seatcover?

De zwarte vlakken/stickers zijn bij mij verwijderd en een of andere onbenul8)7 heeft dit met een agressief middel gedaan waardoor de lak op de seatcover iets is aangetast. |(

Een spuitbus metallic grijs in exact deze kleur is ook goed. Dan spuit ik de seatcover gewoon opnieuw. :+

GSXR750K4.jpg
 
Iemand enig idee waar ik deze stickers voor op de kont (zwarte vlakken) voordelig kan bestellen of evt een geheel grijs metallic seatcover?

De zwarte vlakken/stickers zijn bij mij verwijderd en een of andere onbenul8)7 heeft dit met een agressief middel gedaan waardoor de lak op de seatcover iets is aangetast. |(

Een spuitbus metallic grijs in exact deze kleur is ook goed. Dan spuit ik de seatcover gewoon opnieuw. :+

GSXR750K4.jpg
Denk dat zelf spuiten het er niet veel beter van word.
Heb wel een goed(koop) spuitadresje voor je?
Heeft een koffer van mijn vader al zeer netjes gespoten.
 
Iemand enig idee waar ik deze stickers voor op de kont (zwarte vlakken) voordelig kan bestellen of evt een geheel grijs metallic seatcover?

De zwarte vlakken/stickers zijn bij mij verwijderd en een of andere onbenul8)7 heeft dit met een agressief middel gedaan waardoor de lak op de seatcover iets is aangetast. |(

Een spuitbus metallic grijs in exact deze kleur is ook goed. Dan spuit ik de seatcover gewoon opnieuw. :+

GSXR750K4.jpg


Jazeker nummers 2-3 zijn dat even zoeken welke kleur je nodig hebt. B.v AYE of AKS ? De link is voor het 2004 model je kan zelf zoeken op 2005 model via deze site.

EDIT jij moet deze kleur hebben FRAME COVER (GRAY) - FOR AGR (47100-30G00-YU8) dus type AGR


LH TAPE SET - FOR AGR - INCLUDED WITH ITEM 1 (68145-30G00-AKS) en RH TAPE SET - FOR AGR - INCLUDED WITH ITEM 1 (68135-30G00-AKS) ook tekoop in Duitsland bij de dealer via de volgende site.


1579563140135.png


1579563823939.png
 
Laatst bewerkt:
Kan er op een SRAD 600 een 190/55 achterop of is dit niet aan te raden ? Kan een setje banden vrij goedkoop krijgen echter alleen een 190 achter.
 
Het kan vast wel maar of het beter rijdt? Ik heb er een set van Mitas eronder liggen. Kost geen drol en heeft al diverse circuittrainings dagen overleeft. Ook in het nat ging dat prima. Of het forum in de gaten houden. Worden regelmatig pilot powers aangeboden 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan