kabelset heb ik denk ik wel nieuwHallo allemaal, voor mijn circuit SRAD 600 1997 zoek ik nog een paar nieuwe of goed gebruikte onderdelen.
Mocht iemand iets hebben liggen graag, nieuw kan altijd nog
-(Race)-remblokken 4 pots klauwen
-Voorvork veren 9.5 N/mm (RSU voorvork)
-Gaskabel set
-Koppelingskabel
-Goedkope lichte snelle demper (mag beschadigd)
-Stompgrip
Gaskabels en koppeling heb ik ook, maar zou ik nieuw kopen als ik jou was, zijn toch slijtage delen.Hallo allemaal, voor mijn circuit SRAD 600 1997 zoek ik nog een paar nieuwe of goed gebruikte onderdelen.
Mocht iemand iets hebben liggen graag, nieuw kan altijd nog
-(Race)-remblokken 4 pots klauwen
-Voorvork veren 9.5 N/mm (RSU voorvork)
-Gaskabel set
-Koppelingskabel
-Goedkope lichte snelle demper (mag beschadigd)
-Stompgrip
Hallo allemaal, voor mijn circuit SRAD 600 1997 zoek ik nog een paar nieuwe of goed gebruikte onderdelen.
Mocht iemand iets hebben liggen graag, nieuw kan altijd nog
-(Race)-remblokken 4 pots klauwen
-Voorvork veren 9.5 N/mm (RSU voorvork)
-Gaskabel set
-Koppelingskabel
-Goedkope lichte snelle demper (mag beschadigd)
-Stompgrip
Hey die tank grip vind ik ook mooi !Terwijl de broer werken is,me maar nuttig gemaakt aan zijn motor en andere lampjes gestoken voor wat moderner wit licht.
En Techspec Snakeskin tankgrips geplaatst
(En dat allemaal voor niks,wat een service)
Bekijk bijlage 1568518Bekijk bijlage 1568519
Hey die tank grip vind ik ook mooi !Waar heb je die vandaan? Ik kan alleen maar shops in de US vinden....
Thanks!Techspec Tank Grips
Techspec USA - Tank GripsTechspec Snake Skin | Alternatief voor de Stompgrip tankpadsEen veel gehoorde klacht over de Stompgrip tank pads, is dat het je motorpak op de knieen snel beschadigd. Door de grove 'noppen' van de Stompgrips is er wel veel grip, maar de keerzijde daarvan is beschadiging...www.4bikersandbikes.nl
Nou, niet naar gekeken. Maar ik vermoed dat hun dan ook wel andere kunnen leveren? Dus even bericht sturen.Thanks!
Die had ik inderdaad wel gezien maar week af van de foto. Die moet je iets op maat snijden zeker?
Ding zal er niet voor niets in zitten. En kan me ook voorstellen dat de afstelling op die klep is aangepast. Dus ik DENK, dat als je hem eruit haalt en een volledige systeem erop schroeft en af stelt op dat systeem dat het niet nadelig hoeft te zijn.Zitten er voordelen / nadelen aan het verwijderen van de klep in de uitlaat + bijhorend servo motor? Hij klinkt af en toe wat stroef.. Gaat om een 750 K7
Een full system heeft deze klep sowieso niet.
Op allerlei forums spreken ze elkaar nogal tegen over het verlies van koppel en de functie van het dingen (koppel/geluid)
Dus ik hoor graag de meningen van de mensen die er meer dan ik van weten
Of is het beter dit systeem schoon te maken en opnieuw af te stellen?
Dus ik hoor graag de meningen van de mensen die er meer dan ik van weten
Nice!! Prachtige machine!! Veel plezier ermee!!Alweer ff geleden afscheid genomen van mijn Blade en een 750 aangeschaft. Dus hier maar eens melden. Eigenlijk op zoek naar een nieuwere Blade maar keek ook met een scheef oog naar de 750. Na wat proefritjes ; man wat rijdt dat leuk die 750, om echt rap te gaan wat meer toeren maken en meer schakelen dan met de 1000 maar dat maakt het rijden juist leukerWat een gretig blok, ding schreeuwt om lekker toeren te maken en dat raspende aanzuig geluid....verslavend
Taartschep gelijk verwijderd en beugeltje gemaakt voor de plaat, duo steuntjes eraf en Bos dempertje aangeschaft. Steuntje was zo snel niet te krijgen dus maar een middagje ouderwets bankwerken met veel passen, meten, buigen en vijlen. Inmiddels ook een afdekkapje voor de duo zit gescoord. In het voorjaar de BT016 oem bandjes vervangen voor wat beters. En ergens de ECU met een Yoshibox af laten stellen om het miliedipje rond 5500 toeren eruit te halen.
Bekijk bijlage 1584165
Nu je ook nog van fiets bent gewisseld haal ik je direct weer door elkaar met je maatje.Alweer ff geleden afscheid genomen van mijn Blade en een 750 aangeschaft. Dus hier maar eens melden. Eigenlijk op zoek naar een nieuwere Blade maar keek ook met een scheef oog naar de 750. Na wat proefritjes ; man wat rijdt dat leuk die 750, om echt rap te gaan wat meer toeren maken en meer schakelen dan met de 1000 maar dat maakt het rijden juist leukerWat een gretig blok, ding schreeuwt om lekker toeren te maken en dat raspende aanzuig geluid....verslavend
Taartschep gelijk verwijderd en beugeltje gemaakt voor de plaat, duo steuntjes eraf en Bos dempertje aangeschaft. Steuntje was zo snel niet te krijgen dus maar een middagje ouderwets bankwerken met veel passen, meten, buigen en vijlen. Inmiddels ook een afdekkapje voor de duo zit gescoord. In het voorjaar de BT016 oem bandjes vervangen voor wat beters. En ergens de ECU met een Yoshibox af laten stellen om het miliedipje rond 5500 toeren eruit te halen.
Bekijk bijlage 1584165
Alweer ff geleden afscheid genomen van mijn Blade en een 750 aangeschaft. Dus hier maar eens melden. Eigenlijk op zoek naar een nieuwere Blade maar keek ook met een scheef oog naar de 750. Na wat proefritjes ; man wat rijdt dat leuk die 750, om echt rap te gaan wat meer toeren maken en meer schakelen dan met de 1000 maar dat maakt het rijden juist leukerWat een gretig blok, ding schreeuwt om lekker toeren te maken en dat raspende aanzuig geluid....verslavend
Taartschep gelijk verwijderd en beugeltje gemaakt voor de plaat, duo steuntjes eraf en Bos dempertje aangeschaft. Steuntje was zo snel niet te krijgen dus maar een middagje ouderwets bankwerken met veel passen, meten, buigen en vijlen. Inmiddels ook een afdekkapje voor de duo zit gescoord. In het voorjaar de BT016 oem bandjes vervangen voor wat beters. En ergens de ECU met een Yoshibox af laten stellen om het miliedipje rond 5500 toeren eruit te halen.
Bekijk bijlage 1584165
Wanneer gaat dat bij jou beginnen dan?naarmate je ouder wordt, word je wijzer en verstandiger .Prachtige bike
Alweer ff geleden afscheid genomen van mijn Blade en een 750 aangeschaft. Dus hier maar eens melden. Eigenlijk op zoek naar een nieuwere Blade maar keek ook met een scheef oog naar de 750. Na wat proefritjes ; man wat rijdt dat leuk die 750, om echt rap te gaan wat meer toeren maken en meer schakelen dan met de 1000 maar dat maakt het rijden juist leukerWat een gretig blok, ding schreeuwt om lekker toeren te maken en dat raspende aanzuig geluid....verslavend
Taartschep gelijk verwijderd en beugeltje gemaakt voor de plaat, duo steuntjes eraf en Bos dempertje aangeschaft. Steuntje was zo snel niet te krijgen dus maar een middagje ouderwets bankwerken met veel passen, meten, buigen en vijlen. Inmiddels ook een afdekkapje voor de duo zit gescoord. In het voorjaar de BT016 oem bandjes vervangen voor wat beters. En ergens de ECU met een Yoshibox af laten stellen om het miliedipje rond 5500 toeren eruit te halen.
Bekijk bijlage 1584165
Wanneer gaat dat bij jou beginnen dan?
De vlinderklep zorgt er alleen voor dat je een bepaald decibel hebt bij een bepaald toerental om aan de eisen te voldoenZitten er voordelen / nadelen aan het verwijderen van de klep in de uitlaat + bijhorend servo motor? Hij klinkt af en toe wat stroef.. Gaat om een 750 K7
Een full system heeft deze klep sowieso niet.
Op allerlei forums spreken ze elkaar nogal tegen over het verlies van koppel en de functie van het dingen (koppel/geluid)
Dus ik hoor graag de meningen van de mensen die er meer dan ik van weten
Of is het beter dit systeem schoon te maken en opnieuw af te stellen?
Dus ik hoor graag de meningen van de mensen die er meer dan ik van weten
Mis je het koppel niet?
Een reden waarom ik nog nooit een 1000 heb gekocht is omdat ik angstig ben dat ik daarna alles minder dan 1000 niet prettig vindt rijden. Dat heb nu namelijk ook met 600cc terwijl ik nooit meer dan 750c heb gehad (wel eens gereden op een 1000 en 1200 etc, maar van een ritje raak niet gewend).
Ik vind een 600cc supersport eigenlijk heel irritant vergeleken met een 750 op de snelweg. Het scheelt maar 1000 rpm bij een vergelijkbare snelheid en dat is eigenlijk niets en toch maakt het veel verschil voor mijn beleving.
Thanks, volgens sommigen zit ik in ML crisis nummer 3naarmate je ouder wordt, word je wijzer en verstandiger .Prachtige bike
Thanks! Dan is dat nog wel een leuk winter projectje.De vlinderklep zorgt er alleen voor dat je een bepaald decibel hebt bij een bepaald toerental om aan de eisen te voldoen
Deze kan zonder problemen weg, je moet waarschijnlijk alleen wel een stekker met bepaalde weerstand op de losse stekker zetten om een foutmelding te voorkomen