Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Vraagje: past een 190/55/17 achter op mijn SRAD?

*edit: om mijn achtervelg, dankjewel8)7
 
Laatst bewerkt:
Ja joh, er ligt origineel een 190/50 om je velg heen. Dus die 55 gaat ook wel lukken. Tenzij er een hele stakke hugger op je fiets zit
 
Hmm ja de SRAD... Die van mij staat nog steeds te wachten op mijn aandacht 😬 helaas begin vorige maand mijn knie verdraaid met snowboarden en het weer van afgelopen maanden bemoedigd ook niet echt het sleutelen in een koude schuur. Het begint wel een beetje te kriebelen, nu er zo weinig wolken te bekennen zijn
 
Gisteren is het moment dan toch echt aangebroken. De GSX-R 750 K5 is verkocht.
Na 10 jaar deed dat wel een beetje pijn, hopelijk ervaart de volgende eigenaar er net zo veel plezier aan.

Hier nog twee foto's van mijn afscheidsrondje van 3 weken geleden.
 

Bijlagen

  • Suzuki 1.jpg
    Suzuki 1.jpg
    352,2 KB · Weergaven: 21
  • Suzuki 2.jpg
    Suzuki 2.jpg
    182,3 KB · Weergaven: 19
Gisteren is het moment dan toch echt aangebroken. De GSX-R 750 K5 is verkocht.
Na 10 jaar deed dat wel een beetje pijn, hopelijk ervaart de volgende eigenaar er net zo veel plezier aan.

Hier nog twee foto's van mijn afscheidsrondje van 3 weken geleden.
Sterkte met het verlies. :Y
 
Gisteren is het moment dan toch echt aangebroken. De GSX-R 750 K5 is verkocht.
Na 10 jaar deed dat wel een beetje pijn, hopelijk ervaart de volgende eigenaar er net zo veel plezier aan.

Hier nog twee foto's van mijn afscheidsrondje van 3 weken geleden.

Altijd pijnlijk! Mag ik vragen waarom je 'm hebt verkocht, en komt er wat nieuws voor in de plaats?
 
Sterkte met het verlies. :Y

haha, thanks. :9

Altijd pijnlijk! Mag ik vragen waarom je 'm hebt verkocht, en komt er wat nieuws voor in de plaats?
Ja het viel mij tegen. Maar het deed het meeste pijn toen ik drie weken terug het laatste rondje (dacht) te doen en ik hem startte en gewoon dat heerlijke rauwe Suzuki geluid hoorde.
Geen specifieke reden waarom de Suzuki weg ging. Ik was niet echt op zoek vorig jaar, misschien "ooit" nog eens een dikkere fiets kopen.
Tot ik een proefrit maakte op een jong gebruikte Yamaha MT09 2021:X. Toen was ik direct verkocht.

Vorig jaar nog wel de Suzuki aangehouden, maar toen ik dit jaar op beide op één dag gereden had, merkte ik dat het goed geweest is.
Het koppel van die CP3 is echt verslavend, lekker wendbaar, genoeg elektronische gadgets erop.
 

Bijlagen

  • 09 123.jpg
    09 123.jpg
    257,7 KB · Weergaven: 26
Hoi, ik heb een srad 600 van 1999 gekocht, welke niet wilde lopen. Nu bleek dat de stationair sproeiers dicht zaten. Hierna liep hij wel, maaarrrrr. Op de carb's zitten twee electronische klepjes, met daarop de 'ontluchtingsslangen' van de vlotterkamers. Als de motor loopt , komt er benIne uit de slangetjes. Deze slangetjes hangen maar beneden. Ik ben er al achter dat ze op de luchtfilterbox horen te zitten. Dat is natuurlijk zo gefixed. Maar de vraag is, hoort er benzine uit te komen als ze naar beneden hangen. De motor verzuipt dan ook stationair. Vlotter maalden en O-ringen Ijn vervangen.
 

Bijlagen

  • IMG_20230414_163133.jpg
    IMG_20230414_163133.jpg
    72 KB · Weergaven: 9
Hoi, ik heb een srad 600 van 1999 gekocht, welke niet wilde lopen. Nu bleek dat de stationair sproeiers dicht zaten. Hierna liep hij wel, maaarrrrr. Op de carb's zitten twee electronische klepjes, met daarop de 'ontluchtingsslangen' van de vlotterkamers. Als de motor loopt , komt er benIne uit de slangetjes. Deze slangetjes hangen maar beneden. Ik ben er al achter dat ze op de luchtfilterbox horen te zitten. Dat is natuurlijk zo gefixed. Maar de vraag is, hoort er benzine uit te komen als ze naar beneden hangen. De motor verzuipt dan ook stationair. Vlotter maalden en O-ringen Ijn vervangen.
Nee als je aannames correct zijn hoort er geen benzine in je luchtfilterhuis te komen. Maar geen idee wat je probeert aan te wijzen op die foto, zijn het niet de vacuumslangetjes?
 
Nee als je aannames correct zijn hoort er geen benzine in je luchtfilterhuis te komen. Maar geen idee wat je probeert aan te wijzen op die foto, zijn het niet de vacuumslangetjes?
Is idd een slechte foto. Dit zijn de slangetjes die van de twee klepjes komen. Daar zit een koppelstukje aan wat in het luchtfilterhuis komt. Als ik dat zo aansluit, zit dat hoger dan de carbs en zal er dus geen benzine uitkomen, maar ben band dat het dan het blok inloopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan