Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Iemand aanraders voor een nieuw kuipruitje voor mijn '99 SRAD? Ik wil wat meer uit de wind zitten voor de langere snelwegtochten. Mocht iemand iets hebben liggen of goede ervaringen hebben met een bepaald merk/model, hoor ik 't graag:t
 
Iemand aanraders voor een nieuw kuipruitje voor mijn '99 SRAD? Ik wil wat meer uit de wind zitten voor de langere snelwegtochten. Mocht iemand iets hebben liggen of goede ervaringen hebben met een bepaald merk/model, hoor ik 't graag:t
Ik zou deze proberen:
1683120935783.jpeg


Verder maakt het weinig uit denk ik, erg persoonlijk want zelfs 2 rijders van dezelfde lengte kunnen anders zitten en daarmee anders wind vangen.
 
Dag allemaal, een vraagje aan de kenners.

Ik sta op het punt een K4/K5 600/750 voorvork te kopen zonder spatbord en vraag me gezien de schaarste af of een K6/K7 600/750 spatbord ook past. Of wellicht een 1000 spatbord dat past?

Of heeft iemand nog een spatbordje liggen?

En wanneer ik de 310mm remschijven wil behouden heb ik voor de remklauwen 5mm spacers nodig en ik meen 65mm bouten? Tips?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt 😄.

Groet,
Danton
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal, een vraagje aan de kenners.

Ik sta op het punt een K4/K5 600/750 voorvork te kopen zonder spatbord en vraag me gezien de schaarste af of een K6/K7 600/750 spatbord ook past. Of wellicht een 1000 spatbord dat past?

Of heeft iemand nog een spatbordje liggen?

En wanneer ik de 310mm remschijven wil behouden heb ik voor de remklauwen 5mm spacers nodig en ik meen 65mm bouten? Tips?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt 😄.

Groet,
Danton
Even via Google op microfiche Suzuki zoeken, het spatbord opzoeken en dan terug zoeken op onderdeel nummer. Dan zie je precies welke past.
Let wel, kleuren geven een ander onderdeelnummer dus niet 100% waterdicht.
 
Even via Google op microfiche Suzuki zoeken, het spatbord opzoeken en dan terug zoeken op onderdeel nummer. Dan zie je precies welke past.
Let wel, kleuren geven een ander onderdeelnummer dus niet 100% waterdicht.
Een K6/K7 spatbord past op een K4/K5, vandaag even bij BPH-motoronderdelen kunnen proberen. Nu alleen nog spacers en dan is de boel compleet :).
 
Vandaag cursusdagje gehad, op de heenweg wat fris maar terug heerlijk. Beetje druk op de A3 en tank bijna leeg maar 280 op de teller doet hij iig.
Bekijk bijlage 1868064
Op de afrit sputterde hij dus goed leeg, gelijk maar ff verwend.
Bekijk bijlage 1868063
Vanochtend bedacht om het voor de K6 ook even uit te zoeken, jammer dat ik alleen de laatste 1,5 km moest duwen8)7|(_O-

1684908215803.png
 
Zo'n geintje heb ik ooit eens uitgehaald

Mijn geluk was dat het niet 's ochtends op de heenweg naar m'n werk was, maar 's middags van m'n werk naar de benzinepomp
...met nog meer geluk dat die afstand maar een kleine 200 meter was
...met nog meer geluk dat m'n motor uitsloeg in het bochtje voor de pompinstallatie, dus 1x steppen en ik kon bijvullen

Als ik in de ochtend iets langer voor een stoplicht had gestaan of iets meer gas had gegeven, had ik mezelf op een hele vervelende locatie zonder brandstof bevonden

Leuk om een keer gedaan te hebben, maar sindsdien is het "Solide lampje = Tanken"
 
Ben op zoek naar een 51mm slip on linkpijp voor een 600 k4. Iemand tips? Kan ik daar ook een voor een 1000 k4 voor gebruiken?
 
Goedemiddag!

Ik vroeg me af of er hier nog iemand een dynamodeksel heeft liggen voor een GSX-R750 van 2000-2003. Mijn deksel heeft helaas een scheurtje waar wat olie uitlekt, en dat komt op mijn linker laars terecht tijdens het rijden en een glad stepje maakt het best wel spannend op circuit;) En een olielekje is natuurlijk sowieso een slecht plan op circuit.

Ik ga deze wel lassen voor reserve, maar een nieuwe zou op korte termijn wel zo relaxed zijn, alvast bedankt!


Owja, of het deksel er mooi uitziet of niet is veel minder interessant, hij moet oliedicht zijn :t
 
Goedemiddag!

Ik vroeg me af of er hier nog iemand een dynamodeksel heeft liggen voor een GSX-R750 van 2000-2003. Mijn deksel heeft helaas een scheurtje waar wat olie uitlekt, en dat komt op mijn linker laars terecht tijdens het rijden en een glad stepje maakt het best wel spannend op circuit;) En een olielekje is natuurlijk sowieso een slecht plan op circuit.

Ik ga deze wel lassen voor reserve, maar een nieuwe zou op korte termijn wel zo relaxed zijn, alvast bedankt!


Owja, of het deksel er mooi uitziet of niet is veel minder interessant, hij moet oliedicht zijn :t
Ja op mijn 750 k1 maar die kan ik niet missen ;)

Zal vast wel "goedkoop" online te vinden zijn.
 
Zo'n geintje heb ik ooit eens uitgehaald

Mijn geluk was dat het niet 's ochtends op de heenweg naar m'n werk was, maar 's middags van m'n werk naar de benzinepomp
...met nog meer geluk dat die afstand maar een kleine 200 meter was
...met nog meer geluk dat m'n motor uitsloeg in het bochtje voor de pompinstallatie, dus 1x steppen en ik kon bijvullen

Als ik in de ochtend iets langer voor een stoplicht had gestaan of iets meer gas had gegeven, had ik mezelf op een hele vervelende locatie zonder brandstof bevonden

Leuk om een keer gedaan te hebben, maar sindsdien is het "Solide lampje = Tanken"
Zelfs 3 keer ovekomen giga lange uitrol gehad moest daarna zelfs remmen bij de pomp.
2keer moest er getankt worden en ja mis ilk de pomp🤪😗🤪
Aanhaken achter een vrachtwagen sloeg deze af precies bij de pomp.

Tank nu iets eerder
 
Dank u!

Ik was zelf inmiddels ook even aan het zoeken geslagen. Heb er nu gevonden in de UK voor ongeveer €70,-- incl verzenden. Maar eens even kijken hoe goed het lassen gaat lukken, bestellen kan altijd nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan