gixxer750srad
MF veteraan
studentNu ben ik heel nieuwsgierig wat je doet voor werk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
studentNu ben ik heel nieuwsgierig wat je doet voor werk!
ik ben geen chauffeur....en durf zelfs te stellen dat ik nog veel gekker gewend ben dan dat haha die discussie win ik by far. vandaar dat ik graag wat luxe op het circuit heb...hou privé en werk graag gescheiden
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat je doet voor werk!
student
Zie OP.hoeveel hebben we er al voor 14 juli?
Toch maar nu al wat ervaring over ecuyers vanaf mijn kant.
Paddock is kut. Klein, geen fatsoenlijke opstelmogelijkheid, en de stroom klapt er om de paar seconde uit.
Staat van asfalt is prima, zeeeer technische baan. Kunt alles op 1 bocht na in zn 2 en soms 1 doen. Snelheid ligt relatief laag, dus gevoelsmatig een veilige baan. Qua uitloopmogelijkheden idd beperkt of je rijdt letterlijk via het gras het bos in (is wel een eindje trouwens .
De laatste rechterbocht heeft hetzelfde probleem als de laatste rechter op zolder(jacky ix); weinig grip, gaan er veel onderuit.
Verder super gave baan, hard werken maar geeft je na 1 dag wel veel progressie. Heb er 4 dagen gereden trouwens.
Zou nooit voor 1 dag gaan. Je hebt al 1 dag nodig om de baan te leren kennen en lijnen te snappen. Richttijd zou kunnen zijn om onder de 2:00 te komen na 2,5 dagen ofzo.
O ja, en de weg ernaartoe vind ik erg lang duren, om nog maar te zwijgen over de weg terug :p
Nou Roy mocht je in je drukke race schema nog tijd over hebben, lekker mee gaan met racecracks in augustus .
Hahahaha ja dan slaap je wel eens ergensstudent
student
Moet kunnen, reed toen ik student was ook gewoon 8 a 10 circuitdagen per jaar op m'n r6. Vraag me alleen niet hoeveel uur ik aan het werk was naast de studie.Ik ben nu vooral nieuwsgierig hoe jij als student een race motor kunt betalen. Niet negatief bedoelt hoor. Maar toen mijn vrienden allemaal studeerde leefde ze op noodles op het einde van de maand
Ik ben nu vooral nieuwsgierig hoe jij als student een race motor kunt betalen. Niet negatief bedoelt hoor. Maar toen mijn vrienden allemaal studeerde leefde ze op noodles op het einde van de maand
Royke ik zeg ook niet dat het een probleem is. Enkel wat extra detailinformatie voor hem.
Pfffff, trust me je hebt geen idee wat ik onderweg voor sanitair tegen kom.
Zie OP.
Stroom is op Mettet ook kut, neem een aggregaatje mee voor de bandenwarmers en de rest is niet noodzakelijk.
Details die een kwestie van baankennis zijn.
En banen die verder zijn rij ik altijd meerdere dagen, alleen maar mooi! Lekker Frans eten, ik zie geen probleem!
haha onderhand wel ja!Dus 4 en 5 juni is al een gsxr-dag light!
Inderdaad volgens mij rijden de meeste die dagen wel ja.
Is voor mij dan de 2de keer assen dus ben erg benieuwd om een leuke rondetijd neer te kunnen zetten.
14 juli kijk in aan even zien of ik die mee rijd.
Royke ik zeg ook niet dat het een probleem is. Enkel wat extra detailinformatie voor hem.
Royke ik zeg ook niet dat het een probleem is. Enkel wat extra detailinformatie voor hem.
Juist wel joh! Toch mooi zo met z’n allen
I know maar ik probeer het wat positiever te maken
ik ben afgelopen augustus ook met racecracks op ecuyers geweest, geen problemen met stroom gehad hoor
ja zeker weten, moet het dan wel uitkomen
en via welke organisatie moeten wij boeken dan?
vrij rijden rondentijd +/- 2,13
Royke ik zeg ook niet dat het een probleem is. Enkel wat extra detailinformatie voor hem.[/QUOTE
Ah duidelijk, het is ook maar de vraag of ik 4 dagen achter elkaar een auto kan lenen .Toch maar nu al wat ervaring over ecuyers vanaf mijn kant.
Paddock is kut. Klein, geen fatsoenlijke opstelmogelijkheid, en de stroom klapt er om de paar seconde uit.
Staat van asfalt is prima, zeeeer technische baan. Kunt alles op 1 bocht na in zn 2 en soms 1 doen. Snelheid ligt relatief laag, dus gevoelsmatig een veilige baan. Qua uitloopmogelijkheden idd beperkt of je rijdt letterlijk via het gras het bos in (is wel een eindje trouwens .
De laatste rechterbocht heeft hetzelfde probleem als de laatste rechter op zolder(jacky ix); weinig grip, gaan er veel onderuit.
Verder super gave baan, hard werken maar geeft je na 1 dag wel veel progressie. Heb er 4 dagen gereden trouwens.
Zou nooit voor 1 dag gaan. Je hebt al 1 dag nodig om de baan te leren kennen en lijnen te snappen. Richttijd zou kunnen zijn om onder de 2:00 te komen na 2,5 dagen ofzo.
O ja, en de weg ernaartoe vind ik erg lang duren, om nog maar te zwijgen over de weg terug :p
Ah duidelijk, het is ook maar de vraag of ik 4 dagen achter elkaar een auto kan lenen .
Hou ik die datum gewoon open voorlopig, benzine kosten enz delen is altijd gunstig. Ik probeer zoiezo vanaf april t/m oktober elke maand 1 dag te rijden, en alles war erbij komt is meegenomenMocht ik nou idd gaan, zal ik tegen die tijd plek hebben voor 2 motoren en 3 man (rijden en slapen) dus wellicht is er dan wat te regelen.
.... Ik probeer zoiezo vanaf april t/m oktober elke maand 1 dag te rijden, en alles war erbij komt is meegenomen
Nu lees ik dit:
Afplakken
Koplampglas, achterlicht / remlicht en richtingaanwijzers moeten worden afgeplakt. Spiegels moeten ingeklapt en afgeplakt worden, er wordt aangeraden om de spiegels te verwijderen.
Dat heb ik nog niet eerder aan de hand gehad op de andere circuits.
Iemand soms nog tips voor het afplakken? Het lijkt me zo lelijk als er overal tape overheen geplakt is
Ja ok Assen en Zandvoort zijn strenger.De andere circuits waren iets minder circuit.
Gewoon met zwarte tape een kruis over de koplamp plakken. Gaat erom dat als je onderuit zou gaan ze je koplamp aan één stuk kunnen oppakken.