suzuki gsx-r---7/11--- [ slabby ] geland in hillegom!!!!

fiets was toen van feike admiraal uit hallum, op sot 2005 had hij de slabby te koop voor volgens mij 4000 euronen, motor was toen in onberispelijke staat ,hele mooie slabsider [vind ik dan]
 
zo hier ff de beloofde foto"s

1= ff tanken op het dorp na een pokken eind rijden uit appingedam

2=zoon boy 12 jaar ff op de slabby van zijn vader.

3=zoon mike ook dan maar ff op de slabby van zijn vader
full
 
Heeft zelfs in Streetfighter Magazine gestaan, vind ik echt de meest gave Gixxer fighter die ik ken (lekker old skool).

Niets meer aan doen, lekker zo houden :)
 
Hier is hij dus terecht gekomen, als mijn garage niet vol was geweest had ik hem misschien wel gekocht... Erg mooi ding, veel plezier ermee...
 
Feli Piet, mooie fiets. Is inderdaad gemaakt door Feike Admiraal (toen ie net klaar was ben ik eens bij hem op bezoek geweest. Stond toen nog in de woonkamer. Heb er nog wel foto's van. Zat toen ook nog een speciale teller op van een Dakar-motor). Slabby komt (zoals Henk zegt) van Slabside, de grote zijpanelen die volgens de Engelstaligen op slabs of stone (slabstones) leken, vandaar dus slabby...
 
ja, leuk fietsje he jongens!!
rij er alleen nog steeds niet op.
staat nog steeds bij moter dokter hier op het dorp, ff nieuw voorbandje carburateurs reinigen en afstellen, maar ja je weet hoe dat gaat, het is voorjaar en iedereen wil rijden, dus hij heefd het druk-druk-druk.
kom zondag wel naar utrecht, maar dus niet met de slabby, en dat is mooi kl*ten
nou ja dan maar, met me trouwe honda dylan!!!!

ja, ja zet hem heus niet zichtbaar op het plein, zet hem wel 6 straten verderop.
 
Feli Piet, mooie fiets. Is inderdaad gemaakt door Feike Admiraal (toen ie net klaar was ben ik eens bij hem op bezoek geweest. Stond toen nog in de woonkamer. Heb er nog wel foto's van. Zat toen ook nog een speciale teller op van een Dakar-motor). Slabby komt (zoals Henk zegt) van Slabside, de grote zijpanelen die volgens de Engelstaligen op slabs of stone (slabstones) leken, vandaar dus slabby...



als je ze nog ergens kan vinden spike die foto"s, dan hou ik me eigen aanbevolen *D :W
 
leuk je ff gesproken te hebben Piet, was ff heel kort maar krachtig ;)


ik jou ook, was eerste keer, maar zal zeker niet de laatste keer zijn !!
zal ff een poosje duren voor ik een beetje ingeburgerd ben, en voor dat ik iedereen een beetje ken, maar hier onder de dom in utrecht was het in iedergeval ff gezellig.

kom net uit me werk, kijk nog ff rond hier op het forum, en duik me mandje in!!

groet piet piercing.
 
He hallo mede hangkous ,

mooie motor hoor ... we komen elkaar vast nog wel tegen in hillegom (zo groot is het niet)

gr een hillegommer
 
ja, hallo allemaal.
was 2de pinksterdag nog ff bij bruggeman motoren in nieuw-vennep.
was open, en was mooi weer dus ik dacht ff kijken wat daar al niet tedoen is !!
was net een demonstratie bezig van alex v/d broek { ex } wereld kampioen trail rijden.

echt niet normaal!!! wat een moter beheersing heb die kerel!!!
maar ja, niet voor niets wereld kampioen--- ja toch ??
hier ff paar foto"s

o,ja en nog wat.
slabby is nog niet helemaal beter, heefd nog een paar dagen rust nodig!!!
full
 
ff poosje niks van me laten horen })

druk druk druk met van alles en nog wat!!.
slabby is inmiddels al een paar weken geleden redelijk gezond verklaard, maar is nog niet helemaal beter, gasfabriekjes zijn wel afgesteld, maar in het midden gebied staat die nog een beetje te arm.
maar eerst maar ff rijden, want de zomer is zo voorbij, en kan er in het najaar ff aandacht besteed worden aan de afstelling--dynojet setje of zoiets??

is er trouwens eerdaags nog wat tedoen op streetfighter debied?? :Y
ga eerdags wel ff surfen hier op het forem :Y

nou boys blijf niet telang weg dit keer :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan