suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het "tikken" heb ik ook bij een koude motor, echter maak ik mij daar niet zo druk om. Pas als die gaat rammelen als een Duc maak ik mij zorgen :+
Gelukkig ben ik niet de enige :')

Las het hierboven ook al ergens vaag, maar als ik een constante snelheid rij, begint ie' af en toe een beetje te "bokken". Ik stoor me er niet heel erg aan, meestal geef ik gewoon gas of ben ik aan het remmen, maar is dit slecht voor de motor en is het erg duur om te verhelpen?

Gaat om een Gixxer 750 uit 2001 trouwens :)

Alvast bedankt!
 
Na een dik jaar op mn gixxer gereden te hebben gaat hij eruit ivm een knieblessure.
De zit is helaas killing geworden en met pijn in mij hart besloten de fiets te verkopen.

Wellicht dat hier nog geïnteresseerden zitten op het forum?
Zeer mooie gsxr750 uit 2011!
http://link.marktplaats.nl/556323630
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge! Ik wil dus graag de lelijke cat onder mijn K7 weghalen en ik vroeg we me af of iemand hier weet waar ze linkpipes verkopen. Heb al wat gezocht op MP en Ebay maar weinig gevonden...

@Firebird Klote man! Zit zelf ook al bijna een jaar met mijn knie in revalidatie na mijn ongeluk vorig jaar dus weet hoe frustrerend het is. Sterkte en succes met de verkoop van je dikke bike!!
 
Na een dik jaar op mn gixxer gereden te hebben gaat hij eruit ivm een knieblessure.
De zit is helaas killing geworden en met pijn in mij hart besloten de fiets te verkopen.

Wellicht dat hier nog geïnteresseerden zitten op het forum?
Zeer mooie gsxr750 uit 2011!
http://link.marktplaats.nl/556323630

Ik ben voorzien, maar ff een tip. Jouw straat-/buurtfoto's i.c.m. jouw woonplaats maakt het voor plaatselijk bekend tuig makkelijk om te bepalen achter welke groene deur jouw motor geparkeerd staat.

Als ie niet achter die groene deur staat, dan is er natuurlijk niets aan het handje.

Klote van je blessure en succes met de verkoop. Mooi die witte kleurstelling.
 
Mogge! Ik wil dus graag de lelijke cat onder mijn K7 weghalen en ik vroeg we me af of iemand hier weet waar ze linkpipes verkopen. Heb al wat gezocht op MP en Ebay maar weinig gevonden...

@Firebird Klote man! Zit zelf ook al bijna een jaar met mijn knie in revalidatie na mijn ongeluk vorig jaar dus weet hoe frustrerend het is. Sterkte en succes met de verkoop van je dikke bike!!
ik had op mijn racer een akra slip-on.
vind ik zelf mooier als zo'n korte GP en is voor circuitdaagjes killer erin en klaar
en die akra gaat zo op de voorbochten dus cat ben je gelijk kwijt :P

full
 
Jouw klacht heeft helemaal niets met kleppen stellen te maken. Bij een dergelijke km stand kun je e.e.a. controleren, maar slechts 1 op de 100 gixxers moet kleppen stellen bij 24K. Lekker laten zitten dus.

De NAKS is een bekend probleem bij oudere generatie Gixxers. De tik die jij hoort is hoogstwaarschijnlijk niet je NAKS. Het is gewoon een typisch gixxer kwaaltje bij koude motor. Toleranties zijn anders bij een koud blok, daardoor hoor je de tik. Hoef je je helemaal niet druk om te maken.

Olie peilen moet je gewoon altijd op dezelfde manier doen. Dunne olie na een rit stroomt sneller terug dan koude olie. Gewoon minimaal een half uur rijden en na een stilstand van 15 minuten olie peilen.

Jouw klacht heeft helemaal niets met kleppen stellen te maken. Bij een dergelijke km stand kun je e.e.a. controleren, maar slechts 1 op de 100 gixxers moet kleppen stellen bij 24K. Lekker laten zitten dus.

De NAKS is een bekend probleem bij oudere generatie Gixxers. De tik die jij hoort is hoogstwaarschijnlijk niet je NAKS. Het is gewoon een typisch gixxer kwaaltje bij koude motor. Toleranties zijn anders bij een koud blok, daardoor hoor je de tik. Hoef je je helemaal niet druk om te maken.

Olie peilen moet je gewoon altijd op dezelfde manier doen. Dunne olie na een rit stroomt sneller terug dan koude olie. Gewoon minimaal een half uur rijden en na een stilstand van 15 minuten olie peilen.


Het "tikken" heb ik ook bij een koude motor, echter maak ik mij daar niet zo druk om. Pas als die gaat rammelen als een Duc maak ik mij zorgen :+

Ok, dan blijf ik lekker door :] Doe wel oordopjes in, hoor ik het getik ook niet zo :+
 
ik had op mijn racer een akra slip-on.
vind ik zelf mooier als zo'n korte GP en is voor circuitdaagjes killer erin en klaar
en die akra gaat zo op de voorbochten dus cat ben je gelijk kwijt :P

[afbeelding]

Okee, ik vind die standaard uitlaat juist wel lekker 'clean' staan maar als je het circuit op gaat is een arrow met killer inderdaad een stuk makkelijker. Zou het nog veel pk opleveren als ik de cat weghaal denk je?
 
Okee, ik vind die standaard uitlaat juist wel lekker 'clean' staan maar als je het circuit op gaat is een arrow met killer inderdaad een stuk makkelijker. Zou het nog veel pk opleveren als ik de cat weghaal denk je?

Wanneer je de motor laat afstellen wel en het scheelt sowieso een aantal kilo.
 
Ok, dan blijf ik lekker door :] Doe wel oordopjes in, hoor ik het getik ook niet zo :+

Tijdens het rijden hoor ik niet btw. Alleen bij het opstarten dus ;) . Maar mocht je het niet vertrouwen rij gewoon langs een garage, gewoon even vrijblijvend vragen, al is het maar voor je gemoedstoestand :+
 
Tijdens het rijden hoor ik niet btw. Alleen bij het opstarten dus ;) . Maar mocht je het niet vertrouwen rij gewoon langs een garage, gewoon even vrijblijvend vragen, al is het maar voor je gemoedstoestand :+

Bij de lagere versnellingen (=weinig snelheid) kan ik het heel licht horen wanneer ik gas los laat, verder alleen stationair.
 
Mogge! Ik wil dus graag de lelijke cat onder mijn K7 weghalen en ik vroeg we me af of iemand hier weet waar ze linkpipes verkopen. Heb al wat gezocht op MP en Ebay maar weinig gevonden...

@Firebird Klote man! Zit zelf ook al bijna een jaar met mijn knie in revalidatie na mijn ongeluk vorig jaar dus weet hoe frustrerend het is. Sterkte en succes met de verkoop van je dikke bike!!
Thanks maar ik woon niet meer in de buurt waar de foto's waren genomen en zelfs niet in de betreffende stad :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens het rijden hoor ik niet btw. Alleen bij het opstarten dus ;) . Maar mocht je het niet vertrouwen rij gewoon langs een garage, gewoon even vrijblijvend vragen, al is het maar voor je gemoedstoestand :+

Is misschien wel verstandig om inderdaad even te doen. Maak me er nu iig al minder druk om 8-)

Ook maar even showen dan met mijn nieuwe aanwinst *D

full

Rijd je altijd met 3 helmen op? :+

Nee maar strak ding hoor, lekker clean :Y
 
Die zie ik te laat, zin ja, tijd helaas nee. Heb me dan toch een biertje teveel gehad gisteren. Moeten we binnenkort wel weer een keer doen, misschien dat we nog meet regionale gixxerrijders zo gek krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan