suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fotowtje van afgelopen zondag in de Eemshaven

201110021630002.jpg
 
Laatst bewerkt:
K6 t/ nu worden ook warmer dan de oudere modelen :Y

Waar het door komt :?
Kies maar :
- dunnere wanden motorblokken
- meer warmte ontwikkeling door de motorblokken (van 145 naar 150 krukas)
- slechte koeling

K6 t/m nu hebben meer koelproblemen dan de ouder modellen ,om een 1 of andere reden is de airflow tijdens het rijden niet optimaal.
(D'r was een topic over op gixxer.com geloof ik :) )

In ieder geval ... zolang bij de 103 graden de koelfan gewoon aanslaat ,ze niet warmer word als 120 graden en ze binnen een paar minuten terugzakt naar 97 graden ... geen zorgen om maken ;)KV van de Esso/Texaco/Shell is goed :Y ,er worden geen speciale eisen gesteld aan de KV
Als je het zeker voor het onzekere wilt nemen ,haal dan KV bij een motorzaak (Motoport of zo :) )
mijn k6 wordt ook snel warm ... merk ook dat als hij bv 104 graden is en ik hem uit zet ik hem dan 10 minuten (na tanken ofzo) later weer aanzet hij ineens 111graden is en de koelvan weer gaat loeien(d8 altijd dat de koelvan gewoon aan bleef ook al zette je het contact uit.
maar goed.. heb de fiets net nog niet naare de koelvloeistof gekeken dit staat wel boven op de lijst :)
 
Kan me even niet meer voor de geest laten of de koelfan nou bleef draaien als je het contact op 0 zette of alleen bij contact op 1 of 2 :X
 
Mijn K7 doet precies hetzelfde, zodra ik van de snelweg af rijd gaat de temp. omhoog.

Heeft iemand voor mij een goed en goedkoop adres voor carbon delen voor de K7?
Heeft iemand hier ook ervaring over imitatie pazzo's ? Heb gelezen dat de remmen kunnen blokkeren. Klopt dit of komt dit door de verkeerde montage van het busje met de uitsparing erin waar de pin van de rempomp in valt?


ik heb dit al ergens gepost..

tslimste is gewoon om even de busjes die er in zitten er uit te persen en je orginele busjes er in te doen! niks meer aan de hand en werkt als een tiet :9~ 25 euro uit japan en nog mooi ook
 
en toevallig heeft ondergetekende nog een setje chineese liggen voor de k7, zwart met rode verstellers, kunnen voor 15 euro opgehaald worden, of voor 20 verstuurd. (die krengen passen niet door de brievenbus namelijk)

ik heb bij toeval op marktplaats een setje pazzo's voor weinig op de kop kunnen tikken
 
en toevallig heeft ondergetekende nog een setje chineese liggen voor de k7, zwart met rode verstellers, kunnen voor 15 euro opgehaald worden, of voor 20 verstuurd. (die krengen passen niet door de brievenbus namelijk)

ik heb bij toeval op marktplaats een setje pazzo's voor weinig op de kop kunnen tikken
ik ben mee :) ik had het over dat temperatuur-gedoe, jij had het over de remmen :)
 
en toevallig heeft ondergetekende nog een setje chineese liggen voor de k7, zwart met rode verstellers, kunnen voor 15 euro opgehaald worden, of voor 20 verstuurd. (die krengen passen niet door de brievenbus namelijk)

ik heb bij toeval op marktplaats een setje pazzo's voor weinig op de kop kunnen tikken

Je hebt een pb. ;)

Iemand hier ervaring met carbon frame en de achterbrug protectie voor een K7 ? Waar gehaald en hoe is de pasvorm en kwaliteit ?
 
Laatst bewerkt:
KV van de Esso/Texaco/Shell is goed :Y ,er worden geen speciale eisen gesteld aan de KV
Als je het zeker voor het onzekere wilt nemen ,haal dan KV bij een motorzaak (Motoport of zo :) )


Vrijwel alle blokken van motoren en koekblikken zijn van aluminium dus de meeste koelvloeistoffen ook.

Zo lang de koelvloeistof geschikt is voor aluminium maakt het geen flikker uit welke je in gaat. Zelfs koekblik koelvloeistof kan er dan in........
 
Even een vraagje aan de kenners, zit deze fiets uit 2004 ook lekker voor iemand die +- 1.90m lang is? Heb namelijk wel een mooie op het oog!
 
Even een vraagje aan de kenners, zit deze fiets uit 2004 ook lekker voor iemand die +- 1.90m lang is? Heb namelijk wel een mooie op het oog!

Ik ben 1,86 en heb een K5, zelfde model. Ben er inmiddels 2 keer mee naar de Dolomieten gereden en 1 keer naar Oostenrijk.

Last van knieën en polsen viel reuze mee, maar je rijdt natuurlijk niet op een Pan European.

Dus als dat ermee kan, dan kan een rondje rundum Hause alleen maar goed bevallen :+
 
over tanken gesproken.. hoever rijden jullie voor je lampje gaat branden? die van mij als die helemaal vol is gaat hij na +- 150 km branden soms bij 130 al...

valt wel mee gaan dan maar 10 liter ofzo in maar goed blijft vaak tanken :X
 
ik heb in de eifel afgelopen weekend rond de 180 (echte dankzij de speedohealer) kilometers gereden voordat het lampje ging branden. 1 op 16 dus, ik klaag niet. en dat was niet met zuinig rijden.

even een fotootje van de imitatie pazzo's voor michiel.

full
 
ik heb in de eifel afgelopen weekend rond de 180 (echte dankzij de speedohealer) kilometers gereden voordat het lampje ging branden. 1 op 16 dus, ik klaag niet. en dat was niet met zuinig rijden.

even een fotootje van de imitatie pazzo's voor michiel.

[afbeelding]


heb je die via ebay gekocht? http://deih.merchantrunglobal.com/I...&MerchantID=10905&ImageID=1193&DisplaySize=-1 ziet er wel goed uit :) ik denk dat ik ze ook ga kopen. Waar kan je deze redelijk goedkoop halen + gratis verzend?
 
Laatst bewerkt:
ik heb in de eifel afgelopen weekend rond de 180 (echte dankzij de speedohealer) kilometers gereden voordat het lampje ging branden. 1 op 16 dus, ik klaag niet. en dat was niet met zuinig rijden.

even een fotootje van de imitatie pazzo's voor michiel.

[afbeelding]
jah das ook heel vreemd rustig of hard rijden maakt weinig verscheel... als het goed is is wel een of ander gas klep ofzo opengezet die normaal alleen open gaat bij hard rijden...
 
mss dom vraagje: bij het vervangen van je koelvloeistof: mag je het er gewoon bijgieten of dient het restant van de vorige er eerst uitgehaald worden (zoals bij olie bvb.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan