Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mijn k6 wordt ook snel warm ... merk ook dat als hij bv 104 graden is en ik hem uit zet ik hem dan 10 minuten (na tanken ofzo) later weer aanzet hij ineens 111graden is en de koelvan weer gaat loeien(d8 altijd dat de koelvan gewoon aan bleef ook al zette je het contact uit.K6 t/ nu worden ook warmer dan de oudere modelen
Waar het door komt
Kies maar :
- dunnere wanden motorblokken
- meer warmte ontwikkeling door de motorblokken (van 145 naar 150 krukas)
- slechte koeling
K6 t/m nu hebben meer koelproblemen dan de ouder modellen ,om een 1 of andere reden is de airflow tijdens het rijden niet optimaal.
(D'r was een topic over op gixxer.com geloof ik )
In ieder geval ... zolang bij de 103 graden de koelfan gewoon aanslaat ,ze niet warmer word als 120 graden en ze binnen een paar minuten terugzakt naar 97 graden ... geen zorgen om maken KV van de Esso/Texaco/Shell is goed ,er worden geen speciale eisen gesteld aan de KV
Als je het zeker voor het onzekere wilt nemen ,haal dan KV bij een motorzaak (Motoport of zo )
ken ik je zo wel vertellen doet ie dus nietKan me even niet meer voor de geest laten of de koelfan nou bleef draaien als je het contact op 0 zette of alleen bij contact op 1 of 2
Mijn K7 doet precies hetzelfde, zodra ik van de snelweg af rijd gaat de temp. omhoog.
Heeft iemand voor mij een goed en goedkoop adres voor carbon delen voor de K7?
Heeft iemand hier ook ervaring over imitatie pazzo's ? Heb gelezen dat de remmen kunnen blokkeren. Klopt dit of komt dit door de verkeerde montage van het busje met de uitsparing erin waar de pin van de rempomp in valt?
ken ik je zo wel vertellen doet ie dus niet
busjes?ik heb dit al ergens gepost..
tslimste is gewoon om even de busjes die er in zitten er uit te persen en je orginele busjes er in te doen! niks meer aan de hand en werkt als een tiet 25 euro uit japan en nog mooi ook
ik ben mee ik had het over dat temperatuur-gedoe, jij had het over de remmenen toevallig heeft ondergetekende nog een setje chineese liggen voor de k7, zwart met rode verstellers, kunnen voor 15 euro opgehaald worden, of voor 20 verstuurd. (die krengen passen niet door de brievenbus namelijk)
ik heb bij toeval op marktplaats een setje pazzo's voor weinig op de kop kunnen tikken
en toevallig heeft ondergetekende nog een setje chineese liggen voor de k7, zwart met rode verstellers, kunnen voor 15 euro opgehaald worden, of voor 20 verstuurd. (die krengen passen niet door de brievenbus namelijk)
ik heb bij toeval op marktplaats een setje pazzo's voor weinig op de kop kunnen tikken
KV van de Esso/Texaco/Shell is goed ,er worden geen speciale eisen gesteld aan de KV
Als je het zeker voor het onzekere wilt nemen ,haal dan KV bij een motorzaak (Motoport of zo )
wat een hoop geneuzel over olie zeg
jaEven een vraagje aan de kenners, zit deze fiets uit 2004 ook lekker voor iemand die +- 1.90m lang is? Heb namelijk wel een mooie op het oog!
ik ben zelf 1.91m en het is relatief gezien nog wel best comfortabel. Al moet je natuurlijk niet verwachten 1000km aan een stuk te rijdenEven een vraagje aan de kenners, zit deze fiets uit 2004 ook lekker voor iemand die +- 1.90m lang is? Heb namelijk wel een mooie op het oog!
Even een vraagje aan de kenners, zit deze fiets uit 2004 ook lekker voor iemand die +- 1.90m lang is? Heb namelijk wel een mooie op het oog!
want ja, je moet toch tankenik ben zelf 1.91m en het is relatief gezien nog wel best comfortabel. Al moet je natuurlijk niet verwachten 1000km aan een stuk te rijden
ik heb in de eifel afgelopen weekend rond de 180 (echte dankzij de speedohealer) kilometers gereden voordat het lampje ging branden. 1 op 16 dus, ik klaag niet. en dat was niet met zuinig rijden.
even een fotootje van de imitatie pazzo's voor michiel.
[afbeelding]
jah das ook heel vreemd rustig of hard rijden maakt weinig verscheel... als het goed is is wel een of ander gas klep ofzo opengezet die normaal alleen open gaat bij hard rijden...ik heb in de eifel afgelopen weekend rond de 180 (echte dankzij de speedohealer) kilometers gereden voordat het lampje ging branden. 1 op 16 dus, ik klaag niet. en dat was niet met zuinig rijden.
even een fotootje van de imitatie pazzo's voor michiel.
[afbeelding]