Suzuki GSX-R750: Blauw-witte Sint en kleurloze Pieten #23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet zo mooi man...
Ik vertel het je nog wel eens hoe en wat
Neuh, gewoon veel werken. Van de week wat diensten overgenomen van collega ivm persoonlijke omstandigheden bij hem. Nu weer paar dagen cursus, allemaal vroeg beginnen, laat klaar....
Oke klussen is niks waard dat weet je ;) Je zou verwachten met jou vak/werk dat men je rust gunt . Bedoel 1 foutje of even niet opletten of wat dan ook in welke situatie en het is te laat.In mijn geval op het werk ,of ik val van de stoel af en of verdrink in de koffie of zak door de WC heen :+ .

Maar jullie,jullie moeten altijd op scherp staan.
Laatste tijd ook veel met die gladheid hè, te veel in de auto omdat de motor gewoon niet kon, althans kan wel, maar niet veilig hè...

Nee dat is wel te begrijpen je zag ook weinig of geen collega motorrijders van je op de weg rijden. Vanavond btw wel heel burgermotorrijders gezien op de weg :Y
 
heb gisteren op werk van een bmw.. een bm gemaakt :+

YQM3o7N.jpg

9Tmccpe.jpg

Hierna de bak en koppeling ook nog verwijder :+


Maandag mag de draagarm voor er af.. en de blokdeksel waar de krukas achter draait _O-
 
Gaat genoeg stuk, maarja, die lui rijden door in de winter en wassen die dingen ook gewoon NOOIT.. dan gaat er wel eens wat stuk.

Of het onderhoud/recall worden niet/slecht uitgevoerd.

Mijn ervaring: alles van alle merken gaat stuk.. :')


Behalve de mazda van mn pa.. Bijna 5ton op de klok :+
 
Rijden er hier meer met navigatie op de gsx-r rond? Ik had altijd de Zumo 660 en ben nu overgestapt naar de Zumo 590. Da's mooi spul!

Als er animo is wil ik wel een meeting schuine streep 'toerritje' organiseren ergens richting april? Roy kan dat dan mooi in de OP verwerken. Ik denk dan aan een dagje Eifel ofzo, maar weet niet voor hoeveel mensen die afstand haalbaar is vanaf woonplaats.... Misschien is een rondje in het midden des lands beter voor de opkomst. Mij maken de kilometers niet zoveel uit.
 
Ik heb de 660. Zolang die nog werkt koop ik geen nieuwe.

Voor mij maken de KM's ook niet zoveel uit, de datum des te meer en voor een ritje graag droog weer maar dat zien we tzt wel.
 
Mijn Garmin komt uit 1946 naoorlogs dus en voldoet prima kom telkens nog thuis :P Hij is zo nu en dan wel vaak de weg kwijt maar dat past prima bij mij :+ _O-
 
Gaat genoeg stuk, maarja, die lui rijden door in de winter en wassen die dingen ook gewoon NOOIT.. dan gaat er wel eens wat stuk.
Tuurlijk is ook wel zo ik moest enkel lachen toen ik die halve BM....................W te staan zag ;)
Of het onderhoud/recall worden niet/slecht uitgevoerd.

Mijn ervaring: alles van alle merken gaat stuk.. :')

Dat is helaas zo je zou verwachten dat als je een VW Golf 50.000 en een KIA 15000 naast elkaar vergelijkt ,dat de Golf nooit meer stuk zou kunnen gaan ;)
Behalve de mazda van mn pa.. Bijna 5ton op de klok :+

Net zoveel als je pa zeker :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de 660. Zolang die nog werkt koop ik geen nieuwe.

Voor mij maken de KM's ook niet zoveel uit, de datum des te meer en voor een ritje graag droog weer maar dat zien we tzt wel.


Ja hier ook. :]

Weet niet zeker of ik wel mee kan voor mij gaat het zeker een O.B.V worden.Valt het in m'n werkweekend dan is het een no go. Regent het ,ook een no go.Is de K4 dan nog niet klaar en 100% bedrijfszeker is het ook een no go.Met de SRAD kan ik Duitsland Eifel niet in vandaar , iets met herrie en zo :P :+
 
Alleen nog en poetsbeurt en wat carbon onderdelen. O ja, en nog een gat boren in de linkerkuip voor de val protector. In mijn oude kuip zitten zowel links als rechts een gat, in mijn nieuwe kuip (wel van een 600) zit er alleen in het rechterdeel een gat voor de bout....

Later maar even fixen. Eerst poetsen, morgen testrondje en gaat de motor voor een APK beurtje naar de achterbuurman ;)

suzuki114.JPG
 
Ja hier ook. :]

Weet niet zeker of ik wel mee kan voor mij gaat het zeker een O.B.V worden.Valt het in m'n werkweekend dan is het een no go. Regent het ,ook een no go.Is de K4 dan nog niet klaar en 100% bedrijfszeker is het ook een no go.Met de SRAD kan ik Duitsland Eifel niet in vandaar , iets met herrie en zo :P :+

Demper van je K4 past ook op de SRAD als ik het goed heb?
 
Nog 1 koffie en dan weer aan de klus.Twee glazendeuren aan het opbouwen en glas is glas je moet continue blijven nadenken bij elk boutje wat je vastzet _O-
 
Ah, nou ik weet dat er ook een adapter voor is dat je van 3 naar 4 (en andersom kan) maar goed als je er al niet zo lang op kan zitten houd het ook snel op :)
 
Ah, nou ik weet dat er ook een adapter voor is dat je van 3 naar 4 (en andersom kan) maar goed als je er al niet zo lang op kan zitten houd het ook snel op :)


Klopt die adapter is er maar heb de originele SRAD uitlaat ook nog.Heb van al m'n motors die uitlaten nog je weet maar nooit als er een wetgeving ooit veranderen gaat?

Bij de K4 kan ik mijn kont wat meer naar achter zetten :P zit ietsje beter zo ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor ons als neutraal publiek is filmen van de laatste positie het mooist natuurlijk, overzicht :P *D



p.s. Camera op de kont van je brommer als je P1 rijdt is nog gaver ;)
 
Ik film komend jaar sowieso uit de neus en met een camera naar achteren, de camera naar achter zal ik nog proberen wat andere beelden mee te maken voor een mooie seizoen filmpje.

Heb nu
2 camera's
2x onderwater cover (dus ook regenrace beelden)
Diverse plakkers
Borst/been harnas (niet voor circuit, maar wel leuk op bijvoorbeeld de KTM op het been :P)
Suction cup is onderweg (misschien voor losse dagen, maar niet voor in een race)
 
Laatst bewerkt:
:P
Ik werk tenminste maar 5 dagen in de week :P

Bekeuringen kunnen me niet hoog genoeg zijn voor dat soort praktijken...
Schakelfout op de tacho? Wat bedoel je daar mee?

Nou idd. Dat was zo'n €8000,- (voor de werkgever en een deel werknemer). Daarom controleren we ook graag de oostblokkers. Niet dat 'we' in NL nou allemaal roomser dan de paus zijn, maar over het algemeen hebben die het aardig voor elkaar. Een keer een schakelfoutje, of ladingzekering, maar qua rij-/rusttijden dan.

Met die schakelfout bedoel ik dat bij heel veel tacho's, het apparaat op rust schakelt als de motor uitgaat. Bij laden/lossen of bijvoorbeeld zo'n controle moet hij op overige werkzaamheden staan. Je maakt mij niet wijs dat een supermarkt bevoorrading tussen het rijden alleen maar rust heeft... ;) Ik kan het op dat moment niet vaststellen, want niet op heterdaad, dus zal je ermee wegkomen. Het wordt wél geregistreerd in de systemen en bij ILenT. Dus bij een bedrijfscontrole, kan dat aan bod komen.
Of wat je ook vaak ziet, dat de kaart verkeerd wordt uitgenomen. Eerst op rust zetten, dan kaart eruit.
En zo nu en dan eens rijden zonder kaart. Een verplaatsing van nog geen minuut, bijvoorbeeld bij een garage ofzo, geen probleem. Maar er zitten er ook bij van meerdere uren. Dat is gewoon niet goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan