Suzuki GSX-R750: Blauw-witte Sint en kleurloze Pieten #23

Status
Niet open voor verdere reacties.
kon het toch niet laten... ;p

dus even rondje op de motor gemaakt en daarna mooi gepoetst :)


en uiteraard 1 druk op de knop en lopen ;p
 
Ik ga zondag misschien de KTM ff misbruiken. Morgen verder sleutelen en ff remvloeistof van de KTM vervangen. Laatst met spelen op industrieterrein al fading dus 8 maart op circuit gaat dat zeker niet goed :P
 
Ik zou morgen even snel de 2 laatste kuipen kunnen monteren...... Helaas ben ik morgen alleen thuis met de kleine van 6 jaar, dus rijden gaat niet.
Dan maar samen andere dingen doen. Hamburger met een milkshake halen of zo iets *D
 
Hoe is het hier? Ik leef nog, maar man, man wat een dagen... vroeg op, laat klaar, thuis de hele santenkraam natuurlijk, ben afgepeigerd als ik thuis kom...

Tijd voor beter weer, dan gaan we uitwaaien op de motor!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou morgen even snel de 2 laatste kuipen kunnen monteren...... Helaas ben ik morgen alleen thuis met de kleine van 6 jaar, dus rijden gaat niet.
Dan maar samen andere dingen doen. Hamburger met een milkshake halen of zo iets *D


Samen kappen monteren, jij de linkse de kleine de rechtse en af en toe lurken aan de milkshake :+
 
Hoe is het hier? Ik leef nog, maar man, man wat een dagen... vroeg op, laat klaar, thuis de hele santenkraam natuurlijk, ben afgepeigerd als ik thuis kom...

Tijd voor beter weer, dan gaan we uitwaaien op de motor!

Tsja, had je een vak moeten leren hé? ;)

En lang verhaal kort:
Alle onderdelen voor de circuitbak zijn binnen
Naam stickers met clubleden bijna besteld
Motor dus bijna klaar

En de rest van de info is niet 750 gerelateerd :P
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het hier? Ik leef nog, maar man, man wat een dagen... vroeg op, laat klaar, thuis de hele santenkraam natuurlijk, ben afgepeigerd als ik thuis kom...

Met mij KUT Boy ;)

Wat spook jij allemaal uit kerel de laatste maanden ,moet ik mij terechte zorgen om je gaan maken ;) Of ben je ook aan het latexen /schilderen net als ik ;)

Had zelf deze week ook de vroege 5:30 bah :r
Tijd voor beter weer, dan gaan we uitwaaien op de motor!

Jazeker :]

Misschien ik zondag heel eventjes maar dan moet men vannacht en morgen niet weer gaan strooien.Anders rij ik wat rondjes door de straat heen :P
 
Tsja, had je een vak moeten leren hé? ;)
Inderdaad })

Of minder bonnen uitschrijven })
En lang verhaal kort:
Alle onderdelen voor de circuitbak zijn binnen
Naam stickers met clubleden bijna besteld
Motor dus bijna klaar
Netjes Roy dan kan hij in elkaar gezet worden :9 Ik las op de whatapp dat jij de RS 125 nu definitief gemaakt had *O*

En de rest van de info is niet 750 gerelateerd :P

Vrouw gerelateerd zeker :W
 
Ja dat was weer een mazzeltje dat ik die storing vond!


Denk eerlijk gezegd dat 60% vd storingen met mazzel of per toevalstreffer zo gevonden worden. :Y Want wat jij had Roy was een klote storing soms wel soms niet.Zie dat maar eens gevonden te krijgen als je gaat meten?
 
Met mij KUT Boy ;)

Dat is niet zo mooi man...

Wat spook jij allemaal uit kerel de laatste maanden ,moet ik mij terechte zorgen om je gaan maken ;) Of ben je ook aan het latexen /schilderen net als ik ;)
Neuh, gewoon veel werken. Van de week wat diensten overgenomen van collega ivm persoonlijke omstandigheden bij hem. Nu weer paar dagen cursus, allemaal vroeg beginnen, laat klaar....
Had zelf deze week ook de vroege 5:30 bah :rJazeker :]

Misschien ik zondag heel eventjes maar dan moet men vannacht en morgen niet weer gaan strooien.Anders rij ik wat rondjes door de straat heen :P

Laatste tijd ook veel met die gladheid hè, te veel in de auto omdat de motor gewoon niet kon, althans kan wel, maar niet veilig hè...
 
Tsja, had je een vak moeten leren hé? ;)

En lang verhaal kort:
Alle onderdelen voor de circuitbak zijn binnen
Naam stickers met clubleden bijna besteld
Motor dus bijna klaar

En de rest van de info is niet 750 gerelateerd :P

haha, ach beetje OT mag best.

Ik had je mailtje gezien vd week. Maar nog geen tijd/fut gehad om goed te lezen...
Ik filter de rekeningen en verplichtte (betaal-)dingen eruit, en verder nop... -O-

Maar lekker bezig met die racer iig! :Y
 
Vroeg noemt ie dat... Pfff!

Maandag mag ik 4.00 vertrekken... dat betekend 3.00 opstaan!

En dan zegt ie dat ik maar een vak had moeten leren.... :9 (ik ga morgen voor de 6e keer deze week om 0515 op. en de week is nog niet voorbij. Zondag moet ik van 1400 tot 2300 en maandag wel 1 dag vrij....)

Van de week een transportcontrole gedaan. We hadden er weer een, een oostblokker met een magneet....
En verder van alles en nog wat. De 5e vrachtwagen di ik aan de kant had, had alles in orde. De rest allemaal wel iets niet, al was het maar een schakelfout op de tacho. Ja, dat moet ik óók allemaal weten... ;)
 
Laatst bewerkt:
5:15 uur, dat is ook mijn reguliere opsta tijd, al jaren, 4 a 5 dagen per week.
Alle om maar voor 7 uur op kantoor te zijn en weer voor 7 uur thuis te zijn ;)

Als je maar plezier hebt in je werk!


Damn, iedereen gaat rijden hiero..... :P
 
5:15 uur, dat is ook mijn reguliere opsta tijd, al jaren, 4 a 5 dagen per week.
Alle om maar voor 7 uur op kantoor te zijn en weer voor 7 uur thuis te zijn ;)

Als je maar plezier hebt in je werk!


Damn, iedereen gaat rijden hiero..... :P

ja verschil moet er zijn. Vroeg moet ik zo 'laat' op, bij late dienst ni.... oh ja, ook, kinderen naar school :) en daarna kan ik niet meer liggen, maar wel tot op z'n minst 2300 op het werk... :)

ach ja, zoals Roy al zei, had ik maar een vak moeten leren.... En inderdaad, binnekort gaan we weer (meer privé!) rijden. Met de kleine man voor een motorpak kijken/kopen, dus meer tijd om te rijden. Hij blij, ik blij, motor blij, allemaal blij!! :)
 
En dan zegt ie dat ik maar een vak had moeten leren.... :9 (ik ga morgen voor de 6e keer deze week om 0515 op. en de week is nog niet voorbij. Zondag moet ik van 1400 tot 2300 en maandag wel 1 dag vrij....)

Van de week een transportcontrole gedaan. We hadden er weer een, een oostblokker met een magneet....
En verder van alles en nog wat. De 5e vrachtwagen di ik aan de kant had, had alles in orde. De rest allemaal wel iets niet, al was het maar een schakelfout op de tacho. Ja, dat moet ik óók allemaal weten... ;)

:P
Ik werk tenminste maar 5 dagen in de week :P

Bekeuringen kunnen me niet hoog genoeg zijn voor dat soort praktijken...
Schakelfout op de tacho? Wat bedoel je daar mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan