Suzuki RG 250 WE 1984

Beter "duur" dan "niet te koop"..... O-)
Zeker dat ben ik helemaal met je eens.
Alleen denken veel mensen dat een 250 een goedkope motor is om te restaureren.
En als de motor dan gerestaureerd is dan vinden ze 2500 euro te duur.
Met een paar spiegels wat spuitwerk en een setje verse zuigers ga je er al overheen
 
Ja een 250 is nauwelijks goedkoper om te restaureren dan een 500,buiten 2 extra zuigers,carbs en inlaten en uitlaten
verder niet veel verschil,ik was 10 jaar geleden al rond de 2500,- kwijt aan alleen spuitwerk en een nieuwe topkuip.
Ik zag dat de 500 spiegels het zelfde zijn als van een 86er RG250,als die passen op een 83er heb ik nog
wel een adresje die ze misschien nog heeft liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ja een 250 is nauwelijks goedkoper om te restaureren dan een 500,buiten 2 extra zuigers,carbs en inlaten en uitlaten
verder niet veel verschil,ik was 10 jaar geleden al rond de 2500,- kwijt aan alleen spuitwerk en een nieuwe topkuip.
Ik zag dat de 500 spiegels het zelfde zijn als van een 86er RG250,als die passen op een 83er heb ik nog
wel een adresje die ze misschien nog heeft liggen.
Nee die passen niet
De afstand tussen de draad einden is anders.
Klopt de RG250 1985 86 en 87 modellen gebruiken de RG 4/500 spiegels.
Het is het 500 20A nummer.
Dat adresje?
Normaal geprijsd?
 
Haha,de normale prijs hangt er van af of hij je mag of niet 🤔 ,ik betaalde speciale Paul prijsjes😱:Y,
staat je kop hem niet aan betaal je of de hoofdprijs of hij wil het niet aan je verkopen })
 
Haha,de normale prijs hangt er van af of hij je mag of niet 🤔 ,ik betaalde speciale Paul prijsjes😱:Y,
staat je kop hem niet aan betaal je of de hoofdprijs of hij wil het niet aan je verkopen })
En jij geloofd dat? Ik kreeg speciale Peter prijsjes _O-
 
Ach als het maar goedkoop is en dat was het :Y,is een kwestie van geven en nemen,ik heb hem
ook zat spullen voor nette prijzen verkocht.
Zo is het inderdaad :t Ben er maar 1 keer geweest en me er prima vermaakt. En kreeg ook niet het idee dat hij teveel vroeg.
 
Maak hem nou niet nog banger......
Hij kijkt af en toe nog wel (ook gisteravond nog), maar durft nu al niets meer te zeggen/vragen.
Misschien heeft hij nog niet door dat blaffende honden meestal niet bijten....:)
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Maak hem nou niet nog banger......
Hij kijkt af en toe nog wel (ook gisteravond nog), maar durft nu al niets meer te zeggen/vragen.
Misschien heeft hij nog niet door dat blaffende honden meestal niet bijten....:)
Dat ik eng ben dat weet ik
Schrik elke ochtend als ik in de spiegel kijk.....
Daarom rij ik zoveel mogelijk motor met een helm op valt het veel minder op

Ik zal altijd antwoord geven op vragen als ik het antwoord weet.
Als ik het niet weet zal ik dat ook zeggen
Als hij geïnteresseerd is in de RG250 dan kan hij op mijn website kijken waar ik al de modellen op heb gezet.
Met veel foto's en alles wat maar met de RG250 te maken heeft.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan