Suzuki RMZ topic

Eindelijk mijn ontsteking weer in orde (mag ik tenminste aannemen). Ik dat spul ophalen in Helmond, ligt mn carterdeksel (waar mn spoel ingeschroefd wordt) nog in Zuid Holland waar mn spoel gewikkeld is. Schijnbaar vergeten mee te sturen. Dus zondag rijden nog maar een week uitstellen...
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet of het jouw advertentie is, maar de titel is toch wel erg slecht gekozen hoor. daardoor verklein je echt heel erg het aantal kijkers... = potentiele kopers
 
nee is van mijn neef, maar is idd niet handig. net als dit stukje Geen originele enduro maar op kenteken gezet
hij bedoelt eigenlijk dat die niet af fabriek een enduro is, maar direct vanaf nieuw is gekeurd tot enduro, maar komt beetje over dat er een kenteken bij gebeunt is.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

iemand nog interesse in onderdelen voor rmz 450 2008 tm 2012

1 Raas dubbele uitlaat systeem
1 suterclutch
1 set supermoto wielen(17 x3.5/17x5) talon
1 set beringer rem systeem 2 schijven


ook nog een complete Suzuki rmz 510(of 450) DSR racing bouwjaar 2010

foto,s kunnen gestuurd worden
 
Ik ben op zoek naar een complete voorvork of de binnenpoten voor een RMZ. Volgens mij maakt 250 of 450 niet uit, vanaf 2007. Chroom van de linker binnenpoot is ernstig beschadigd. Als iemand wat weet, hoor ik het graag!
 
Hallo,

iemand nog interesse in onderdelen voor rmz 450 2008 tm 2012

1 Raas dubbele uitlaat systeem
1 suterclutch
1 set supermoto wielen(17 x3.5/17x5) talon
1 set beringer rem systeem 2 schijven


ook nog een complete Suzuki rmz 510(of 450) DSR racing bouwjaar 2010

foto,s kunnen gestuurd worden

wat vraag je voor de wielen en welke staat verkeren deze? kleur?

en heb je meer info over de rmz? hoeveel uren gelopen, wat is er gewijzigt etc (neem aan dat het een sm is) en wat moet het gaan kosten?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag me standaard demper weer op m'n RMZ gezet met een Acropovic db killer erin.
Wel de kleine killer want hij moest iets afgedraaid worden en daar had ik 2 van.
De Acro opschuif demper heeft weer een kapotte tussen ophanging en moet weer even gerepareerd worden.
Mij benieuwen of die standaard demper nu wat stiller is. ;)
 
Vandaag me standaard demper weer op m'n RMZ gezet met een Acropovic db killer erin.
Wel de kleine killer want hij moest iets afgedraaid worden en daar had ik 2 van.
De Acro opschuif demper heeft weer een kapotte tussen ophanging en moet weer even gerepareerd worden.
Mij benieuwen of die standaard demper nu wat stiller is. ;)
Jos , hoest met je Rmz?
 
Jos , hoest met je Rmz?

Hee Eddy, nou, ik krijg er geen vonk uit, ook geen zwakke. Dus dat wordt eerst een nieuwe bougie proberen, maar ik denk dat ik wel weet hoe laat het is. Als het weer de ontsteking is wordt die opnieuw gewikkeld en dan mag ze weg. Ben er klaar mee. Ik heb er gewoon geen geluk mee, hopelijk iemand anders dan wel.
 
Hee Eddy, nou, ik krijg er geen vonk uit, ook geen zwakke. Dus dat wordt eerst een nieuwe bougie proberen, maar ik denk dat ik wel weet hoe laat het is. Als het weer de ontsteking is wordt die opnieuw gewikkeld en dan mag ze weg. Ben er klaar mee. Ik heb er gewoon geen geluk mee, hopelijk iemand anders dan wel.
Check eerst de bedrading nog even goed.
 
Check eerst de bedrading nog even goed.

Dat sowieso, eerst alles even fris in elkaar. Is dat trouwens normaal dat het begin van je bougiekabel nogal verkleurd? Vorige keer een stuk ervanaf geknipt zodat ie fris was, en nu is ie alweer verkleurd.
 
Dat sowieso, eerst alles even fris in elkaar. Is dat trouwens normaal dat het begin van je bougiekabel nogal verkleurd? Vorige keer een stuk ervanaf geknipt zodat ie fris was, en nu is ie alweer verkleurd.
Geen idee..
Ik kijk er nooit naar.
Misschien vers kabeltje erop?
 
Geen idee..
Ik kijk er nooit naar.
Misschien vers kabeltje erop?

Mij lijkt het niet zoon probleem maar het viel me nu gewoon op. Gewoon zwart uitgeslagen. Bougie was trouwens wel mooi bruin. Kun je een nieuwe bougiekabel makkelijk op je bobine monteren? Zit die er ook gewoon ingedraaid?
 
Mij lijkt het niet zoon probleem maar het viel me nu gewoon op. Gewoon zwart uitgeslagen. Bougie was trouwens wel mooi bruin. Kun je een nieuwe bougiekabel makkelijk op je bobine monteren? Zit die er ook gewoon ingedraaid?
Weet ik zo niet (boek licht in de schuur).
Zal dan je bougiedop niet verdacht zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan