Suzuki RMZ topic

Ik gooi der gewoon een nieuwe op om dat uit te sluiten.
Staat in het boek:
Through lead wire between stator mount boss and mount rib.
Do NOT put leadwire between stator and magneto cover.
Ik weet niet of je het boek heb maar er staat best veel in over de ontsteking en storingen oplossen.
 
Heb een boek ja, probleem bij mij is wel dat mn Engels niet al te best is. Heb er behoorlijk moeite mee altijd.
 
Nee niks wijzer.

Spoel deze week nog even naar Helmond brengen hoop ik, is eigenlijk zo gebeurd.
 
Oorzaak kon de beste man mij niet vertellen. De echte spoelenexpert van hun was niet aanwezig. Wikkeling was wel zwart uitgeslagen. Maar hoe dat kan in zoon korte tijd, heb geen idee. Motor heeft nu 1.5 a 2 uur gedraaid sindsdien.
 
Te koop wegens 500AF ombouwproject:

Suzuki 450 blok uit een RMZ van 2006.
118 uur gedraaid;
Zuiger plus Nicasealwand (Powerseal) 38 uur oud
Ontstekingsspoel net opnieuw gewikkeld.
Inclucief carburateur, ontstekingspullen en uitlaatsysteem.
Geschiedenis hier wel bekend.

Zuiger mag eruit, evenals bigend, is afgelopen zuigerwissel niet gebeurd. (Bigend om de twee zuigers). Cilinder is bij de 80 uur nieuwe nicasealwand ingekomen. Motor is sinds de 70 uur in mn bezit.

Blok mag weg omdat ik een 500 tweetaktblok in mijn AF frame wil bouwen. Hoef er de hoofdprijs zeker niet voor te hebben omdat er dus kosten aan het blok komen. Ruilen tegen een Honda CR500 blok mag ook, liefst vanaf '91,maar mag ook ouder. Met bijbetaling van mijn kant uiteraard. Mag voor weinig weg.

Als er eventueel interesse in voor de gehele motor, hoor ik dat ook graag.

Vragen of interesse, laat het me weten!

Jos Erkelens

full
 
Laatst bewerkt:
Even kijken wat ik tegenkom, maar eerst nog even wat geld beuren van het werk van de afgelopen tijd.
 
hoe oud is de suzuki en ff benzine aftappen als je niet rij dan blijven stickers langer zitten
 
Hallo!

Klopt het dat Suzuki geen digitale werkplaatshandleidingen uitbrengt?

Mn maat heeft een RMZ250 uit '08 gekocht, maar heeft het boek nodig.
Heeft iemand hem hier misschien digitaal en zou die hem mij aub willen linken/mailen?
 
Jammer dat je tankstickers er binnen een maand afliggen,zitten nu al bubbels onder.

superstrakke rm,als die stickers loslaten kan hij mooi orginele stickers plakken op de radiateurkappen icm een geheel zwart buddy handkappen eraf en dan is deze rm echt 100% af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan