Suzuki RMZ topic

full


Nieuw plastic en nieuwe stickers :)
 
Zo, eindelijke nieuw vliegwiel in huis, oude was goed naar de klote. Alles netjes erop gezet, maar nog steeds niet vonken. Wat een ellende met dat ding... -O- :( :(
 
Zo, eindelijke nieuw vliegwiel in huis, oude was goed naar de klote. Alles netjes erop gezet, maar nog steeds niet vonken. Wat een ellende met dat ding... -O- :( :(

Grrr
Kut he zo'n probleemfiets.

Bobine nog goed? (even een andere lenen om te proberen?)
 
Zo heb vandaag mn CDI, bobine, en spoel afgeleverd bij Carmo Electronics in Helmond. Ze zullen alles meten en ook eventueel repareren, dus nu moet het goed komen. Ik had wel weer geluk vandaag, rij ik richting Helmond, stop ik om een auto van rechts voorrang te geven, knalt er een vrouwke uit Oost Europa ofzo (Nederlands kon ze in ieder geval niet), achterop mn wagen. Wat hebben we weer een geluk de laatste tijd.
Als troost heb ik maar een nieuwe kleren gekocht hiep hoi :)

fox-platinum-red-yellow.jpg
 
150 voor de broek, en 60 voor het shirt geloof ik. Maar heb wel wat korting gekregen gelukkig. Scheelt als je wat meer spul tegelijk koopt haha. Vind het wel een erg mooi pak moet ik zeggen. Mooier dan die drukke kermispakken die de laatste tijd zo hip zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zo heb vandaag mn CDI, bobine, en spoel afgeleverd bij Carmo Electronics in Helmond. Ze zullen alles meten en ook eventueel repareren, dus nu moet het goed komen. Ik had wel weer geluk vandaag, rij ik richting Helmond, stop ik om een auto van rechts voorrang te geven, knalt er een vrouwke uit Oost Europa ofzo (Nederlands kon ze in ieder geval niet), achterop mn wagen. Wat hebben we weer een geluk de laatste tijd.
Als troost heb ik maar een nieuwe kleren gekocht hiep hoi :)

[afbeelding]


Das altijd goed, verhaal schade.. :)

Ik heb er iig altijd leuk aan verdient.. :Y
 
Nou Con, je maakt me verlegen..

Maar ok, ik weet het.. Ik gun iedereen soms te veel.
En jij wilt niet profiteren van anderen, ook een goed doel in het leven.

Dus 25 euro.. Voor 4 setjes.

Ben ik weer te goed voor deze wereld, en jij bent bijna God..

Heb je mijn adres nog?
 
Je zou ook in een mxpert pak kunnen gaan rijden....is in ieder geval goedkoper....
Ufo 2011 broek met bijbehorend(bedrukt)shirt.Dus incl.naam en nummer....

Denken ze daalijk nog dat ik door jou gesponsord word _O- Is wel interresant het is niet persee meteen nodig maar binnekort wel als t zo ver is laat ik wel wat weten
 
Laatst bewerkt:
hierbij wil ik mijn transalp tekoop aanbieden hij is van het bouwjaar 2000 en heeft nu 31000 km op de teller staan de foto s komen later maar bieden mag altijd
 
In een RMZ TOPIC een Transalp te koop zetten, hoe durft je, en het mag ook nog niet eens!!! :( :( . Ga eens de forum regels lezen! -O- . tsjongejonguh :X
 
Nou...ok...dan wil ik in dit RMZ topic wel vermelden dat ik mijn RMZ te koop heb . . .

Foto zie bovenaan de bladzijde. .

Heb er amper op gereden en is echt zgan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan