SP1R
MF veteraan
Ik wil/heb beide.. als hij ooit weer rijdbaar isJihaa, eindelijk iemand die snapt dat een racemotor LICHT moet zijn in plaats van dat hij veel vermogen moet hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil/heb beide.. als hij ooit weer rijdbaar isJihaa, eindelijk iemand die snapt dat een racemotor LICHT moet zijn in plaats van dat hij veel vermogen moet hebben
Mja dat vroeg ik me ook af. Die remklauwhouder is wel sjiek maar die gaatjes in het frame... pfoe dat zou ik niet doen hoor.Hoeveel gram win je met die mini gaatjes?
Inderdaad.. als je voor de race naar de WC gaat ben je meer kwijt dan die gaatjes uit het frame. Verder leuk project, ben benieuwd.Mja dat vroeg ik me ook af. Die remklauwhouder is wel sjiek maar die gaatjes in het frame... pfoe dat zou ik niet doen hoor.
Dat zou zomaar kunnen die 103 PK, ze tunen naar verschillende regelementen en die van de TT zijn een beetje gek geloof ik. Moet een standaard ECU blijven of zoiets. Maargoed, mijn SV heeft inderdaad de door jouw genoemde wisseltruuk van nokkenassen ondergaan, en het middengebied voelt echt sterker, en dat is bij een SV al goed in standaard trim. Maar het heeft voor een Gen 2 geen zin geloof ik, die heeft eigenlijk die wisseltruuk er al standaard inzitten. Ik denk dat bij jou de uitlaat, iets met de airbox en goed afstellen al voldoende is voor 80PK@ supervet: Ja ze worden echt bizar opgefokt. Meen dat de JHS Sv supertin zelfs op 103 pk zat.
Voorlopig eerst zo maar tunen naar 80 pk gaat vrij eenvoudig en dan blijven ze ook betrouwbaar. Had jij 2e gen nokkenassen bij de uitlaat poorten gemonteerd ?
@ Supervet: Colin Chapman van Lotus. Precies mijn doel wat ik voor ogen heb voor dit kleine racertje...
Bij de 2e gen doen ze de inlaat cam naar de uitlaat en een Gladius cam naar de inlaat cam zodat je van de cam af bent met de laagste lift. Maar heb ook al is gehoord dat bij de inlaat niet veel te winnen is. Wat er van waar is durf ik je niet te zeggen.
80 pk zou al leuk zijn.
Die zag ik aankomen blijft wel een goeie opmerking natuurlijk, al denk ik dat deze lak wel gecompenseerd is door die 2 gaten in dat aluminium subframeVerf is allemaal gewicht hè
Wat denk je van Titanium / Aluminium . Bouten & Moeren . staat Super Mooi en LichtDie zag ik aankomen blijft wel een goeie opmerking natuurlijk, al denk ik dat deze lak wel gecompenseerd is door die 2 gaten in dat aluminium subframe
Goede tip.Die gaan er ook zeker in komen kawa ted maar daar is het nu nog wat te vroeg voor, ik heb nog niet eens alle spullen om hem aan het lopen te brengen dus om nu al me geld in titanium bouten te stoppen is niet echt handig, maar er zitten op diverse plekken al wel wat titanium en aluminium bouten in die ik nog had liggen. Ik heb namelijk bij me straat motor ook al heel veel bouten vervangen voor titanium. Komt goed.Wat denk je van Titanium / Aluminium . Bouten & Moeren . staat Super Mooi en Licht
Droog is de originele Sv 167kg, de cup racers zijn zo 160kg en ik heb voor mijn sv 155kg voor ogen maar als het kan nog minder uiteraard.Mooi project. Wat is je streef gewicht dat je wil halen/ besparen?