Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

sv 650 sneller??

svs

MF'er
10 jul 2005
209
0
Kapelle
Hoi, ik ben de trotse bezitter van een sv 650 s yos. uit 2005 en ik vind het een fijne machine maar........ zou het nog sneller kunnen, en dan bedoel ik geen power commander of een tandwiel, maar echt sneller ??

iemand een idee?


Edit
onderwerp aangepast:

tuning sv 650 middels Wiseco 700 CC Kit.

Naast de Yoshi uitlaat en het K&N Filter, komt er ook nog een PC op.

Binnenkort naar Ruud Frederiks in Goes, Updates volgen.

waarschijnlijk wordt voorste tandwiel weer orgineel. is nu erg nerveus in 1e versnelling
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #9
een 1000, die had ik kunnen verwachten
daar heb ik pas op gereden, maar dat wordt het niet.

wat meer pk's zou wel lekker zijn, een stuk of 10 ofzo

leuke site die raceshop
 
een 1000, die had ik kunnen verwachten
daar heb ik pas op gereden, maar dat wordt het niet.

wat meer pk's zou wel lekker zijn, een stuk of 10 ofzo

leuke site die raceshop

euhm, je wilt niet via een tandwiel of PC oid.
maar je wilt eigenlijk maar 10 pk erbij...
das een verschil dat je nauwelijks merk, thans na verloop van tijd...

zet er een ander uitlaat systeem op, open luchtfilters...
dat in combi met een PC die goed staat afgesteld, en je hebt je 10pk...
 
een 1000, die had ik kunnen verwachten
daar heb ik pas op gereden, maar dat wordt het niet.

wat meer pk's zou wel lekker zijn, een stuk of 10 ofzo

leuke site die raceshop
10 hele PK's wel

10 minuten rijden en je bent het weer gewend

In dit warme weer verlies je al 10pk, wacht maar tot het weer 10c wordt
 
als je voortandwiel grote wordt heb je juist meer toeren bij een lager snelheid, dus maar meer trekkracht.

Dat is niet wat ik mij herinner. Toen ik 16 was en met brommers aan het klooien was, is het eerste wat je deed het voortandwiel 1 a 2 tanden te vergroten of het achtertandwiel 1 a 2 tanden te verkleinen. Zo heb je minder toeren op een bepaalde snelheid.

Cor.
 


Kleiner voor = meer trekkracht & meer toeren en lagere snelheid bij zelfde toerental
Groter voor
 
platina boegietjes, en een turbocharger :D gaat wel lukken als je inlaat systeem verandert en oh ja rond de 1500 euro zo willen uitgeven voor andere onderdelen ao als een versterkte nokkenass en alle kleppen en rolelementjen ezv...

Andere moto zo als boven vermeld staat lijkt mij de beste oplossing toch veel succes met je project
 
Laatst bewerkt: