sv 650 sneller??

svs

MF'er
10 jul 2005
209
0
Kapelle
Hoi, ik ben de trotse bezitter van een sv 650 s yos. uit 2005 en ik vind het een fijne machine maar........ zou het nog sneller kunnen, en dan bedoel ik geen power commander of een tandwiel, maar echt sneller ??

iemand een idee?


Edit
onderwerp aangepast:

tuning sv 650 middels Wiseco 700 CC Kit.

Naast de Yoshi uitlaat en het K&N Filter, komt er ook nog een PC op.

Binnenkort naar Ruud Frederiks in Goes, Updates volgen.

waarschijnlijk wordt voorste tandwiel weer orgineel. is nu erg nerveus in 1e versnelling ;)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik het grotere voortandwiel weer terug breng naar orgineel, hij wordt nu wat erg onrustig in z'n 1ste :+

redbull :?
Ik denk dat je een groter achtertandiel bedoeld, of een kleiner voortandwiel.
Als die zelfs onrustiger word met een groter voortandwiel dan heb je wel erg veel power erbij.

Maar gezien je post bedoel je kleiner denk ik :)
 
"Meer vermogen" is zo'n ruim begrip. Je moet eerst kijken wat je er mee wil doen. Wil je alleen de topsnelheid verhogen voor rechtdoor op de snelweg? Dan maakt het niet uit hoeveel je er bij trekt, dan ben je er echt zo maar aan gewend zodat je nog meer wil. Of wil je harder de bochten om en uitaccelereren? In het eerste geval kan je al harder gaan als je een groter voortandwiel of kleiner achtertandwiel (of beide) pakt. Als je harder door de bochten wilt en wilt accelereren dan draai je het gewoon om. Goedkoop en efficient.

Nog beter is om een racecursus te doen (CRT/motorextra/knmv), dat levert vaak veel meer snelheid op. Daar leer je de pk's te gebruiken en op het asfalt te drukken. De rijder bepaald uiteindelijk hoe hard er gereden wordt en een goede coureur rijdt op een slechte motor vaak harder dan een slechte coureur op de nieuwste en snelste supersport...

mzzl

Zo is het, maar opvoeren is gewoon leuk! *O*
 
Ik denk dat je een groter achtertandiel bedoeld, of een kleiner voortandwiel.
Als die zelfs onrustiger word met een groter voortandwiel dan heb je wel erg veel power erbij.

Maar gezien je post bedoel je kleiner denk ik :)

goeiemoggel,
inderdaad bedoel ik groter voor, ik was nog niet wakker denk ik.

gisteren 15 tands weer terug gezet voor, dat reed best lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan