SV1000 topic deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.

GRABIT

820-grabit_pro.jpg


Zelf geen ervaring mee, TELL SELL gooit je er dood mee, maar misschien zegt dat al genoeg.....geen idee dus of zoiets werkt...

grabitscrwkit.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook gezien maar ik kan daar moeilijk bij met een boormachine vanwege me voorvork en kuip. Tevens is het een security torx met een puntje in het midden :(

Denk dat het dan slijpen wordt aangezien de kop bol is dan kan je hem niet pakken met een tang.
 
Heb het ook gezien maar ik kan daar moeilijk bij met een boormachine vanwege me voorvork en kuip. Tevens is het een security torx met een puntje in het midden :(

Denk dat het dan slijpen wordt aangezien de kop bol is dan kan je hem niet pakken met een tang.

wil het met een kleine dunne (plaatwerk) beitel, kun je de bout eruit tikken.
gebeurt regelmatig bij mij in de werkplaatst.
 
Heb het ook gezien maar ik kan daar moeilijk bij met een boormachine vanwege me voorvork en kuip. Tevens is het een security torx met een puntje in het midden :(

Denk dat het dan slijpen wordt aangezien de kop bol is dan kan je hem niet pakken met een tang.

Dat is mooi klote, succes iedergeval!
 
wat gaat er niet lukken dan.. Heb het zelf ook gedaan met een uitlaat. Had er 1 gekocht met flinke schade voor 15 euro op marktplaats en aan beide zijden ingekort.

Ik heb geen lintzaag gebruikt maar heb de uitlaat los gehaald zodat ik een lege pijp had en vervolgens tape rondom geplakt zodat ik een gelijke lijn rond om had lopen. Met een ijzerzaag netjes langs tape gezaagd. Vervolgens even veel van de geperforeerde binnen buis afgehaald en demperwol wat afgesneden.

hoppa weer eindkapje er voor houden en gaatjes aftekenen even gaatjes boren en weer in elkaar zetten. Was bij mij echt nog geen 20 min en het zag er uit alsof het zo hoorde.

Dat klinkt al een stuk gemakkelijker ! En hoe zet je hem dan weer vast ?
 
Helaas.., één automobilist die zijn doppen en/of verstand niet goed gebruikt en na één maand het einde van de SV...

Zoals te zien op foto 3 en 6 werd ik van achteren aangereden door een Passat, zie foto 5. Deze werd op zijn beurt weer van achteren aangereden door een bouwvakkersbusje, zie foto 7. Geen schuld bij mij dus, maar of ik alles vergoed krijg moet ik nog maar afwachten.

Gelukkig zelf nauwelijks wat aan overgehouden, alleen wat stijve schouders.

foto 1
full

foto2
full

foto3
full

foto4
full

foto5
full

foto6
full

foto7
full
 
Laatst bewerkt:
Het achterwiel is er uit *O*

De oorzaak van de kromme as is ook gevonden, ik denk dat mijn vermoeden van het warmgelopen lager toch juist blijkt te zijn. of eigenlijk is het lager niet warm gelopen, maar vast gelopen

een paar slechte fotootjes:
Afb052.jpg

Volgens mij horen hier meer kogels in te zitten O-)



Afb053.jpg

ah, daar zit er volgens mij eentje :+
Bus is tevens niet meer volledig rond


Ik denk dat ik toch wel een beetje geluk heb gehad dat de as het niet tijdens het rijden begeven heeft.
 
Laatst bewerkt:
vandaag bij hyperpro me origineele vering laten afstellen ( is geheel gratis )
merk al goed verschil

dit weekend in duitsland goed uittesten :P
daarna de progressieve veren er in en dan op naar belgieje voor test nr 2 :)
 
Helaas.., één automobilist die zijn doppen en/of verstand niet goed gebruikt en na één maand het einde van de SV...

Zoals te zien op foto 3 en 6 werd ik van achteren aangereden door een Passat, zie foto 5. Deze werd op zijn beurt weer van achteren aangereden door een bouwvakkersbusje, zie foto 7. Geen schuld bij mij dus, maar of ik alles vergoed krijg moet ik nog maar afwachten.

Gelukkig zelf nauwelijks wat aan overgehouden, alleen wat stijve schouders.

foto 1
[afbeelding]
foto2
[afbeelding]
foto3
[afbeelding]
foto4
[afbeelding]
foto5
[afbeelding]
foto6
[afbeelding]
foto7
[afbeelding]


:o dam wat een pech idd gelukkig kwam je er goed vanaf :)
 
Helaas.., één automobilist die zijn doppen en/of verstand niet goed gebruikt en na één maand het einde van de SV...

Zoals te zien op foto 3 en 6 werd ik van achteren aangereden door een Passat, zie foto 5. Deze werd op zijn beurt weer van achteren aangereden door een bouwvakkersbusje, zie foto 7. Geen schuld bij mij dus, maar of ik alles vergoed krijg moet ik nog maar afwachten.

Gelukkig zelf nauwelijks wat aan overgehouden, alleen wat stijve schouders.

foto 1
[afbeelding]
foto2
[afbeelding]
foto3
[afbeelding]
foto4
[afbeelding]
foto5
[afbeelding]
foto6
[afbeelding]
foto7
[afbeelding]


Onheil klote zeg ! -O- -O- :(
 
tering, heb nu 5 jaar een sv.. maar nog nooit 1 totallos gezien :/

Painfull..

Goodluck en hoop op de centuh :Y
 
Laatst bewerkt:
Het achterwiel is er uit *O*

De oorzaak van de kromme as is ook gevonden, ik denk dat mijn vermoeden van het warmgelopen lager toch juist blijkt te zijn. of eigenlijk is het lager niet warm gelopen, maar vast gelopen

een paar slechte fotootjes:
[afbeelding]
Volgens mij horen hier meer kogels in te zitten O-)



[afbeelding]
ah, daar zit er volgens mij eentje :+
Bus is tevens niet meer volledig rond


Ik denk dat ik toch wel een beetje geluk heb gehad dat de as het niet tijdens het rijden begeven heeft.

zo is het gelukt.. was wel even wat klooien denk ik of niet ?
 
Helaas.., één automobilist die zijn doppen en/of verstand niet goed gebruikt en na één maand het einde van de SV...

Zoals te zien op foto 3 en 6 werd ik van achteren aangereden door een Passat, zie foto 5. Deze werd op zijn beurt weer van achteren aangereden door een bouwvakkersbusje, zie foto 7. Geen schuld bij mij dus, maar of ik alles vergoed krijg moet ik nog maar afwachten.

Gelukkig zelf nauwelijks wat aan overgehouden, alleen wat stijve schouders.

foto 1
[afbeelding]
foto2
[afbeelding]
foto3
[afbeelding]
foto4
[afbeelding]
foto5
[afbeelding]
foto6
[afbeelding]
foto7
[afbeelding]

Zo de knetter zeg !! het had ook anders kunnen aflopen tussen twee auto's in maar je had waarschijnlijk voldoende afstand tot de auto voor je. De motor ziet er niet zo best meer uit nee :( maar ja toch blij zijn dat je zelf niets ergs hebt toch..behalve een gebroken hart van je sv'tje dan.
 
Helaas.., één automobilist die zijn doppen en/of verstand niet goed gebruikt en na één maand het einde van de SV...

Zoals te zien op foto 3 en 6 werd ik van achteren aangereden door een Passat, zie foto 5. Deze werd op zijn beurt weer van achteren aangereden door een bouwvakkersbusje, zie foto 7. Geen schuld bij mij dus, maar of ik alles vergoed krijg moet ik nog maar afwachten.

Gelukkig zelf nauwelijks wat aan overgehouden, alleen wat stijve schouders.

foto 1
[afbeelding]
foto2
[afbeelding]
foto3
[afbeelding]
foto4
[afbeelding]
foto5
[afbeelding]
foto6
[afbeelding]
foto7
[afbeelding]

Kut man! -O- met jou alles ok :? stijve schouder valt mee, maar wellicht dat je er nu meer last van hebt nu de adrenaline weg is en er een nachtje rust over heen is gegaan.
 
Laatst bewerkt:
zo is het gelukt.. was wel even wat klooien denk ik of niet ?
Eerst met draadzaag geprobeerd, dat was niets. Toen toch maar met de haakse slijper met een heel dun schijfje, dat ging uiteindelijk beter.

Het lager is vastgelopen en de as is in de binnenschaal gaan draaien, op de plek zit ook een bobbel waar de as dus vervormd is. deze had er nooit op de normale manier uitgekomen :N
 
Helaas.., één automobilist die zijn doppen en/of verstand niet goed gebruikt en na één maand het einde van de SV...

Zoals te zien op foto 3 en 6 werd ik van achteren aangereden door een Passat, zie foto 5. Deze werd op zijn beurt weer van achteren aangereden door een bouwvakkersbusje, zie foto 7. Geen schuld bij mij dus, maar of ik alles vergoed krijg moet ik nog maar afwachten.

Gelukkig zelf nauwelijks wat aan overgehouden, alleen wat stijve schouders.

foto 1
[afbeelding]
foto2
[afbeelding]
foto3
[afbeelding]
foto4
[afbeelding]
foto5
[afbeelding]
foto6
[afbeelding]
foto7
[afbeelding]

Holy crap, sterkte man, dat is mooi klote zeg!!! Gelukkig is het niet je schuld en kan je denk ik wachten op je dag-waarde, maar je gaat er helaas altijd op achteruit.....succes met de pijntjes en alles, mooi dat je niks ernstigs hebt.

....had je altijd al van die high-mounts willen hebben :+

p.s: mazzel dat je niet geraakt ben door tegemoet komende auto's ofzo....je viel daar denk ik net de verkeerde kant op.... :/
 
Laatst bewerkt:
Eerst met draadzaag geprobeerd, dat was niets. Toen toch maar met de haakse slijper met een heel dun schijfje, dat ging uiteindelijk beter.

Het lager is vastgelopen en de as is in de binnenschaal gaan draaien, op de plek zit ook een bobbel waar de as dus vervormd is. deze had er nooit op de normale manier uitgekomen :N

sjonge jonge ja dat kan vies tegen zitten dan. Denk je even snel je wiel eruit te halen |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan