SV1000 Topic DEEL VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat weet ik, maar het is wel leuk. :)

Misschien toch maar wat minder gaan doen, heb geen zin in olie op de achterband...
daarom maak ik geen wheely meer... heb daar ook last van gehad en nadat ik een paar keer een te laag oliepeil heb gehad heb ik maar besloten om niet meer te wheelyen,

of was het de leeftijd..... :+
 
Laatst bewerkt:
ff een fotootje van mijn BMW-stekker.

full
 
Ja, ok.

Ik ben alleen bang dat op die plek voor mij het stuur in de weg gaat zitten, de stekker van de MiepMiep is nogal lomp ;)

Ik ga wel ff een keer passen :)
 
Gisteren een kleine 380km in de Eifel (Duitsland) gaan rijden! Heerlijk op zo'n doordeweekse donderdag, dan is het lekker rustig op de baan!

Maar maar maar, voelde onderweg al dat er "iets" niet goed zat achteraan. Hij was me te onstabiel. Waren het de lagers? Of misschien de achterveer? Zou het wiel los staan? Ik voelde me m.a.w. niet goed op de motor!

Maar, nee, hoor! Eens in Duitsland aangekomen werd het erger en erger, en kwam het verdict: LEKKE BAND, shit! En dat met m'n nieuwe Pilot Power 2CT waar ik amper 80km mee gereden had. Het was namelijk z'n allereerste ritje!

OK, ik dus op m'n 1000ste gemakje (4 knippers op) naar een benzinestation gereden, daar weer de band op druk gezet (zat nog 0,3 kilo op!) en zo het gaatje gevonden. Tevens ook geinformeerd naar een lokale bandboer...

Een paar kilometer verder bij de bandenbooer aangekomen... wil die man m'n band niet maken, hij werkt enkel aan auto's en beweert dat een wiek/stop in Duitsland niet mag en beweert ook er het gereedschapo niet voor te hebben! LUL!

Hup, maar weer naar een ander benzinestation gesukkelt en opnieuw de vraag gesteld. Gelukkig wist die een kerel met een Diahatsu garage die na z'n werkuren ook aan motoren zou knutselen. En dat op een luttele 500 meter verder.

Super gast! Onmiddelijk grapkes maken, lachen... en nog geen 5 minuten later was mijn MPP al gemaakt. Een wiekje er in getrokken en hup... ik kon weer gaaze geven!!!

Al bij nog een super dagje gehad, veel en leuk gereden, heerlijke bochten en achteraf nog een verhaal ook...
 
wij repareren geen (motor)banden. Het schijnt echt niet goed te zijn, en vooral een plug/paraplutje/wiekje Het beste is om de band te laten plakken. band van de velg af. en in de binnen kant een plakkertje plakken. dat is verweg het veiligste!

Ik zou zelf niet met een plug rijden, dan plak ik hem liever.


@El Rojo, have fun morgen! *D
 
Ik merk elk ritje weer dat mijn linker knippers sneller knipperen dan mijn rechter. ;)

wat ik ervan geleerd heb, is dat het orginele relais alleen goed werkt onder extact de standaard belasting, dus 2x gloeilampen, en sneller knipperen als dit veranderd.

dit is om aan te geven dat er mogelijk een lampje kapot is....
 
I'm back !!!

Twijfel was snel weg toen ik de motor zag en al helemaal toen hij gestart werd en ik er op mocht :}

105th5x.jpg


lekker gepimpt door vorige eigenaar ook, das leuk meegenomen :P
 
wat ik ervan geleerd heb, is dat het orginele relais alleen goed werkt onder extact de standaard belasting, dus 2x gloeilampen, en sneller knipperen als dit veranderd.

dit is om aan te geven dat er mogelijk een lampje kapot is....

Bij mij is er een weerstand naar zijn grootje, dus er moet een nieuwe komen. Weet alleen nog niet welke er nu inzit, en de huidige zit vastgelijmd op het frame, dus ik kan niet kijken bij de weerstand voor de rechterkant.

I'm back !!!

Twijfel was snel weg toen ik de motor zag en al helemaal toen hij gestart werd en ik er op mocht :}

[afbeelding]

lekker gepimpt door vorige eigenaar ook, das leuk meegenomen :P
Gefeliciteerd! *O*
leuk ding, alleen die sinterklaas muts zou er bij mij snel af zijn. :P
 
11ryvbb.jpg


en hoe moet ik dan al die brave kindjes bezoeken in december ??

:P

Ben blij dat ik er terug één heb, was al direct kicken gisteren tijdens eerste verkenningsvlucht })
 
eergisteren en gisteren naar TT Assen geweest (VIP kaarten)

morgen op de motor en vrouwtje vakantie via een omweg naar de Dolomiten (1 dag nog naar Gardameer) en weer terug naar huis via de Stelvio pas. *O*
ik zie je over 2 weken weer. :W
full
 
Hé Speedy,
Hele fijne vakantie. Je gaat echt genieten in de Dolo's.

Maarrrrrrrrr, ik heb het gevoel dat je je tassen om moet draaien. Het ziet er namelijk uit alsof ze aan de achterkant de uitlaten gaan raken. En als het goed is hebben de tassen een laag gedeelte (voor waar de uitlaat hoog komt) en een hoog gedeelte.
Zou ook gezichtsbedrog kunnen zijn.
 
Hé Speedy,
Hele fijne vakantie. Je gaat echt genieten in de Dolo's.

Maarrrrrrrrr, ik heb het gevoel dat je je tassen om moet draaien. Het ziet er namelijk uit alsof ze aan de achterkant de uitlaten gaan raken. En als het goed is hebben de tassen een laag gedeelte (voor waar de uitlaat hoog komt) en een hoog gedeelte.
Zou ook gezichtsbedrog kunnen zijn.


ze moeten normaal ook andersom, maar ze raken de uitlaten niet
de zit positie is hierdoor beter met name de steps.
bedankt jongens, tot over 2 weken :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan