Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicked

MF veteraan
11 mrt 2007
22.135
3
Haarlem
WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL VII


Geschiedenis:

SV 1000 Topic deel I
SV 1000 Topic deel II
SV 1000 Topic deel III
SV 1000 Topic deel IV
SV 1000 Topic deel V
SV 1000 Topic deel VI


Agenda:

In de planning:
SV1000 BBQ 2010
klik hier voor de data



oude agendapunten:
SV1000 BBQ 2009 omgeving Emmen
6 September 2009
[img=150]http/www.kerdavo.be/v6/cms/images/stories-v6/Activiteiten/bbq%20foto.jpg[/img]​


Impressie SV1000:

Sites

Magazine

Accessoires Sv1000:

Led verlichting

Kettingen o.a.

Free Manuals

Spiegels met knippers

Uitlaten

Divers


  • Specs
  • ...

Technisch:

Performance


Oplossingen bij FI problemen

Demonteren van SV kont
Info mbt SBK stuur
  • Lengte stalenremleiding, +/- 73 - 75 cm
  • Lengte koppelingskabel +/- 100 - 103 cm
  • Ps.: altijd ook zelf nameten

Tips

Led Verlichting
  • "Het nadeel van knipperlichten in led vorm is dat het te snel knipperd. Dit kan worden opgelost met 4 goudkleurige weerstanden, twee per kant en in serie parallel geschakeld. Deze zijn o.a. te koop bij Safe."

    Met dank aan Michel S.
  • Schema'tje
    Met dank aan SV.Wim

De leden:


BBMJ


mods: Bellypan (origineel), Stalen remleidingen, Andere spiegels, LED knippers voor, LED achterlicht met geïntegreerde knippers, Undertail, 2 koplampen, Laser uitlaten, SV1000 radiator cover, Seat cover, Striping op de velgen.


El Rojo



Endendijk-Racing

linkie plat?

Mods: Stalen remleiding, Zero Double ruitje, Tail Tidy Kentekenplaat houder, Wit Led knipperlicht achter incl. pinkers, Glad gemaakte kont boven en onder, Ingebouwde Tom Tom V2, Vergrootte buddy ruimte ( computer verplaats, beugels verplaats enzo ), Brembo 19RCS Rempomp


Euforia
total loss


gjvh



Madmike80



Marky Mark

linkie plat?


Michel S



Misplaced

linkie plat?


Pilatus23



Raysv1000s



SnelleWilly


Mods: blauwe voetsteuntjes, blauwe strip van boven op het scherm, blauwe bouten voor het scherm en tankdop, bar-end spiegeltjes, duo seatcover, en een rossi sticker.


Speedy Twin




SgeraldV



SV. Wim



SV1000piet



Toffe-peer


mods: hyperpro veren voor en achter, Laser duotech, MRA dubble bubble ruitje, Stalen remleidingen, Korte kentekenplaathouder, Led knipperlichten, Fender extenda,Crashpads.


TwoDegrees



Ufootje



^Viper





Het verschil tussen de N en de S:

2003-model


2003 - > 2004 model
 
Laatst bewerkt:
JEEEEJ !!! NIEUW DEEL!!!!


"Het stemmen voor de datum heeft geen zin meer, maar je kan je nog wel aanmelden voor 6 september!"

precies...
 
Laatst bewerkt:
wat wordt veel gepraat op dit topic.
goede zaak



Topic VI:

Gestart: 25 maart 2009 11:08
Gestopt: 21 juli 2009 11.:0 ....

Dus ongeveer 4 maand. Het MF-OOST topic doen ze er ongeveer een 1 tot 2 maand over ofzo.....dat is ook niet echt leuk moet ik zeggen, erg druk.....
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #6


Topic VI:

Gestart: 25 maart 2009 11:08
Gestopt: 21 juli 2009 11.:0 ....

Dus ongeveer 4 maand. Het MF-OOST topic doen ze er ongeveer een 1 tot 2 maand over ofzo.....dat is ook niet echt leuk moet ik zeggen, erg druk.....
Het MFH (haarlem) topic doet er gemiddeld 2,5 DAG over om een topic te vullen...

Dat is niet leuk meer.
 
volgende deeltje al weer! yeaaaah!! :D


[me="^Viper"]meld zich weer![/me]

 
Laatst bewerkt:
Leuk nieuw deeltje.

Nog even over dat gevalletje in Italie,

In een rechtse bocht lagen een paar stukje rots van ongeveer 3cm een paar kunnen ontwijken maar bij 1tje gleed het achterwiel weg even controle kwijt daarna terug sturen naar eigen weghelft de zijkant van een auto beschadigd en achter de auto van de motor afgevallen in het grind.Motor is daarna nog zo'n 10mtr naar beneden geschoven door het gras en over de stenen.Dit alles met een snelheid van 35-40km.
Motor was daarna zogoed als totalloss.

Gelukkig was ik allrisk verzekerd.

Zelf alleen wat spierpijn de volgende dag.Hulde aan Akito!!

Omdat ik veroorzaker was van de aanrijding kreeg ik 375euro boete en ben 1.5 mnd mijn rijbewijs kwijt geweest.
 
drie dubbel auw
 
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooooit!


Jongens, ik heb maandag mijn motor gesynchroniseerd(gas kleppen), Want hij trilde zo bizar. maar wat een verschil. hij is weer super rustig. Trekt sneller op. Heb m`n oude vermogen terug. en damn! ik ben vrolijk..

Ik was serieus al om me heen aan het kijken voor een gsx r750... Maar nu m'n sv weer een fijne motor is, gaat'ie nog lang niet weg!


Time to go. mzzols!
 


Ook weer gevonden na een paar dagen niet online te zijn geweest.
Tsjonge jonge wat gaat het snel. hihihi

Hee die Michel......had je nog plannen de bike te verkopen of ben je genezen? (of heb ik het verkeerd?)


hallo ben de zoon van speedy, mijn pa had nieuwe bandjes eronder en dacht laat ik de randjes er maar ff afrijden haha ff gummen bij cert [afbeelding]

Hee zoon van speedy!!! Welkom in het nieuwe deel, wat een binnenkomst...netjes....


Goh...dat is apart.....goed 1.5 maand had je ook nodig natuurlijk om ff weer bij te komen en een nieuwe bike te zoeken haha.....gelukkig dat je allrisk was...

hallo iedereen
ik ben er ook weer bij.

, hoi!!! Mooi zo en blijven plakken he
 
Laatst bewerkt:

Oei....gsx r 750.......dat is toch ook wel mooi , maar gelukkig dat dat je er toch vanaf ziet .........

Ik ben vandaag onwijs brak.....gisteren iets te gezellig en iets teveel bier voor de dinsdagavond..... .......
 

goede morguh

het belangtijkste is dat je zelf er goed van afgekomen bent.
de rest is zwaar kloten, ondanks dat je goed verzekerd bent kost je toch meestal wel geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.