Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb ik zo afgesteld (stationair schroef onder je tank) zo heeft ie veel minder motor rem en dat is fijn, achterwiel blokkeert minder snel. plus hij loopt veel soepeler onderin en pakt mooier op zonder schokken, wel zo fijn in korte bochtjes of op een rotonde.waarom loopt hij 2000 toeren stationair?
Heeft mijn fiets ook een beetje. Heeft met de afstelling te maken als je het mij vraagt.Dank voor de antwoorden! Vandaag ff lekker gereden en de motor is niet uitgevallen, hij had idd al tijdje stil gestaan. Nog even de halve draai en 8jes geoefend, ging me toch een stuk minder makkelijk af als op mn lesmotor haha..
Het valt me trouwens op dat wanneer ik tijdens het rijden (+/- 50-70 km/u) vol gas geef, de motor eerst even afremt (in elkaar duikt) voordat ik een schop onder mn kont krijg en vooruit vlieg.. Is dit normaal? Als ik het gas iets meer doseer gebeurt het niet, maar soms kan het wel handig (of leuk) zijn om in 1 ruk het gas open te trekken..
moet ie maar tegen kunnen. vind het geen probleem2000rpm is te veel, ondanks de "voordelen". ik zou het op 1500rpm houden, zit je so wie so 100-200rpm meer dan normaal.
...
2. Hij start met deze temp. prima zonder choke. Raden jullie aan om de choke dan niet te gebruiken? En (hoe lang) blijven jullie na het wegrijden op een laag toerental rijden? Ik heb wel ns gehoord dat je koppelingsplaten krom kunnen trekken als je de motor de 1e 10 min teveel toeren laat maken. Of is dit alleen in de winter zo?
Thanks alvast!
dat inhouden heeft te maken met het feit dat tie teveel bezine krijgt en te weinig lucht. hij verzuipt eigenlijk een beetje. (is mij verteld). die van mij heeft nu dyno kitje en uk heb er geen last van.
enne
" volgens komt het doordat je achterveer induikt"
mooi ding ennuh welkomEven kort melden in het SV-650S topic
Ergens in maart in het vorige topic mij eens gemeld over de mogelijke issues met olielekkage van de SV, omdat we één konden aanschaffen die wat lekte.
Destijds de gok genomen. Lekkage werd veroorzaakt doordat er simpelweg te veel olie in het carter zat. Via een injectiespuit en een slangetje het teveel er uit gehaald, en sindsdien is onze nieuwe aanwinst droog.
Even twee fotootjes van "Soesje" zoals hij nu liefkozend in onze familie is genoemd. En wel voor en na een mini-makeover.
Voor;[afbeelding]
Na;[afbeelding]
Na bestelling een forse tijd op de Takkoni demper moeten wachten, maar het was het wachten waard. Het geluid zonder de dB killer is overdonderend!! Met dB killer is het geluid duidelijk mooier dan de originele pijp, maar wel bescheiden genoeg.
Verder rimstriping er op gezet, kötklusje om het goed te doen, maar het zit er redelijk strak op (niet te dicht bij kijken)
De Motor is eigenlijk van m'n vriendin maar ik heb 'm ook al een paar keer mee gehad, in plaats van m'n eigen ZX. Heerlijke gooi en smijtfiets. De nieuwe eigenaresse is er al een Elfstedentocht en een VRO1 verder mee, om als heropstapster weer wat meer motorgevoel te kweken en tot nu toe is ze zeer tevreden met de Soes.
Freez
eerste keer dat ik die uitlaat zie; ziet er goed uit
rimstriping is geel? of is dat de reflectie?
Even kort melden in het SV-650S topic
Ergens in maart in het vorige topic mij eens gemeld over de mogelijke issues met olielekkage van de SV, omdat we één konden aanschaffen die wat lekte.
Destijds de gok genomen. Lekkage werd veroorzaakt doordat er simpelweg te veel olie in het carter zat. Via een injectiespuit en een slangetje het teveel er uit gehaald, en sindsdien is onze nieuwe aanwinst droog.
Even twee fotootjes van "Soesje" zoals hij nu liefkozend in onze familie is genoemd. En wel voor en na een mini-makeover.
Voor;[afbeelding]
Na;[afbeelding]
Na bestelling een forse tijd op de Takkoni demper moeten wachten, maar het was het wachten waard. Het geluid zonder de dB killer is overdonderend!! Met dB killer is het geluid duidelijk mooier dan de originele pijp, maar wel bescheiden genoeg.
Verder rimstriping er op gezet, kötklusje om het goed te doen, maar het zit er redelijk strak op (niet te dicht bij kijken)
De Motor is eigenlijk van m'n vriendin maar ik heb 'm ook al een paar keer mee gehad, in plaats van m'n eigen ZX. Heerlijke gooi en smijtfiets. De nieuwe eigenaresse is er al een Elfstedentocht en een VRO1 verder mee, om als heropstapster weer wat meer motorgevoel te kweken en tot nu toe is ze zeer tevreden met de Soes.
Freez
Hierna nog een kort ritje gemaakt, net op tijd binnen voor de regen. Maar nou hield m'n km teller er plotseling mee op Een km oid later begon ie op en neer te stuiteren, alsof ie af en toe wel signaal kreeg.
Iemand dat eerder gehad? Misschien vocht in een stekker door het wassen? Welke stekker is verdacht, en kun je daar een beetje bij bij een S versie?
Wassen is niet met de Karcher oid gedaan, gewoon zachte sproei water en spons.
Even kort melden in het SV-650S topic
Ergens in maart in het vorige topic mij eens gemeld over de mogelijke issues met olielekkage van de SV, omdat we één konden aanschaffen die wat lekte.
Destijds de gok genomen. Lekkage werd veroorzaakt doordat er simpelweg te veel olie in het carter zat. Via een injectiespuit en een slangetje het teveel er uit gehaald, en sindsdien is onze nieuwe aanwinst droog.
Even twee fotootjes van "Soesje" zoals hij nu liefkozend in onze familie is genoemd. En wel voor en na een mini-makeover.
Voor;[afbeelding]
Na;[afbeelding]
Na bestelling een forse tijd op de Takkoni demper moeten wachten, maar het was het wachten waard. Het geluid zonder de dB killer is overdonderend!! Met dB killer is het geluid duidelijk mooier dan de originele pijp, maar wel bescheiden genoeg.
Verder rimstriping er op gezet, kötklusje om het goed te doen, maar het zit er redelijk strak op (niet te dicht bij kijken)
De Motor is eigenlijk van m'n vriendin maar ik heb 'm ook al een paar keer mee gehad, in plaats van m'n eigen ZX. Heerlijke gooi en smijtfiets. De nieuwe eigenaresse is er al een Elfstedentocht en een VRO1 verder mee, om als heropstapster weer wat meer motorgevoel te kweken en tot nu toe is ze zeer tevreden met de Soes.
Freez
zoek lekker een ander deze kan blijkbaar niks goed doenDat wordt zo WEER eens de dealer bellen
motor in z'n vrij bij het stoplicht?
motor in z'n vrij bij het stoplicht?
yupz @ maastricht staan die dingen op de snelweg. En der stond zo rij (had daarvoor al dik 200 km op de snelweg gereden) dus wilde ff m'n linkerhand vrij hebbe . Gaat ie niet in z'n N
@ dutchy, bij deze dealer hebbik nog 6 maanden garantie Dus beetje zonde om naar een andere te gaan. Daarbij koop ik hier iig geen andere fiets meer.
In de Eifel reed die 1:10 normaal 1:13 en de rijder die achter me reed haalde me plots in. Eenmaal bij de bezinepomp ( ) zei die dat ie pijn in z'n kop kreeg van de uitlaatgasse wat uit m'n uitlaatje kwam. Ding walmt als de malle...