Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

SV650 '99-'02 topic deel 12 "the twin edition"

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeXuS -Sv-

MF veteraan
25 jul 2007
3.738
10
Spanbroek


het deel waarin :

* Aoleks eindelijk gaat assembleren
* er een echte bbq gaat komen
* Super sv een vrouw ontmoet
* Famm en Sjambek iets met drank en blonde chicks gaan doen
* requiem ook weer eens op een meeting komt



Onze rijke mf historie
Oude SV topic
Oude SV topic 2
Oude SV topic 3
Hét GROTE SV650S 1999-2002 Topic deel 4
Hét grote sv650S '99-02 Topic deel V
Het grote SV650S '99-'02 Topic deel VI
Hét grote SV650S '99-02 topic: deel 7
Hét grote SV650S '99-02 topic deel 8
SV650 '99-'02 topic deeltje 9
SV650 '99-'02 topic deeltje 10
SV650 '99 - '02 topic deel 11 "De X-rated bbq"


Technische specificaties:
Motor: 4-takt, watergekoeld, DOHC, 2 cilinder in V-vorm, 645cc
Koppel: 64Nm @ 6400rpm of 55Nm @ 6400rpm
Vermogen:72 pk @ 8400rpm of 34 pk @ 8400rpm

Handige websites

zelf sleutelen
- Bluepoof
- Sv service manual 1
- Sv service manual 2

Onderdelen
- Optitune
- Goparts
- Motorgoedkoop
- bike-design
- metisse
- whaccessories
- gimbel-motorradtechnik
- Ebay sv racing parts
- Mega moto
- Superbikestore
- japparts


Kuipwerk
- Poly26
- Espace-tuning
- Mdi
- kompo-tech
- Airtech

2e handsonderdelen
- motorparts-online

Overigen
- technische info SV650
- kleur codes sv650
- passende achterveren

Sv rijders
























































































































EX Sv rijders





 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #3
wil iedereen die een andere foto of zelfs nog niet eens in de OP staat me ff PMén dan hoef ik tenminste geen pagina's te doorzoeken straks
 
Moet eerst nog even nieuwe foto's maken van na de koplamp mod
Zal ze naar je PM-en als ze gemaakt zijn.

Oh ja, even zwaaien
 
btw, denk je alles gehad te hebben .... is me nokkenas spanner kapot.... weet nog niet of het de voorste of de achterste is maar goed, is wel klote...
 


HEEEAAAHHH

Ook in dit topic


* Lexus zoekt zijn konijn
 
Laatst bewerkt:
Hihi, bent er vroeg bij
jemig.... als jij en ik iets moeten gaan doen met blonde chicks (ik hou echt niet van blonde chicks, mag t ook een brunette, of beter, een rooie zijn??) en bier gaan doen, mag ik wel oppassen dat t geen kinderporno wordt...
IEEEKKS, je bent 10 jaar jonger dan ik....
 

Jij bent 10 jaar OUDER dan hem

ene wil jij me dan helpen met een vrouw???
 
kweet niet of ik vrijdag op de meeting kom...bmw is stuk (cardankrans kaput) en de sv is ook verkankert, valt uit als je de koppeling intrekt, uitlaat ploft, hij houd in als je gas geeft en op deellast, en hij schakelt ontzettend stroef...


en het enige wat ik gedaan heb is me stuur aan bijde kanten 2 cm korter gemaakt en me herriepijp er weer onder geschroeft echt wtf waar komt dit vandaan...kuthok

owhja hij afgelopen week ook al 2 x niet starten omdat de accu leeg was. echt dat hok gaat zohard de verkoop in na de zomer
 
Laatst bewerkt:
@ Lexus. Dat van die twin edition valt trouwens wel dubbel op te vatten hè

@Dutchy: Relax. Haal even diep adem.
Ga nu eens troubleshooten. Klinkt alsof de carburateurs even nagekeken moeten worden. Dat van het schakelen.. Probeer je koppeling eens af te stellen
 
Naja, brunette mag ook en ik ben misschien wel 10 jaar jonger dan jou maar goed, 20 thats legal!
 
Laatst bewerkt:
Hier ook maar ff melden, stond in het vorige topic geen linkje hierheen, of keek ik er overheen?

Heb sinds gisteren dit in de schuur staan, dus de SV staat een beetje zielig achterin nu
 
Laatst bewerkt:
@rich
waarom eigenlijk de overstap naar de gixxer ?
Wil niet zeggen dat ik alles uit de SV kan halen, maar ga wel tegen dingen als vering, remmen en grondspeling enzo aanlopen. Dan kun je er een dikke gixxer voorvork enzo in hangen, of een complete gixxer kopen.
Wil wat vaker een rondje circuit doen, dan is een standaard SV leuk, maar echt vlot kom ik er niet mee rond.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.