sxv topic III = 3

gefeliciteerd
je zou em zelf naar huis kunnen rijden via de rivierdijkjes
binnendoor en je hebt dezrlfde fun als de ss, maar dan met minder snelheid
propbeer wel het voorwiel aan de grond te houden, want dat is artikel 5 |(
 
Laatst bewerkt:
Top Shotta, het enige wat je overhoudt na 200km rijden is een zere reet :P
Dat zadeltje gaat als een string tussen de bilnaad zitten :+
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor alle reacties! Ben ook erg blij met de fiets! Dat wordt vegen/gummen/wheeliën! })

Ik heb waarschijnlijk een motortrailer kunnen regelen en ga 'm, als alles goed gaat, vrijdag ophalen. Is toch een stukje relaxter dan 200 km binnendoor! :P
 
Proficiat met je aanwinst !

Heeft er hier iemand ooit zijn blok laten doen bij GWR? Wat zijn je bevindingen over het werk dat hij levert?

Alvast bedankt ! :)
 
mannen mijn aftap plug bij mijn olietankje Lekt

en krijg hem niet dicht.

koperen ring geprobeerd
Doughty ring(hydrauliek) gaat wel maar lekt op den duur ook.

Iemand nog tips?

kunstof achtige ring ofzo?
 
gewoon een keer met ze allen naar pottendijk gaan :D


Ja meer SXV's op de baan!! :)

Check eens op supermotardtraining.nl bij agenda, er staan reeds dagen op voor o.a. de Pottendijk. Dan kan je met een stel enthousiastelingen lekker rijden zonder links en rechts voorbij te worden gevlogen door wedstrijdrijders.
 
Thanks voor alle reacties! Ben ook erg blij met de fiets! Dat wordt vegen/gummen/wheeliën! })

Ik heb waarschijnlijk een motortrailer kunnen regelen en ga 'm, als alles goed gaat, vrijdag ophalen. Is toch een stukje relaxter dan 200 km binnendoor! :P

Kijk nog eentje van het ouder GSX-R600 Topic die 'verstandig' is geworden door de SS om te ruilen voor een SM. ;)
 
Kijk nog eentje van het ouder GSX-R600 Topic die 'verstandig' is geworden door de SS om te ruilen voor een SM. ;)

Hehehe, ja wijsheid komt met de jaren zegt men toch? :P

Vandaag trouwens de Appie opgehaald! Morgen en zondag maar eens lekker wennen aan de fiets bij 10 graden en zon! *O*
 
Ik ben van plan zondag naar pottendijk te gaan, hopend op een droge zonnige baan. Meer mensen die gaan?
 
Hehehe, ja wijsheid komt met de jaren zegt men toch? :P

Vandaag trouwens de Appie opgehaald! Morgen en zondag maar eens lekker wennen aan de fiets bij 10 graden en zon! *O*


Ik heb mijn "nieuwe" 450 SMR nog niet aangeslingerd, van het weekend ook al geen tijd en zondag geen Pottendijk voor mij.

Komen nog meer dagen, 9 mei Pottendijk, 10 juni Mettet, 11 t/m 15 juli Erzgebirgsring en nog een paar. :)
 
setje kroonplaten aangeschaft van een crf (past ook op de appie)
deze heeft de ofset van de vdb *O*
nu wil ik eigenlijk nog een 16.5 inch voorwiel
maar dat komt deze zomer wel hoop ik :9~
 
die zwarte ice parts die hier tijdje geleden aangeboden werd? Das geen vdb geometrie he, x-trig wel..
 
vandaag ook me appie voorzien van nieuwe olie, filter en vloeistoffen. morgen maar weer is een stukkie rijden *O* . gelijk maar nieuwe fototjes schieten met het nieuwe plastic.
 
nee klopt niet duur,

maar heb niks aan 2 setjes velgen,

hooguit voor cross banden, maar heb je die wel in die maten :?

als er wel crossbanden voor zijn? site? })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan