Of ie lekker door de bocht gaat???? JAZEKERS!! Tis echt een super leuke stuurfiets. Je kunt dat ding de bocht insturen zoals jij dat wil. Hij is superstabiel in de bochten. Op rechte stukken kun je 600ss motoren niet echt bijhouden maar in de bochten....sjezus wat kun je hard met dat ding door de bochten. Je kunt relatief vroeg op het gas omdat je niet superveel vermogen hebt. Op het motortje zitten echt mooie onderdelen. De combinatie ervan maakt echt een mooi motortje. Daarbij is hij ook nog zuinig in het benzineverbruik. Met sportief rijden en haal ik nog zo'n 1 op 18.
En over het vermogen. Tis maar zo'n 50 pk maar als je dat die bij het stoplicht gebruikt komt je echt rap uit de startblokken. De remmen zijn ook supergoed (brembo remsysteem). Bij het naderen van bochten hoef je niet super hard te remmen, door het lage gewicht. Je gooit hem om, beetje gas en dat ding gaat precies waar jij dat wil. Je haalt geen snelheden ver over de 200. Standaard loopt ie ongeveer 185. Ik heb gehoord dat je met een sportuitlaatje en een dynojet set iets meer vermogen kunt krijgen. Dan zou ie ongeveer 200 lopen. Niet slecht voor een 1 pitter d8 ik zo.
Het geluid is ook errug mooi vind ik.
Ik ben op het moment aan het kijken naar een andere uitlaat. De orginele uitlaat maakt te weinig geluid. Met een sportuitlaat moet het echt super klinken.
Ik ben echt tevreden over de motor.Ik had niet gedacht dat ik ooit zo snel door de bochten zou kunnen gaan
.
Ow tis wel belangrijk dat je de olie regelmatig meet (is vrij lastig).
Dan nog iets over de versnellingen. Als je laag in de toeren zit wil ie niet echt. Dan begint ie bij gasopen te bokken. Maar als je wat in de toeren zit loopt het echt lekker. Wat ik jammer vind is dat van de vierde naar de vijfde versnelling een groot verschil zit. Je moet behoorlijk wat snelheid hebben wil ie in de vijf goed lopen.
Samenvattend: tis echt een super leuke stuurmotor waar je knap hard mee kunt gaan. Elke km op dat ding is echt FUN. SZR