Ik heb even snel iets opgezocht op die link:
Nothing beats wide open Vboost if the bike is tuned for it.
Dus duidelijk, als je de boel afstelt met een open V-Boost is het kikken maar bij mij draaide hij al te rijk, dus als de V-Boost open gaat verzuipt hij gewoon.
Als je goed kijkt zie je even een bultje als Paul de gas opendraait met de T-Boost actief, dat is het moment dat de vacum schuiven nog niet volledig open zijn en toch de motor naar lucht hapt, dus de traagheid van de schuiven en wat zie je, meer power en koppel dan normaal, nadien zakt hij in elkaar.
Op mijn Air/Fuel grafiek zie ik ook dat hij op dat moment het rijkste draait van al de runs tussen 4200 en 5000tr.
op de vermogen curve blijft hij van 4000tr tot 6500 tr het laagste vermogen hebben,daar na net iets hoger doordat daar de V-Boost al open staat en in de normale 6K moet hij bij 6K open gaan en 7K vol open staan dacht ik.
Ook heb ik met mijn display gemerkt dat tijdens het optrekken met de V-Boost op 6k in eerste, de klep niet helemaal open raak door de traagheid van het motortje dat er in zit
Dus Veel te veranderen
Snelle servo voor de bediening ervan, V-Boost open zetten met de computer en dan bij Paul alles laten modifieren voor het beste resultaat , nadien V-Boost dicht en AIR/FUEL controlleren, die zou dan zeer zuining moeten zijn maar mischien minder PK's
Dus met een schakelaartje kiezen tussen Blazen knallen en veel verbruiken en tussen zuinig rijden, dat is toch iedereen zijn droom
Hou je maar al klaar Paul, ik kom eraan, heb je donderdag al tijd