'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ik woon zelf in Balkbrug 😊
Plaatsgenoot! Je motor is overigens voor ons groepje niet meer echt representatief. Iets teveel haantjes dus ongelukken. Ondertussen is bijna iedereen papa (want geen dames) en dus rijden er enkel nog “ouwe lullen” motoren, GS, RT en Multistrada mee.
mocht je dat leuk vinden PM me, kun je zo eens een keer mee :-)
 
Plaatsgenoot! Je motor is overigens voor ons groepje niet meer echt representatief. Iets teveel haantjes dus ongelukken. Ondertussen is bijna iedereen papa (want geen dames) en dus rijden er enkel nog “ouwe lullen” motoren, GS, RT en Multistrada mee.
mocht je dat leuk vinden PM me, kun je zo eens een keer mee :-)
Uhm ik ben single moeder van 3 😅 en omdat ik zo’n motor heb betekend het niet dat ik rij als een idioot. Motor is ontspanning en ben een rustiger rijden. Hiervoor jaren een vfr800fi gehad. En reed zelfs met sneeuw had auto rijbewijs toen niet. Dus zeker geen scheur neus.
 
Wat jammer! Was zo’n leuke club werd bijna elk weekend wel gereden. Heb sinds kort weer een motor. Geen vfr meer. Maar een kawa zxr750 uit 89. Dacht misschien weer leuk om met dat clubje te gaan rijden
Nou begin maar te plannen en drop het hier, kan iedereen aansluiten of niet
 
Nou begin maar te plannen en drop het hier, kan iedereen aansluiten of niet
Groepsverband voor mij ook lang geleden. Heb deze motor ook pas kort. Dus moet nog beetje leren kennen. Rij alleen met mijn pa die heeft een ural zijspan.
Zaterdag word volgens mij niet zo best. Maar zondag is droog. Als ik maar voor 16:30 thuis bent. Dan brengt ex-man de kids weer. Misschien leuk om te rijden?
 
Groepsverband voor mij ook lang geleden. Heb deze motor ook pas kort. Dus moet nog beetje leren kennen. Rij alleen met mijn pa die heeft een ural zijspan.
Zaterdag word volgens mij niet zo best. Maar zondag is droog. Als ik maar voor 16:30 thuis bent. Dan brengt ex-man de kids weer. Misschien leuk om te rijden?
Zondag werken, zou zaterdag kunnen maar zoals je zegt zijn de voorspellingen niet al te best
 
Ben ook wel weer in voor een ritje, Balkbrug of Zwolle als startpunt maakt mij niet uit. Moet voor beide toch ongv. een half uur rijden. :9

Zondag zou ik iig niet kunnen, of pas na 3 uur. Maar ben meestal wel gaar na een ochtenddienst dus dan in groepsverband rijden is misschien niet het beste idee. Volgend weekend zou ik wel kunnen, als het dan ook nog mooi weer word. :)
 
Misschien een idee om wat verder vooruit te plannen? Kunnen we er wat meer op inspelen
 
Misschien een idee om wat verder vooruit te plannen? Kunnen we er wat meer op inspelen
Volgend weekend is voor mij nog niet zeker. Heb als weer goed is vrijdag een shoot met de kids. Dan zijn de kids zaterdag op zondag bij ex. En anders vrijdag tot zaterdag. Dus voor mij dan nog niet zeker
 
Volgend weekend is voor mij nog niet zeker. Heb als weer goed is vrijdag een shoot met de kids. Dan zijn de kids zaterdag op zondag bij ex. En anders vrijdag tot zaterdag. Dus voor mij dan nog niet zeker
En kunnen dit en volgend weekend rijden 😉 ik doe beiden in elk geval
 
Doelde meer op over 3/4 weken ofzo, denk dat de meeste mensen er dan wat meer rekening kunnen houden. En des te meer zielen des te meer vreugd
 
Doelde meer op over 3/4 weken ofzo, denk dat de meeste mensen er dan wat meer rekening kunnen houden. En des te meer zielen des te meer vreugd
Snap ik hoor! Maar toen paar jaar terug werden er soms wel 3x per week spontaan zo gereden en afgesproken. Klein rondje rijden. Soms met 5 soms met 10 man. Ben paar jaar hier niet actief geweest
 
Snap ik hoor! Maar toen paar jaar terug werden er soms wel 3x per week spontaan zo gereden en afgesproken. Klein rondje rijden. Soms met 5 soms met 10 man. Ben paar jaar hier niet actief geweest
Echt? Dat is wel relaxt 😎
 
Snap ik hoor! Maar toen paar jaar terug werden er soms wel 3x per week spontaan zo gereden en afgesproken. Klein rondje rijden. Soms met 5 soms met 10 man. Ben paar jaar hier niet actief geweest
Gewoon een datum prikken, of gewoon spontaan ik ga rijden wie gaat mee (maar niet pas een minuut van tevoren.. :+). Meestal haken dan wel wat mensen aan.

En social media als WhatsApp, Facebook etc. verbieden. Dat is vaak wel de doodsteek van regio topics. M-F werkt tegenwoordig prima op de smartphone.


Ik trap hem vanmiddag nog wel ff aan denk ik, weinig onweer te zien.. 8-)
 
Snap ik hoor! Maar toen paar jaar terug werden er soms wel 3x per week spontaan zo gereden en afgesproken. Klein rondje rijden. Soms met 5 soms met 10 man. Ben paar jaar hier niet actief geweest
Hahaha, 'vroegah' Toen er 3 man melden dat ze naar de ijsselhallen kwamen en er ineens 12 stonden.
 
Fuck it, knal hem erin voor zaterdag 19 juni. Wie gaat er mee rijden dan? Kijken wel of het leidt tot meer ritjes
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Terug
Bovenaan Onderaan