Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je je achtertandwiel vervangt voor een 51 dan ga i.p.v. 10.000 toeren, 10850 toeren maken bij dezelfde snelheid.
verander je je voortandwiel dan wordt het 10715
het nadeel van een kleiner voortandwiel is dat je meer kans hebt dat je ketting je rug raakt en een kleiner tandwiel is iets eerder versleten.
Met een groter achtertandwiel loop je de kans dat de ketingkast in de weg zit.
Je hebt nu 15/47 dat is een verhouding van 1 op 3.13
Bij tandwiel 15/51 is de verh. 1 op 3.4
Bij tandwiel 14/47 is de verh. 1 op 3.36
Dus pik Your ratio.
Over de wiel basis bij 14/47 is deze verandering een 1/4 schakel is ca. 6 mm.
Bij 15/51 is de wiel basis verandering 1/4 is een schakel ca. 2.5 cm.
tenzij je een langere ketting. neemt.
Om wat voor motor gaat het eigenlijk?
En ga je dan ook de ketting vervangen?
Als je naar 51T gaat is je huidige ketting waarschijnlijk aan de (te) korte kant.
Ik heb voor 1 tandje kleiner en achter twee tandjes groter
En het verschil merk je dan echt wel
Ik heb een Monster 900Sie en hij trekt ook in zijn zes lekkerdoor