Tankpad? Ja of nee ..... ?

Boek

MF'er
12 aug 2005
63
0
Ik zit te twijfelen... tankpad gewonnen op ebay, carbonlook, "genuine kawasaki brand"... echter... VIND HEM TOTAAL NIE MOOI!!

plakken of niet? NIET DUS...

weet iemand waar je van die kleine rubber padjes kunt krijgen, die je niet helemaal tot aan de tankdop hoeft te plakken. Het zijn van die dikke dingen, opstaand randje zeg maar.... (10 cm lang, 4 breed, halve cm hoog.... denk ik..)

Bijlage: 95_1_b.jpg
 
full


Kijkt wat makkelijker ;)

En heb zelf van dat doorzichtige boeken folie erop geplakt, kun je zo bij de Bruna kopen voor € 2,- :)

Dat is wel iets goedkoper als een tankpad ;)
 
thanks.... daar ben ik nog niet zo bedreven in...

tja... ziet dat eruit?
Deze kostte me 5 eurootjes... inclusief verzending vanuit Osterreich...
 
thanks.... daar ben ik nog niet zo bedreven in...

tja... ziet dat eruit?
Deze kostte me 5 eurootjes... inclusief verzending vanuit Osterreich...

Als je dat plak-plastiek er netjes erop plakt dan zie je er niks van :)

Het enige wat je ziet is je tank ;)
 
Ik zie alleen je motorfiets... tyja logisch natuurlijk met een doorzichtige tankpad...
 
Ik heb een doorzichte (10 euro) :) Lijkt me iets geschikter dan folie van de bruna, maar dat weet ik niet zeker.
 
en als je tank het nou warm krijgt dan??? dan kan je dus mooi niet ff ze jasje open ritsen.. heb gewoon medelijde met je tank '(
 
Ik vind 9 van de 10 erg lelijk. B| En 13 Euro (heb ik ze bij Safe voor gezien, wel van dat dikke spul) voor een doorzichtige vind ik te duur eigenlijk.

Ik had voorheen een mooie rubberen van booster met reliëf, maar die lieten binnen no time los. ;(
 
Over ritsjes op een tank (mijn sarcasme werd niet echt opgepakt door de aanwezigen '( )
Gisteren zag ik een naked voorbij komen met een tank helemaal ingepakt in leer... :r

(Hoop niet dat ik nu iemand beledig, maar dat is echt geen gezicht)
 
beter met de motor op pad dan met een tank(op)pad...

het lijkt de lama's wel:

zxr rijder in garage met tankpad

wordt:

leernicht met zijn rits in de tank
 
Take me to your dealer(t) !

eigenlijk bedoel ik natuurlijk: ik weet even genoeg over tankpads...

einde topic?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan