tanksteun voor bijrijder

:+
full
 
Waar heb je deze gekocht? is er een Nederlandse winkel of webshop waar je die kan bestellen of zien??

Ziet er namelijk wel handig uit en vast minder duur dan die tankdop constructie. Heb zelf al een ring op de tankdop voor mijn tanktas van Motech.

alvast dank!


Deze gebruik ik, is van motrax en werkt als een tierelier.

Moet er wel bijvertellen dat ik (sinds kort ) TDM rijd en geen supersport, en dat mijn duo mijn zoontje van 11 jaar is.
Motrax DeLuxe Love Handles
[afbeelding]
 
Waar heb je deze gekocht? is er een Nederlandse winkel of webshop waar je die kan bestellen of zien??

Ziet er namelijk wel handig uit en vast minder duur dan die tankdop constructie. Heb zelf al een ring op de tankdop voor mijn tanktas van Motech.

alvast dank!
http://cgi.ebay.nl/Motrax-Deluxe-lo...in_3?hash=item4ceabd775f&_trksid=p3286.c0.m14

Ik zocht deze 'handles' ook al langer. NOg geen motor net me rijbewijs, maar dit toch maar ff aanschaffen (anders durft mijn vriendin helemaal niet achterop)
 
Laatst bewerkt:
Dank! en werkt het goed, Zitten die handles niet te ver aan de zijkant, Ik heb een supersport en als je ver naar voren zit wil je wel de grip zo veel moeglijk op je buik en niet op je zij.


http://cgi.ebay.nl/Motrax-Deluxe-love-handles-pillion-handles-MLH02_W0QQitemZ330355799903QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item4ceabd775f&_trksid=p3286.c0.m14

Ik zocht deze 'handles' ook al langer. NOg geen motor net me rijbewijs, maar dit toch maar ff aanschaffen (anders durft mijn vriendin helemaal niet achterop)
 
Deze gebruik ik, is van motrax en werkt als een tierelier.

Moet er wel bijvertellen dat ik (sinds kort ) TDM rijd en geen supersport, en dat mijn duo mijn zoontje van 11 jaar is.
Motrax DeLuxe Love Handles
[afbeelding]


werkt op een cbr600f ook erg goed,zo neem ik me dochter altijd mee.

je rijd alleen voor lul,maar alles voor de veiligheid
 
Waar heb je deze gekocht? is er een Nederlandse winkel of webshop waar je die kan bestellen of zien??

Ziet er namelijk wel handig uit en vast minder duur dan die tankdop constructie. Heb zelf al een ring op de tankdop voor mijn tanktas van Motech.

alvast dank!

heb m gekocht bij Hobike in Houten (is nu Motorcentrum Houten) 39 euro, ik weet niet of ze ook versturen.
Ik zou zeggen waag er een telefoontje aan, het is de moeite waard.


werkt op een cbr600f ook erg goed,zo neem ik me dochter altijd mee.

je rijd alleen voor lul,maar alles voor de veiligheid

Bij mij past ie in de binnenzak, wel dikke bobbel maar niet voor lul rijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan