Te oud voor supersport

Zag een groepje snelle mannen richting TT rijden , bij een benzine pomp aangekomen bleken het oudere mannen te wezen van 55 + .
2 op een zwarte nieuwe zx10r en 1 op een duc 996 2 hadden een rossi pak aan . Die mannen hadden gewoon lol ook al stapte ze een beetje stijf van die machines af. Dus koop wat jij leuk vind, je kan em altijd nog inruilen mocht het niet gaan .

Ben zelf ook almost 50 en rijd een blade , ben zo soepel als wat en jaren lang krachttraining en aan vechtsporten gedaan.

En schijt wat een ander zegt :Y
 
Laatst bewerkt:
Tis zondag.... dus ik voel me te oud voor een Supersport..

(24... an counting..)


Maar ff serieus, waarom je tegen laten houden door je kinderen, als jij je er prettig op voelt zou ik het gewoon doen.

Het kan natuurlijk zijn dat je kinderen vinden dat je een gevaar op de weg bent (dat heb ik met mijn opa's & oma's ook) en dat ze het daarom afraden, dus wellicht is het handig op bij jezelf na te gaan of je nog wel fit genoeg bent voor zown machine. Maar dat kun je hebt beste zelf bekijken (eerlijk zijn tegen jezelf kan wel eens moeilijk zijn..)
 
@MaartenP
~[/quote]
(eerlijk zijn tegen jezelf kan wel eens moeilijk zijn..)
~
K denk, die tip is natuurlijk niet alleen voor TS, dus k heb t gedaan, eerlijk geweest tegen mezelf, k moest uiteindelijk toch tot de conclusie komen dat ik mezelf toch wel vaak onderschat :P
maar k weet ook dat t eruit voort komt dat ik bij de dingen waar t er echt op aan komt liever 100.000 keer denk, k had meer gekund, harder door die bocht enz. dan dat ik 1x denk, hmmm, was toch te hard
 
Het kan natuurlijk zijn dat je kinderen vinden dat je een gevaar op de weg bent (dat heb ik met mijn opa's & oma's ook) en dat ze het daarom afraden, dus wellicht is het handig op bij jezelf na te gaan of je nog wel fit genoeg bent voor zown machine. Maar dat kun je hebt beste zelf bekijken (eerlijk zijn tegen jezelf kan wel eens moeilijk zijn..)
Jongens, kom op nou hè, ik kan me voorstellen dat je denkt dat iedereen die ouder is dan je zelf bent, te oud is, gelul natuurlijk. TS wil een duwtje, dus...... mijn dochter is 33 jaar en is er geweldig trots op dat ik nog steeds motor rijd, dat worden jou kinderen ook wel.
Laat de negatievelingen maar lullen, gaan met die SS.
 
Laatst bewerkt:
Hallo MF fers

Na 4 jaar sport/tour te hebben gereden wil ik nu overstappen
op supersport ( SUZUKI GSXR )

Maar mijn kinderen vinden mij te oud er voor, ik ben bijna 59 jaar.

wat vinden jullie, is er een leftijd voor.

Groetjes Johann


gewoon doen je leeft maar 1 keer *O* *O* *O*
ben zelf ook pas met me 38 op een R1 overgestapt daarvoor altijd chopper gereden


enne het is dat me pa(66) niet meer mag rijden ivm zijn nek anders had die ook allang een R1 gekocht

hij rijdt nu trouwens een scooter/brommertje maar ook die loopt dik 100km
en hij zei jammer dat ie nie harder kan _O- _O- _O-
 
Inderdaad! Gewoon doen waar je zin in hebt. M'n pa is 50+ en heeft ook jaren op een sportmotor gereden. Nu heeft 'ie een choppert (100pk+) gekocht omdat hij erg veel last van z'n rug kreeg. Maar anders had 'ie een 600rr gekocht _O-
 
Hallo MF fers

Na 4 jaar sport/tour te hebben gereden wil ik nu overstappen
op supersport ( SUZUKI GSXR )

Maar mijn kinderen vinden mij te oud er voor, ik ben bijna 59 jaar.

wat vinden jullie, is er een leftijd voor.

Groetjes Johann

al vaker gezegd: niet dit jaar, maar het jaar daarvoor was een krasse knar van 70jr gepakt bij de tt assen met ruim 200+ op een buikschuiver.

gewoon kopen die raket en knallen :] :] :]
 
Gewoon doen.

Ik zou trouwens me als kind helemaal niet bemoeien met dit soort dingen, als mijn pa een R1 wil kopen doet-ie dat maar. Wie ben ik om te zeggen dat hij dat niet mag?
 
Hallo MF fers

Na 4 jaar sport/tour te hebben gereden wil ik nu overstappen
op supersport ( SUZUKI GSXR )

Maar mijn kinderen vinden mij te oud er voor, ik ben bijna 59 jaar.

wat vinden jullie, is er een leftijd voor.

Groetjes Johann

Nou ,met je 59 ben je nog niet oud hoor ;)

Kijk hier maar eens :
http://www.ducati-superbikes.com/forum/showthread.php?t=17340&page=2

De man is begin 70 ,rijd nog steeds circuit en verplaatst zich met een 1098S *D

Dus gewoon doen ,die supersport halen ;)
 
Laatst bewerkt:
Type motor is toch niet leeftijdsgebonden?
Ik ken iemand van 24 jaar en die wil een Harley (ja, hij wilde het per se :)).
Maar iemand van 59 op een GSX? Zou niet weten waarom niet, zolang je er zelf goed bij voelt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo MF fers

Na 4 jaar sport/tour te hebben gereden wil ik nu overstappen
op supersport ( SUZUKI GSXR )

Maar mijn kinderen vinden mij te oud er voor, ik ben bijna 59 jaar.

wat vinden jullie, is er een leftijd voor.

Groetjes Johann

hoe komt zo'n hippe vader aan zulke ouderwetse kinderen ;)

gewoon doen :]
 
Ik zal jou met je BMW kritiek wel eens het snot voor de ogen rijden ;) :W

ik heb et over de uitstraling. de "snot voor de ogen rijden met een barrel" verhalen heb ik al zooovaaak gehoord. Maar ga jij er maar vast vandoor hoor, rijd ik rustig mn dijkje af in eigen tempo.
 
Ik zal jou met je BMW kritiek wel eens het snot voor de ogen rijden ;) :W
ik heb et over de uitstraling. de "snot voor de ogen rijden met een barrel" verhalen heb ik al zooovaaak gehoord. Maar ga jij er maar vast vandoor hoor, rijd ik rustig mn dijkje af in eigen tempo.
Jongens, kom op hè, motorrijders onder elkaar .......en wat heeft TS hier aan, doe elkaar even een PBtje, komt alles goed.
 
Gisteren zag ik een man van rond de 55-60.... brilletje.... textiel pak... geel hesje..... systeemhelmpje... alles schreeuwde Pan European....

Dont judge a book....... toen hij weg ging stapte hij namelijk wel op een MV Agusta F4 1000 ;)

Gewoon doen dus! Rij wat je leuk vindt! *O*
 
Gewoon doen ben zelf ook 59 en rij al 3jaar op een gsxr1000.Hiervoor had ik een gsxr750 maar die ging mij niet hard genoeg. Ik woon vlak bij de grens en daar trek ik hem nog regelmatig los. Alleen ben ik wel blij dat ik hem nou heb en toen ik 18 was want het verstand komt wel met de jaren. *O*
 
Te oud voor een supersport....tijd voor een chopper :+



















Geintje.



















Doen waar je zelf zin in hebt,mensen zei/zieken te veel.
Ik hoop zelf toch nog zeker 20 jaar(ben nu 46) circuit te rijden/knallen :Y ,............al moet men mij op een racer takelen,rijden blijf ik :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan