Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Ralfie, ben blij dat je zo positief tegen me aankijkt
Jammer genoeg heeft Bral® wel enig gelijk. M'n motor heeft al een tijd stil gestaan Dat heeft alles te maken met een onder water gelopen schuur, een overzeese verhuizing, een krat dat bezweek onder een daarbovenop gestapeld kist met gietijzeren afsluiters en een val van 1 1/2 mtr hoogte uit een vorkheftruck dit alles gekoppeld aan een chronisch gebrek aan vrije tijd boehoehoehoe..........
Heb jij werk voor me dan?Hallo Mustang Sally,
Wordt dan technisch tekenaar of zo
Opa tattoeerd niet, opa prikt gaten in mensen ( mij onder andere ). Maar opa is het zat om steeds maar mensen in te werken, buiten dat is opa niet diegene die bepaalt wie er in de shop komen werken. Is er nog 1 belangrijk puntje.....Kan die lachgas gestookte sigaar je niet leren tattooeren ofzo ?
Op donderdag 17 april 2003 17:28 schreef Mustang Sally het volgende:Heb jij werk voor me dan?
Tsja, het lijkt erop alsof iedereen dat heeft.Ik heb al zo lekker veel te doen.........
Inderdaad, dit weekend heb ik geheel belangeloos een 25 jaar oude versnellingsbak naar de gallemiezen geholpen, dat kost weer knakenGuzzi- rijders
Rijden die dingen ook wel eens dan?
Had de titel niet "Technische zaken voor Guzzi - sleutelaars" moeten zijn.
Om eerlijk te zijn zou ik er best een willen hebben, ware het niet dat ik nu al 2 mensen ken die ieder jaar 1000den euros uitgeven om dat ding aan het lopen te houden.
Inderdaad, dit weekend heb ik geheel belangeloos een 25 jaar oude versnellingsbak naar de gallemiezen geholpen, dat kost weer knaken
Ja en nee, ja want oud, nee want duur
Het eindlager is eruit gelopen dus de hele bak moet eruit en uit elkaar.
Ik denk dat ik ook gelijk maar een lichtgewicht vliegwieltje erin duw als ik toch bezig ben...lekker klimme.........
Kan het je alleen maart aanraden hoor, klimt meteen lekker hoog in de toeren, veel vlotter weg bij het stoplicht, alleen is het wel anders schakelen, je toerental zakt namelijk ook veel harder in zsodra je het gas eraf haalt. Wat ik persoonlijk ook nog een voordeel vindt, is dat je beter en harder op de motor remt. Maar het maakt echt een enorm verschil van 8,3 naar 3,7 kilo.Ja en nee, ja want oud, nee want duur
Het eindlager is eruit gelopen dus de hele bak moet eruit en uit elkaar.
Ik denk dat ik ook gelijk maar een lichtgewicht vliegwieltje erin duw als ik toch bezig ben...lekker klimme.........
Kan het je alleen maart aanraden hoor, klimt meteen lekker hoog in de toeren, veel vlotter weg bij het stoplicht, alleen is het wel anders schakelen, je toerental zakt namelijk ook veel harder in zsodra je het gas eraf haalt. Wat ik persoonlijk ook nog een voordeel vindt, is dat je beter en harder op de motor remt. Maar het maakt echt een enorm verschil van 8,3 naar 3,7 kilo.
Hoe is het met je bak Bral ?Hebbiknie
Voor je koppel en middengebied is een twee/één/twee altijd beter.
........
..............
Nog beter schroef je er een Daytona blok onder mét BSM systeem
Die gaat donderdag uit elkaar, steunlager is aan gort.
Er komt ook gelijk een licht kopp. setje in.
Ben geen expert op dit gebied en spreek alleen maar uit (andermans) ervaring. E.e.a. heeft te maken met tegendruk en restdruk in je pijp van de vorige uitlaatslag en zo. Het schijnt dat voor een optimale loop van je (Guzzi)blok de tegendruk van je bochten al voldoende is. De rest is alleen maar extra weerstand. Met die 2 in 1 heb je altijd meer weerstand.Op dinsdag 29 april 2003 10:36 schreef moturist het volgende:Brullie, kun jij (of iemand anders) me uitleggen waarom een twee/één/twee altijd beter is voor het koppel en middengebied? Dit is natuurlijk precies waar het bij zijspanrijden vaak op aan komt.
Donderdag gaat ie weer open.Op dinsdag 29 april 2003 10:56 schreef moturist het volgende:btw is HMI inmiddels klaar met zijn verhuizing?